بازار

بهترین هتل‌های لب آب ونیز ایتالیا را در فلای تودی رزرو کنید.

ونیز یکی از پرطرفداترین شهرهای روی آب است که گردشگران زیادی آرزو دارند تنها برای یکبار هم که شده به این شهر زیبا سفر کنند. قطعا سفر به شهری که روی آب ساخته شده، می‌تواند تجربه‌ جدید و منحصر به فردی برای شما عزیزان باشد. ساختمان‌ها و عمارت‌های قدیمی، خیابان‌های باصفا، کافه‌ها و رستوران‌های شیک، آثار باستانی و قدیمی، کلیساها با معماری‌های فوق‌العاده و بسیاری از موارد دیگر، همه و همه جذابیت ونیز را چندین برابر کرده است.

از آنجایی که ونیز سالانه میزبان هزاران هزار گردشگر می‌باشد، هتل‌های متنوع زیادی نیز در این شهر قرار گرفته است. چنانچه علاقه‌مند به چشم‌اندازهای خیره کننده از طبیعت هستید، پیشنهاد می‌شود هتل‌های ونیز لب آب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با هتل‌های ونیز ایتالیا، به معرفی چندین هتل محبوب و معروف می‌پردازیم. لازم به ذکر است که رزرو هتل ونیز از فلای‌تودی با مناسب‌ترین قیمت امکان پذیر است. با وجود فلای‌تودی دیگر دغدغه هزینه‌های گزاف را نداشته باشید.

  1. هتل کلمبینا ونیز Colombina Hotel

هتل کلمبینا یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ۴ ستاره می‌باشد که در قلب شهر ونیز قرار گرفته است. این هتل زیبا، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد که معمولا گردشگران با دیدن این چشم‌انداز در همان ثانیه اول، عاشق و شیفته هتل می‌شوند.

images 1714217100 662ce08cca29e

کلمبینا در ۴ طبقه ساخته شده است که برای راحتی بیشتر مهمانان، آسانسور قرار گرفته است. خدمات رفاهی زیادی در این هتل وجود دارد که برخی از مهم‌ترین‌های آن شامل صرافی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اتاق کنفرانس، مرکز تجاری، خشکشویی، اینترنت وای‌فای رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی، گاوصندوق و مینی بار و… است.

دقت داشته باشید که برخی از اتاق‌های این هتل مخصوص خانواده‌ها است و استعمال سیگار در آنها ممنوع می‌باشد و در صورت تخلف باید جریمه‌ای به هتل پرداخت کنید.

هتل کلمبینا، دارای فضاهای دنج و لوکس زیادی می‌باشد که این فضاها برای دورهمی و وقت گذراندن با عزیزانتان یکی از بهترین گزینه‌هاست.

  1. هتل کانال ونیز، هتلی ۳ ستاره در جوار کانال آبی ونیز

هتل کانال ونیز Hotel Canal، در مرکز شهر واقع شده و فاصله بسیار کمی با ساحل دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید عصر‌ها لب پنجره بنشینید و در حالی که نوشیدنی محبوب خود را می‌نوشید از منظره فوق‌العاده بیرون لذت ببرید.

امکانات رفاهی این هتل به نسبت ۳ ستاره بودنش، بسیار کامل می‌باشد. سرویس نگهداری از چمدان، صرافی، صندوق امانات، فضای باغ برای استراحت مهمانان، اینترنت بی‌سیم، نظافت اتاق و… برخی از امکانات هتل کانال هستند. اگر در زمان خروج از هتل، نگران اشیا قیمتی خود هستید، باید بگوییم که در اتاق‌‌ها گاوصندوق نیز تعبیه شده است که می‌توانید اشیاء گرانبها خود را در آن‌ها قرار بدهید و به گشت و گذار در شهر مشغول شوید.

لازم به ذکر است که این هتل به سبب داشتن امکانات متوسط جز هتل‌های به صرفه و اقتصادی ونیز محسوب می‌شود.

  1. هتل پانوراما ونیز Hotel Panorama

رزرو هتل پانوراما ونیز به تمامی کسانی که به دنبال هتل با چشم‌اندازی زیبا و رو به آب هستند، توصیه می‌شود. بیشتر هتل‌ها دارای چشم‌انداز رو به آب می‌باشند و علاوه بر اتاق‌ها، مهمانان می‌توانند از پشت بام به این چشم‌انداز خیره کننده دسترسی پیدا کنند و زیبایی را به چشمان خود هدیه دهند.

چنانچه به همراه کودک به ونیز سفر کردید، در صورت دلخواه می‌توانید با پرداخت هزینه اضافه به هتل، کودکان خود را به پرستاران متخصص هتل بسپارید و به راحتی به امور خود برسید. جالب است بدانید حتی پذیرش و ورود حیوانات خانگی نیز به این هتل مجاز است.

از آنجایی که پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد، امکان تحویل یا دریافت کلید اتاق در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است. از دیگر خدمات و امکانات هتل مواردی مانند خشک‌شویی / لباسشویی، دستیار تهیه تور/بلیط، کارکنان مسلط به چند زبان، انبار چمدان، حمل کننده چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهبان ورودی، چترهای ساحلی/ سایبان ساحلی، تراس، صندلی‌های آفتابگیر ساحلی و… هستند.

در آخر لازم به ذکر است که با رزرو اتاق در هتل پانوراما ونیز، صبحانه را مهمان هتل خواهید بود.

  1. هتل اسپلندید ونیز Splendid Venice – Starhotels Collezione

هتل اسپلندید، یک هتل ۴ ستاره با دکوراسیون داخلی فوق‌العاده است. این هتل نیز بر روی کانال ونیز ساخته شده و همین امر سبب شده گردشگران زیادی خواهان آن باشند. نکته جالبی که لازم است در مورد هتل اسپلندید بدانید این است که این هتل دارای اسکله اختصاصی می‌باشد. با وجود این اسکله اختصاصی عبور راحت‌تری میهمانان خواهند داشت.

فضای پشت بام هتل، به گونه‌ای طراحی شده که مهمانان می‌توانند غذای خود را در بهترین چشم ‌انداز سرو کنند و با عزیزانشان وقت بگذرانند. همه اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی از جمله مینی‌بار، تخت و مبلمان راحت، سرویس بهداشتی شخصی و تلویزیون می‌باشد. لازم به ذکر است که هتل در اختیار مهمانانی که دارای خودرو می‌باشند، پارکینگ رایگان قرار می‌دهد.

رزرو هتل ونیز ایتالیا از فلای‌تودی

حتما می‌دانید که بخشی از زیباترین هتل‌های ایتالیا در ونیز قرار گرفته است. چشم‌اندازهای هتل‌های ونیز به قدری معرکه و خیره کننده هستند که بدون شک اقامتی رویایی برای شما رقم خواهد خورد. از آنجایی که تعداد هتل‌های موجود در این شهر بسیار بالاست ممکن است در انتخاب هتل کمی دچار مشکل شوید.

در چنین مواقعی شرکت معتبر فلای‌تودی بهترین راهنما برای شما می‌باشد؛ چرا که این شرکت مسافرتی بهترین هتل‌ها در ونیز ایتالیا را مطابق با بودجه و انتظارات شما معرفی خواهد کرد. با رزرو هتل ونیز از فلای‌تودی دیگر نیازی نیست دغدغه کیفیت سرویس‌دهی و خدمات را داشته باشید و از طرفی دیگر رزرو هتل با مناسب‌ترین قیمت ممکن انجام می‌شود.

images 1714217100 662ce08cd11e9

علاوه بر رزرو بهترین هتل‌ها از مجموعه فلای‌تودی، شما می‌توانید از این مجموعه خدماتی مانند ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو بهترین تورهای مسافرتی، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، اخذ انواع ویزا (توریستی، تجاری و سفارت) را دریافت کنید. کارشناسان تیم پشتیبانی فلای‌تودی به‌صورت ۲۴ ساعته در کنار شما هستند تا در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود هر گونه مشکل در رزروها به بهترین شکل، شما را راهنمایی کنند. فلای‌تودی در کنار شماست تا تجربه‌ای جدید و فراموش نشدنی از یک سفر لذت بخش داشته باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه