بازار

پودر سنگ چیست و چه استفاده ای در صنایع مختلف دارد ؟

عموم مردم این طرز فکر را دارند که پودر سنگ تنها در صنعت ساختمان کاربرد دارد اما این گونه نیست و در صنعت های مختلفی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده خواهد شد . پودر سنگ را عده از مردم عزیز کشور مان به خاک سنگ می شناسند و بین آنها معروف است. این محصول به صورت پودری سفید رنگ است که در ابتدا به شکل کلوخه بوده . سفید بودن و یا میزان اندازه این پودر ها از جمله عوامل مهم در این متریال می باشد. این محصول را از معدن استخراج می کنند. مزیت های فراوان این محصول باعث شده استفاده از این محصول بسیار فراوان باشد . می توان گفت مهمترین مزیت این محصول قیمت آن می باشد . بله قیمت این محصول با این حجم از کارایی و مزیت هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد بسیار ارزان و اقتصادی می باشد. ما در شرکت سپهر پودر اطلس نیا به اختصار پودر سازان می خواهیم به طور کلی روند تولید این محصول و مزیت های آن رو عنوان کنیم که در ادامه تمامی موارد را خواهیم گفت. نکته آخر این است که قیمت پودر سنگ مجموعه ما نسبت به کیفیت بالایی که دارد بسیار منطقی است. جهت دریافت لیست قیمت پودر سنگ با شماره زیر در تماس باشید.

روش ارتباطی با مدیر فروش مجموعه جهت استعلام قیمت پودر سنگ

۰۹۱۹۱۴۹۳۰۱۰

قیمت پودر سنگ

در بالا توضیح مختصری در زمینه این متریال منحصر به فرد دادیم . روند تولید آن به این شکل است که این محصول در معدن موجود می باشد که آنها استخراج شده و به کارخانه منتقل شده . کلوخه های پودر سنگ به گونه ای است که اگر در دست بگرید و فشار دهید پودر می شود . این کلوخه ها را داخل آسیاب صنعتی بسیا بزرگی ریخته و به صورت پودر به مشتریان عرضه می شود . قیمت پودر سنگ به صورت کلیسه ای یا قله عرضه می شود که قیمت پودر سنگ به صورت فله که به صرفه تر نیز می باشد. در لینک زیر که برای شما عزیزان آماده کرده ایم به طور کامل لیست قیمت انواع پودر سنگ را گذاشته ایم و می توانید روی آن کلیک کنید و مشاهده نمایید.

https://poodrsazan.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%86%DA%AF/

یکی از برتری های پودر سنگ مجموعه ما خلوص آن می باشد که بالای ۹۶ درصد است که نتایج آزمایشات نشان داده ، که مدارک آن موجود می باشد. خلوص بالای متریال ما باعث شده استفاده از آن و کاربرد ای آن بسیار زیاد شود. بیش از ۹۰ درصد معادن پودر سنگ یا همان کربنات کلسیم و یا همان خاک سنگ در قم می باشد . و محصول ما و قیمت پودر سنگ ما به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه بسیار مناسب می باشد و هزینه اضافی نخواهید داد . شما به سادگی می توانید با تماس با مجموعه ما از مشاوره تیم فروش ما استفاده نمایید تا بتوانید بهترین خرید را با آگاهی کامل انجام دهید.

قیمت پودر سنگ

برخی از مزیت های این محصول

در این قسمت قصد داریم قسمت کوچکی از مزیت های فراوان این خاک سنگ بپردازیم . پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت مناسب

از جمله مهمترین مزیت های این محصول که به آن اشاره کردیم قیمت آن می باشد که نسبت به کارایی که دارا است بسیار اقتصادی و مناسب است .

تولید کاغذ

با پودر سنگ می توانید با دستگاه مخصوص خود کاغذ تولید کنید که به محیط زیست آسیب کمتری زده خواهد شد. به نوعی پودر سنگ یکی از مواد اولیه تولید کاغذ می باشد.

صنعت کشاورزی

مزیت بعدی در صنعت کشاورزی است که با این محصول می توانید اسید خاک یا همان Ph خاک را پایین بیاورید تا زمین شما بازدهی بیشتری داشته باشد . این محصول همانطور که به محیط زیست آسیبی وارد نمیکند حتی در صنعت کشاورزی به بهتر شدن تولید بهتر در این زمینه کمک می کند.

تولید آهک

مورد بعدی که در صنعت ساختمان می باشد استفاده از این محصول جهت تولید آهک می باشد . آهک محصولی بسیار پر استفاده در صنعت ساختمان است که از پودر سنگ تولید می شود.پودر سنگ با حرارت خاصی پخته می شود و از آن آهک کلوخه و یا آهک آب خورده به دست می آید.

آهک میکرونیزه

طی فرایندی آهک پخته شده با دستگاه فیلتر دار کوبیده شده و به آهک میکرونیزه تبدیل می شود که خود بسیار کاربردی بوده است. نوع دیگر محصول آهک که در آن فرآیند خاصی اعمال می شود که آهک میکرونیزه به دست می آید که میکروب کش می باشد و جهت میکروب زدایی از آن استفاده می شود.

پروفیل یو پی وی سی

کاربرد دیگر آن در صنعت درب و پنجره می باشد . پروفیل قسمت اصلی یک پنجره می باشد . از اصلی ترین مواد هایی که در راستای تولید پروفیل استفاده می شود همین پودر سنگ می باشد .

پودر متا

از این پودر که از پودر سنگ گرفته می شود جهت ساخت مجسمه ، گیفت ، استند و ساخت پتینه ، تابلو دکوراتیو و بسیار محصولات دیگر استفاده می شود.

پودر سنگ جوشقان

یکی دیگر از کاربردی ترین زیر مجموعه های پودر سنگ که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پودر سنگ جوشقان می باشد. این نکته مهم را مد نظر داشته باشید که قیمت پودر جوشقان نسبت به سایر قیمت زیر مجموعه ها پودر سنگ بالاتر می باشد. می توان گفت کیفیت و سفیدی بالایی این محصول باعث شده قیمت بالایی داشته باشد . در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت ولی اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید بروی لینک زیر کلیک کنید.

https://poodrsazan.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AC%D9%88%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86/

نکته قابل توجه این است که سفیدی این پودر از پودر سنگ معمولی بالاتر است و خلوص بالاتر دارا می باشد . این پودر هم مثل الباقی پودر ها از معادن استخراج می شود ، به کارخانه رفته و توسط آسیاب پودر می شود . مش این محصول از پودر سنگ معمولی کمی کمتر و سفید تر می باشد. مش در واقع به میزان اندازه پودر می گویند. معدن اصلی این نوع از پودر سنگ در شهر اصفهان و در روستای جوشقان می باشد. این متریال دارای کیفیت بسیار بالا ، چسبندگی قوی و استکام بسیار خوبی برخوردار است. این متریال انقدر مفید و سفید می باشد که گاهی جای گچ در مکان های که بارندگی زیاد است نظیر شمال کشور از آن استفاده می کنند ، زیرا عمر بیشتری دارا می باشند.

قیمت پودر جوشقان

شرکت سپهر پودر اطلس نیا با نام تجاری پودر سازان آمادگی این را دارد که بهترین قیمت پودر سنگ و پودر جوشقان را به شما ارائه دهد و دلیل آن حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه می باشد . کافی است پودر سنگ اطلس را در گوگل جستجو کنید و با ما در تماس باشید تا مشاورین ما به شما عزیزان راهنمایی رایگان و توصیه های مهم هنگام خرید را بدهند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه