بازار

مدیریت حرفه‌ای املاک با نرم افزار دانا ملک

اگر قصد دارید به مشاور املاکی حرفه‌ای و موفق تبدیل شوید، حتما استفاده از نرم افزار CRM مختص صنعت ملک را در نظر داشته باشید. چرا که به کمک نرم افزارهای تخصصی املاک بهتر می‌توانید سطح ارتباطات با مشتریان و جذب و حفظ آن‌ها را مدیریت کنید که در نهایت باعث رشد کسب و کار شما و افزایش درآمدتان می‌شود.

در صنعت املاک و مستغلات همان قدر که معاملات برای مشاوران املاک اهمیت دارد، روابط با مشتری هم می‌تواند موفقیت یا عدم موفقیت این صنعت را تحت الشعاع قرار دهد. مشاورین حرفه ای املاک دائم به دنبال آن هستند که علاوه بر جذب مشتریان جدید، مشتریان فعلی را نیز حفظ کنند و کسب و کار خود را ارتقا دهند. اما بسیاری با افزایش امور داخلی آژانس نمی‌توانند به خوبی همه فعالیت‌ها و گردش کار را مدیریت کنند و در نهایت هم با مشتریانی ناراضی و حتی افت مشتریان روبرو می‌شوند.

در واقع این مدیریت موثر روابط با مشتریان و همکاران در این صنعت است که موفقیت یا عدم موفقیت یک بنگاه املاک را رقم می‌زند. و برای مدیریت موثر روابط این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است که حرف اول را می‌زند و باعث ارتقای سطح روابط با مشتریان و حتی میان مشاورین املاک در بنگاه‌ها می‌شود.

نرم افزار CRM املاک دانا برای مشاورین املاک ایرانی بومی سازی شده و مختص حوزه معاملات ملکی طراحی شده است. دانا ملک قصد دارد مشاورین املاک دست از روش‌های سنتی و ناکارآمد مانند فایل‌های اکسل و دفترچه‌های کاغذی و روش‌های قدیمی قرار ملاقات‌ها و انتخاب ملک و خرید و اجاره بردارند و به دنیای CRM و مدیریت بهینه امور و روابط با مشتری قدم بگذارند.

مزیت‌های برتر نرم افزار دستیار مشاور املاک دانا

dana2

با سیستم مشاور املاک دانا ملک به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و این ارتباط موثر را برای حضور دائم مشتری حفظ کنید. دانا ملک دارای گواهی افتا از سازمان فناوری اطلاعات است و سطح امنیت آن بسیار بالا است و مشاورین املاک می‌توانند با اطمینان بیشتری از فضای ابری این نرم افزار بهر مند شوند.

وقتی مشاور املاک به صورت اتوماسیون فایل‌های ملکی را وارد سیستم دانا ملک کند می‌تواند با توجه به نیاز مشتری، فایل ملکی مناسب او را به صورت خودکار پیدا کند و به مشتری پیشنهاد دهد؛ که تنها چند دقیقه از وقت مشاور املاک را می‌گیرد و می‌تواند تمرکز خود را به جای پیدا کردن ملک‌های مناسب، به روی ارتباط خود با مشتری بگذارد.

نرم افزار CRM دانا ملک سیستم گزارش دهی قوی دارد و بنگاه‌های املاک می‌توانند تمام فعالیت‌ها و عملکردهای تیم خود را زیر نظر داشته باشند و بر اوضاع آژانس و امور کنترل بیشتری داشته باشند.

نرم ‌افزار دانا ملک چطور می‌تواند به بنگاه‌ها و مشاورین املاک کمک کند؟

مشاورین املاک جزو پر مشغله‌ترین شغل‌ها هستند که حتی در خارج از تایم کاری خود مجبورند هماهنگی‌های مختلف را انجام دهند. روزانه با تعداد زیادی مشتری باید تماس بگیرند، بازدیدها را تنظیم کنند، ملک‌ها را دسته بندی و سازماندهی کنند و برای هر مشتری ملک مورد نظرش را پیدا کنند و ده‌ها فعالیت دیگر که هم وقت زیادی از مشاور املاک می‌گیرد و هم ممکن است در این میان خطایی رخ دهد یا فعالیتی از خاطرش برود. در هر صورت اگر مشاورین املاک بخواهند در این بازار رقابتی همچنان با روش‌های قدیمی پیش بروند، احتمالا مشتری‌های خود را از دست می‌دهند.

اینجاست که نرم افزار CRM تخصصی به کمک صنعت املاک می‌آید تا با اتوماسیون کارها، حفظ ارتباط موثر با مشتریان و ده‌ها مزیت دیگر به رشد کسب و کار خود کمک کنند.

با دستیار مشاور املاک دانا فایل‌های ملکی، مالکین و متقاضیان و قراردادها دائم در اختیار شماست و می‌توانید هر زمان و از کجا که خواستید بدون فوت وقت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید فرصت‌ها را اولویت بندی کنید و ارتباط خود را با همکاران و متقاظیان حفظ کنید. با دانا ملک دیگر قرار ملاقات‌ها را فراموش نمی‌کنید و یادآور این CRM به شما یادآوری‌های لازم را اعلام می‌کند.

dana3

با نرم افزار املاک شرکت دانا پرداز صاحبان آژانس‌های ملکی قادر خواهند بود عملکرد نیروها و مشاورین املاک خود را زیر نظر بگیرند و در صورت نیاز اصلاحات لازم را انجام دهند.

نرم افزار املاک دانا با ارائه قابلیت‌های کاربردی سطح بهره مندی صنعت املاک را از تکنولوژی و مزیت‌های آن افزایش می‌دهد و باعث رشد این حوزه و افزایش درآمد آژانس‌های ملکی می‌شود.

دسترسی آسان از هر کجا

مشاورین املاک می‌توانند از هر کجا و در هر زمانی تنها با داشتن اینترنت به نرم افزار دانا ملک دسترسی پیدا کنند و با ورود به فضای ابری CRM که نیازی به نصب هم ندارد، اطلاعات مورد نظر و ارتباط با مشتری‌ها را هماهنگ و مدیرت کنند.

مدیریت پیگیری‌ها

دانا ملک یک دستار حرفه‌ای برای مشاور املاک است و نیروها در آژانس‌های ملکی هیچ تماس و پیامی از طرف افراد و مشتری‌هایی را از دست نمی‌دهند و خیلی راحت‌تر می‌توانند کارها و امور مختلف را مدیریت کنند.

مدیریت فایل‌های ملکی

مشاورین املاک به کمک نرم افزار دانا ملک می‌توانند تمام فایل‌های ملکی را با اطلاعات و مشخصات دقیق به همراه موقعیت مکانی آن‌ها بر روی نقشه دانا ملک ثبت کنند و هر وقت بخواهند می‌توانند با چند کلیک به فایل مورد نظر دسترسی پیدا کنند و حتی این فایل‌های را با توجه نیاز مشتری پیدا کنند.

ثبت موقعیت مکانی و فایل‌های ملکی

یکی از بهترین قابلیت‌های نرم افزار دستیار مشاور املاک دانا قابلیت ثبت موقعیت مکانی فایل‌های ملکی به کمک نقشه این نرم افزار است. در این صورت هر ملکی را که نیاز داشته باشید می‌توانید به راحتی با جستجو بر روی نقشه بیابید.

مدیریت تقاضاها

مشاورین املاک می‌توانند تمام تقاضاهای خرید، فروش، رهن و اجاره و مشارکت‌ها را در نرم افزار دانا ملک ثبت کنند و فایل‌های ملکی را با آن‌ها تطابق دهند و بهترین پیشنهادات را از آن بیرون بکشند.

یادآوری رویدادهای مهم

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دستیار مشاور دانا، یادآورهای آن هستند. نرم افزار دانا ملک با ارسال پیام و یا نمایش اعلان تمام رویدادهای مربوط به مشاور املاک را به او نشان می‌دهد و هیچ رخداد و رویدادی را از دست نمی‌دهد. برای مثال اگر در پایان ماه آینده قرارداد اجاره خانه ای به اتمام می‌رسد، این مورد را به مشاور املاک اعلام می‌کند تا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

پیشنهاد هوشمند فایل‌های ملکی

به کمک نرم افزار دانا ملک مشاورین املاک می‌توانند به صورت هوشمند بر اساس نیاز و تقاضای مشتری، مناسب‌ترین فایل ملکی را برای مشتری پیدا کنند و در اختیار مشتری‌ها بگذارند. این فرآیند هم اتوماسیون است و مشاور املاک نیازی نیست ساعت‌ها به دنبال فایل ملکی مناسب برای مشتری مورد نظرش باشد.

حفظ ارتباط با مشتریان

برای اطلاع و ارتباط با مالکین، مشتریان و خریداران دیگر نیازی نیست در فایل‌های کاغذی به دنبال اطلاعات باشید. تنها با چند کلیک و در عرض چند ثانیه به صورت دستی یا خودکار از طریق پیامک، ایمیل و دیگر پیام رسان‌ها مشتریان خود را در جریان امور بگذارید و با آن‌ها ارتباط موثر برقرار کنید.

هماهنگی بازدیدها

مشارین املاک می‌توانند بازدیدها را در دانا ثبت کنند و به تناسب آن مشتری و ملک را تعیین کنند و دانا دیگر باقی هماهنگی را خود انجام می‌دهد و می‌تواند تاریخ بازدید را تعیین و ثبت و افراد را در جریان قرار دهد.

جمع بندی

با نرم افزار دانا ملک امور بنگاه‌های ملکی خود را بهتر و حرفه ای مدیریت کنید و ارتباط خود با مشتریان را حفظ کنید و برای جذب مشتریان جدید ارتباطی موثر با آن‌ها برقرار کنید. برای بررسی قابلیت‌های بی نظیر دانا ملک، شرکت دانا پرداز این فرصت را برای شما مشاورین املاک فراهم کرده تا نسخه دمو رایگان آن را استفاده کنید و سطح خدمات خود به مشتریان را ارتقا دهید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه