بازار

بایدها و نبایدهای سفر خانوادگی به استانبول

استانبول، شهر پر رمز و راز و جذاب، مقصدی ایده‌آل برای سفر خانوادگی است. این شهر با تلفیقی از تاریخ، فرهنگ، طبیعت و تفریحات متنوع، برای هر سلیقه‌ای جذابیت خاص خودش را دارد. اما برای اینکه سفر خانوادگی شما به استانبول خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی باشد، لازم است به برخی نکات توجه کنید که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده. انتخاب اقامتگاه مناسب از مهمترین موارد است که هتل ریس استانبول نیز جهت اقامت خانوادگی راحت، به شما معرفی شده است.

برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید

محل اقامت، جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها و تفریحات مورد نظرتان را از قبل مشخص کنید تا در طول سفر اتلاف وقت و سردرگمی های طاقت‌فرسا را تجربه نکنید.

متناسب با سن و علایق اعضای خانواده، برنامه‌ریزی کنید

استانبول سرشار از جاذبه‌های گوناگون است و انتخاب های زیادی برای گذراندن سفر خود دارید پس برنامه های تفریحی خود را طوری تنظیم کنید که تمام گروه‌های سنی فعالیتی برای لذت بردن از آن داشته باشند. مثلا اگر فرزند کوچکی دارید، از انتخاب جاذبه‌های گردشگری خسته‌کننده و طولانی خودداری کنید.

مدارک لازم را به طور کامل تهیه کنید

پاسپورت، بلیط هواپیما، واچر هتل و بیمه مسافرتی از جمله مدارکی هستند که برای سفر به استانبول نیاز دارید. خوشبختانه می‌توانید تمامی این خدمات را یکجا و آنلاین از طریق فلای تودی دریافت نمایید.

لباس مناسب بپوشید

قبل از سفر آب و هوای استانبول را چک کنید تا لباس‌های مناسب با دما به همراه داشته باشید.

استانبول مکان‌های زیبایی برای گشت و گذار دارد. پس کفش های راحتی را نیز انتخاب کنید تا در کنار اعضای خانواده پیاده‌روی دل‌انگیزی را تجربه کنید.

چند اصطلاح ترکی یاد بگیرید

یادگیری چند عبارت ساده به زبان ترکی، به شما در برقراری ارتباط با مردم محلی کمک خواهد کرد.

سبک سفر کنید

حمل و نقل وسایل و چمدان کار طاقت فرسایی است، به خصوص هنگامی که هر یک از اعضای خانواده وسایل زیادی با خود به همراه ببرد و بار سنگین تر شود. بنابراین فقط وسایل ضروری خود را بردارید تا سفر دسته‌جمعی راحت تری داشته باشید.

مسیرهای راحت و ارزان را انتخاب کنید

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، تراموا و اتوبوس‌های استانبول، شیوه‌ای ارزان و آسان برای جابجایی در شهر هستند. استفاده از تاکسی های اینترنتی نیز روشی آسان برای این کار است اما قیمت بالاتری دارد.

از اپلیکیشن های کاربردی استفاده کنید

همیشه اتلاف وقت در صف های طولانی و یا مسیرهای شلوغ برای تمامی اعضای خانواده بسیار خسته‌کننده است.

اما امروزه استفاده از تکنولوژی، کار مسافران را راحت تر کرده است. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند Istanbul Tourist Pass ,city mapper مسیرها، ساعت حرکت وسایل نقلیه، تخفیفات و… اطلاع پیدا کنید و بلیط تهیه کنید.

هتل مناسبی را برای اقامت انتخاب کنید

برای داشتن یک سفر خانوادگی خاطره‌انگیز لازم است که تمامی اعضای خانواده اقامت راحت و دل‌چسبی داشته باشند. هتل ریس استانبول با ارائه انواع خدمات و امکانات، به نیاز های تمامی اعضای خانواده و گروه‌های سنی مختلف توجه می‌کند. هتل ریس استانبول یکی از بهترین انتخاب هایی است که در سفر به این شهر می توانید داشته باشید.

نکات مهم برای سفر با کودکان

برای کودکان خود سرگرمی‌های مناسبی مانند کتاب، بازی، اسباب‌بازی تهیه کنید.

سفر می‌تواند برای کودکان خسته‌کننده باشد، در طول سفر به آن‌ها فرصت استراحت بدهید.

از غذاهای سالم و مناسب برای کودکان استفاده کنید: از غذاهای خیابانی و غذاهای تند و چرب برای کودکان خود استفاده نکنید. بهتر است که غذاهای جدید را نیز برای کودک خود انتخاب نکنید زیرا ممکن است به آن حساسیت داشته باشد. توصیه می‌شود برای داشتن سفری امن و دل‌چسب موارد زیر را رعایت کنید:

  • از حمل اشیاء قیمتی در مکان‌های شلوغ خودداری کنید.
  • در خیابان‌ها و اماکن عمومی، مراقب جیب‌برها باشید.
  • به افراد غریبه اعتماد نکنید.
  • در مکان‌های ناامن و ناشناخته و یا خلوت و تاریک تردد نکنید.
  • از خوردن غذاهای خیابانی و ناآشنا خودداری کنید.
  • در هتل و اماکن عمومی، نظافت را رعایت کنید.
  • به قوانین و مقررات شهر احترام بگذارید برای مثال در اماکن مذهبی، لباس پوشیده بپوشید.

با رعایت این نکات، و انتخاب اقامتگاهی مناسب می‌توانید سفر خانوادگی خاطره‌انگیزی را به استانبول را تجربه کنید.

هتل ریس استانبول

هتل ریس، یک هتل لوکس ۴ ستاره با موقعیتی عالی در محله بستانچی است که امکانات رفاهی و خدماتی بی‌نظیری برای خانواده‌ها ارائه می‌دهد. اتاق ‌ها و سوئیت ‌های این هتل با دکوراسیونی شیک و تجهیزات لازم، فضایی مناسب برای استراحت شما و فرزندانتان هستند.

این هتل که در منطقه کادیکوی قرار گرفته علاوه بر نزدیک بودن به خیابان مدرن بغداد که به وجود فروشگاه برندهای خاص و رستوران هایش شهرت دارد،‌ تنها ۷۰۰ متر تا بندر قایق بستانچی فاصله دارد که دسترسی آسانی برای شما به تمامی جاذبه ‌های دیدنی شهر را فراهم می‌کند. از جمله امکانات هتل ریس برای خانواده‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا و همچنین مرکز اسپا با ارائه انواع خدمات ماساژ.
  • حمام ترکی که استحمام در آن تجریه ای جالب می‌باشد.
  • رستوران هتل با ارائه انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی، تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا را برای شما رقم خواهد زد.
  • زمین بازی تنیس و بیلیارد از دیگر سرگرمی‌های موجود در این هتل هستند.
  • خدمات نگهداری از کودکان
  • خدمات خشکشویی
  • اینترنت رایگان

همه این موارد می‌تواند برای تمامی گروه های سنی جذاب و خاطره‌انگیز باشد. علاوه بر آن، هتل ریس خدمات مخصوص دسترسی معلولین را نیز ارائه می‌دهد که مناسب اعضای سالمند خانواده نیز هست.

images 1710658962 65f6959229a8a

هتل ریس استانبول، با امکانات و خدمات خود، امکان رضایت تمامی علایق و گروه های سنی را برای مهمانان فراهم کرده و انتخابی ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌آید. برای تجربه اقامتی رویایی و رزرو این هتل با کمترین قیمت می‌توانید از طریق فلای تودی اقدام کنید:

رزرو هتل در سراسر جهان با پایین‌ترین قیمت در فلای تودی

برای رزرو آسان هتل در سراسر جهان و تجربه سفر با مناسب ترین قیمت ممکن فلای تودی بهترین گزینه است زیرا پایین ترین قیمت رزرو هتل را به شما ارائه می‌کند. تنها کافیست به به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی، مراجعه کرده و به آسانی لیست تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان را به همراه جزئیات امکانات و قیمت مشاهده کنید تا با مقایسه قیمت هتل موردنظر خود، متوجه تفاوت قیمت فلای تودی با سایر سایت ها ‌شوید. همچنین فلای تودی امکان انتخاب از بین بیش از ۱ میلیون اقامتگاه را برای شما فراهم کرده تا با هر سلیقه و هر میزان بودجه هتل موردنظرتان را پیدا و رزرو کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه