بازار

آموزش لته آرت به صورت تضمینی و حرفه ای در آکادمی کافی پارس (با مدرک بین المللی)

در تلفیق دنیای هنر و صنعت قهوه، هر روزه نیاز به توانمندی‌های خلاقانه و مهارت‌های پیچیده‌تری رو به افزایش است. یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های بیان خلاقیت و استعداد هنری در صنعت قهوه، هنر لته آرت است. لته آرت، یک فرآیند فنی و هنری است که با استفاده از فوم شیر روی قهوه آرت می زنند.

آموزش لته آرت به عنوان یکی از پرطرفدارترین حوزه‌های دنیای باریستایی، نیازمند تسلط به تکنیک‌ها و اصول مربوطه است. بنابراین، انتخاب محیطی مطمئن و حرفه‌ای برای آموزش این هنر ضروری است. آکادمی کافی پارس به عنوان یکی از برترین موسسات آموزشی در این حوزه، با ارائه دوره‌های تخصصی و تضمینی هنر لته آرت، به علاقه مندان این امکان را می‌دهد تا به دنیایی از خلاقیت و هنر در صنعت قهوه و باریستایی وارد شوند.

این آکادمی با بهره‌گیری از اساتید مجرب و با تجربه، به هنرجویان مهارت‌های لازم برای ایجاد آثار بی‌نظیر در حوزه لته آرت را آموزش می‌دهد. علاوه بر این، در پایان دوره‌ها، دانشجویان با دریافت مدرک بین‌المللی، می توانند خود را برای مهاجرت و کار در کافی شاپ های خارج از کشور آکاده کنند

با توجه به تلاش‌های مداوم و استانداردهای بالا، آکادمی کافی پارس به عنوان یکی از برترین مراکز آموزش هنر لته آرت، تضمین کننده رشد و توسعه حرفه‌ای هنرجویان خود می‌باشد.

لاته آرت چیست؟

لاته آرت، هنری است که با ریختن شیر بخار داده شده به صورت خلاقانه و هنرمندانه بر روی فنجان اسپرسو ایجاد می‌شود. این هنر، با توجه به زیبایی و ظرافت طراحی‌هایش، به یکی از جذاب‌ترین عناصر فرهنگ قهوه در سراسر جهان تبدیل شده است. از جاذبه‌های اصلی لاته آرت، طرح‌هایی همچون قلب، برگ، پرندگان و حتی نقش‌های هنری پیچیده‌تری است که بر روی سطح قهوه‌های ترکیبی مختلف می‌بینیم.

یکی از مهارت هایی که در باریستایی سنجش می شود و سطح حرفه ای بودن باریستا را مشخص می کند لته آرت است. از این رو اغلب باریستا های حرفه ای یک لاته آرتیست حرفه ای نیز هستند و معمولا در مکان های معتبر و حرفه ای مشغول کارند.

سرفصل های لته آرت آکادمی کافی پارس

آموزش و آشنایی با شیمی شیر

آموزش و آشنایی با شیمی قهوه

آموزش روند شکل گیری آرت

آموزش انواع دسته بندی آرت ها

آموزش انواع روش های فوم گیری اصولی

آموزش تخصصی دمای شیر برای پایداری لته آرت

آموزش هماهنگی اعصاب و عضله در لته آرت

آموزش تخصصی پورینگ و زیرسازی

آموزش تخصصی شناورسازی شیر روی قهوه

آموزش انواع ریزش ساده

آموزش انواع ریزش پیشرفته

آموزش تخصصی آرت های هارت و تولیپ و روزتا و…

آموزش تخصصی قلم زنی (etching)

و…

مزایا آکادمی کافی پارس در آموزش لته آرت

شروع با مشاوره رایگان و بازدید رایگان

تمامی هنرجویان قبل از ثبت نام، می توانند با مراجعه به آکادمی کافی پارس، از مشاوره رایگان برخوردار شوند. این مشاوره به شما کمک می‌کند تا با داشتن اطلاعات کافی، بهترین تصمیم را در زمینه شروع آموزش لته آرت بگیرید.

علاوه بر این، شما می‌توانید به صورت حضوری به آکادمی کافی پارس مراجعه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه در کلاس حضور پیدا کنید تا به صورت مستقیم با محیط و روش‌های آموزشی، برنامه‌ها، امکانات و اساتید آشنا شوید.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۲۰۲۷۷۵۸۵۷

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

اساتید حرفه ای در آموزش لته آرت

حضور اساتید حرفه‌ای و با تجربه در دوره‌های آموزش لته آرت در آکادمی کافی پارس، از اهمیت بسیاری برخوردار است. آنها با داشتن سابقه و تجربه در زمینه لته آرت، می‌توانند اطلاعات، تکنیک‌ها، و روش‌های به‌روز و کارآمد را که در طول سال‌ها به دست آورده‌اند، به شما انتقال دهند.

اساتید مجرب و با تجربه، به دلیل داشتن آگاهی کامل از جزئیات و تکنیک‌های لاته آرت، قادرند به شما در درک عمیق‌تر و پیشرفته‌تر این هنر کمک کنند.

با حضور اساتید حرفه‌ای و با تجربه در دوره‌های آموزشی لاته آرت در آکادمی کافی پارس، شما می‌توانید از بهترین و موثرترین آموزش‌ها و راهنمایی‌ها برای پیشرفت در این هنر بهره‌مند شوید و به راحتی مهارت‌های خود را تقویت کرده و به سطح بالاتری از تسلط دست یابید.

pars2

پشتیبانی ۵ ساله بعد از اتمام دوره آموزش لته آرت

کارت گارانتی ۵ ساله و تضمین‌های ویژه ارائه شده در آموزش لته آرت آکادمی کافی پارس، نشان از تعهد و تمرکز این آموزشگاه برای ارائه خدمات با کیفیت و ارتقاء دانش هنرجویان در زمینه باریستایی و لاته آرت دارد.

کلاس رفع اشکال: هنرجویان پس از اتمام دوره آموزش لته آرت، کارت گارانتی را دریافت می‌کنند که امکان شرکت در کلاس‌های تمرین، تکرار و رفع اشکال را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

ورکشاپ‌های آموزشی: آکادمی پارس برای ارتقاء دانش هنرجویان، ورکشاپ‌های آموزشی را برگزار می‌کند که هنرجوان می‌توانند تا ۵ سال در این ورکشاپ‌ها شرکت کنند. این ورکشاپ‌ها فرصتی عالی برای تقویت و گسترش دانش و مهارت‌های آن‌ها در زمینه باریستایی و لاته آرت ارائه می‌دهند.

تورهای بازدید از کارخانه: هنرجویان می‌توانند در تورهای بازدید از کارخانه شرکت کنند که این امر فرصتی را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا فرایند تولید قهوه را به صورت مستقیم مشاهده کنند و از دانش و تجربیات جدید بهره‌مند شوند.

مدرک بین المللی و معتبر آموزش لته آرت

با اتمام آموزش لته آرت آموزشگاه کافی پارس، با دریافت مدرک معتبر و بین‌المللی آکادمی کافی پارس، شما از چندین فرصت و مزیت برخوردار خواهید بود که به طور قابل توجهی می‌تواند به شما در پیشرفت و موفقیت در صنعت باریستایی و کافه‌کمک کند.

امکان مهاجرت با مدرک بین‌المللی، امکان راه‌اندازی کسب و کار جدید و امکان دریافت وام کار آفرینی با دریافت این مدرک برای شما فراهم می شود.

تضمین بازار کار بعد از آموزش لته آرت

آکادمی کافی پارس، با توجه به ارتباطات خود با کافه و رستوران‌های معتبر، شما را به عنوان یک باریستای با تجربه و ماهر در این حوزه معرفی می‌کند. این معرفی به بازار کار باعث می‌شود که فرصت‌های شغلی برای شما در محیط‌های معتبر و با رده‌های حرفه‌ای بیشتر شود.

تضمین معرفی به بازار کار توسط آکادمی کافی پارس، آینده‌ی شما را در حوزه باریستایی و لاته آرت تضمین می‌کند. با این تضمین، شما به راحتی می‌توانید برای استخدام در معتبرترین کافه‌ها و رستوران‌ها درخواست دهید و از فرصت‌های شغلی مطمئن و پایدار برخوردار شوید.

با این تضمین، شما به عنوان یک حرفه‌ای مطمئن از توانایی‌ها و مهارت‌های خود در بازار کار ظاهر می‌شوید و این باعث افزایش اعتماد به نفس شما و جذب فرصت‌های شغلی موفق‌تر می‌شود.

pars3

سخن آخر

آکادمی کافی پارس با تمامی مواردی که گفته شد باعث می شود شما با مهارت ها و تخصص هایی که آموزش دیده اید، با مدرک بین المللی که دریافت کرده اید به راحتی وارد بازار کار شده و از محیط کاری و استخدام در بهترین فضای کار لذت ببرید.

پس اگر شما هم علاقه دارید به عنوان یک باریستا و لته آرتیست حرفه ای وارد صنعت قهوه شوید، آکادمی کافی پارس بهترین گزینه ممکن برای شماست.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۲۰۲۷۷۵۸۵۷

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه