بازار

از شایعه تا واقعیت موفقیت در کنکور تجربی ۱۴۰۳

یکی از آمار‌های تکان دهنده که در کنکور ۱۴۰۰ منتشر شد این بود که تنها دو درصد از قبولی رتبه‌های زیر ۳ هزار را اقشار کم برخوردار تشکیل می‌دادند. حال از جمله سوال‌هایی که درباره‌ی کنکور تجربی۱۴۰۳ مطرح می‌شود این است که آیا می‌توان به روشی خاص، بدون صرف هزینه‌ی زیاد برای شرکت در کلاس‌های کنکور با هزینه‌های سرسام‌آور، در کنکور رتبه‌ی خوبی را کسب کرد؟ مطمئنا پاسخ ما «بله» است اما اگر می‌خواهید بدانید که «چگونه؟» کافیست با ما همراه شوید.

مزایای ویدیوهای آموزشی کنکور تجربی ۱۴۰۳

ابتدایی‌ترین حق هر دانش‌آموزی، استفاده از آموزش استاندارد و صحیح است. از این رو مدرسه‌ی مجازی آی نو با هدف برقراری عدالت آموزشی در همه‌ی نقاط کشور، با استفاده از ابزارهای آموزشی پیشرفته و تکنولوژی به‌روز دنیا، بستری ایجاد نموده است تا همه‌ی دانش‌آموزان به صورت آنلاین و در هر زمانی از شبانه‌روز به منابع آموزشی معتبر مورد نیاز خود، به طور کاملا رایگان دسترسی داشته باشند.

در همین راستا شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان از ویدیوهای آموزشی پایه‌های پنجم تا دوازدهم مدرسه مجازی ‌آی نو استفاده نمایید. در این ویدیوها، اساتید حرفه‌ای، نکات طلایی دروس را مورد بررسی قرار می‌دهند.

داوطلبان کنکور تجربی ۱۴۰۳ می‌توانند با ویدیوهای درسی کاملا رایگان مدرسه مجازی آی نو دروس پایه مربوط به کنکور تجربی ۱۴۰۳ را به همراه اساتید حرفه‌ای هر درس بیاموزند. در نهایت نیز کنکوری‌ها با صرف هزینه بسیار کم و کاملا به صرفه می‌توانند به خرید اشتراک برای استفاده از ویدیوهای آموزشی کنکور تجربی ۱۴۰۲ اقدام نمایند. خرید اشتراک این ویدیوها با مزایای فراوانی همراه است، از جمله:

  • در این ویدیوها، نکات و تست‌های دروس مربوط به کنکور تجربی، توسط اساتید برجسته‌ی هر درس مورد بررسی قرار می‌گیرند.
  • هزینه‎‌ی استفاده از تمامی ویدیوها، نسبت به پکیج‌های بازار بسیار کم است.
  • این ویدیوهای آموزشی، حاوی آموزش کامل و اصولی تمامی نکات کنکور تجربی هستند.
  • ویدیو‌های آموزشی کنکور تجربی ۱۴۰۳ دارای کیفیت ضبط عالی می‌باشند.
  • بدون محدودیت زمانی، در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توان از این ویدوهای آموزشی کنکور استفاده نمود.
  • از ویژگی‌های بسیار عالی این ویدیوها، پوشش کامل نکات طلایی مربوط به کنکور تجربی می‌باشد.

کنکور تجربی ۱۴۰۳ آزمونی سرنوشت ساز است. مدرسه‌ی مجازی آی نو با توجه به این امر مهم، برنامه‌ی ویژه‌ای برای دانش‌آموزان طراحی کرده است. این برنامه شامل، آموزش صفر تا صد کنکورتجربی ۱۴۰۳ توسط بهترین دبیران کنکور و به‌روزترین ابزارهای آموزشی (شامل جزوه‌های درسی و حل تمرین و نمونه سوالات مربوط به کنکور) است.

موفقیت در کنکور تجربی 1403

بسته آموزشی کنکور تجربی آی نو

شاید شما هم از دانش‌آموزانی هستید که در دوران تحصیل از امکانات لازم برای آموزش صد در صد مطالب بی‌بهره بوده‌اید! خبر خوب این است که اصلا جای نگرانی نیست و شما هم می‌توانید یکی از رتبه‌های برتر کنکور باشید.

همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، یکی از اهداف تاسیس مدرسه‌ی مجازی آی نو، فراهم نمودن بستری برای دستیابی به عدالت آموزشی توسط تمامی دانش‌آموزان کشور است. با استفاده از ویدیوهای کاملا رایگان پایه‌ی دوازدهم تجربی مدرسه‌ی مجازی آی نو در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان‌ فراگیری رایگان همراه با اساتید حرفه‌ای وجود خواهد داشت.

شما می‌توانید از همین امروز در یک مدرسه‌ی درجه‌ی یک شروع به تحصیل نمایید و با مطالعه‌ی دقیق ویدیوهای آموزشی رایگان، دروس مهم کنکور تجربی را مطالعه ‌کنید. در ادامه برای استفاده از بسته آموزشی کنکور تجربی۱۴۰۳ می‌توانید با پرداخت مبلغی بسیار به صرفه، اشتراک مدرسه مجازی آی نو را تهیه نمایید.

برخی از اساتید مدرسه مجازی آی نو از طراحان با سابقه‌ در امر طراحی سوالات کنکور می‌باشند. طراحی سوالات کنکور تجربی و امتحانات نهایی، تالیف کتاب‌های معتبر آموزشی و تدریس در مدارس برتر کشور از فعالیت‌های فرهنگی این مربیان فرهیخته است.

شما والدین و دانش‌آموزان گرامی می‌توانید قبل از خرید اشتراک پکیج‌ آموزشی کنکور تجربی ۱۴۰۳، ابتدا به ویدیوهای رایگان آموزشی مدرسه مجازی آی نو را مشاهده کنید.

ویدیوهای آموزشی کنکور تجربی 1403

خداحافظی با هزینه زیاد کتاب ها و کلاس های کمک درسی

یادتان باشد که مطالعه‌ی اثر بخش همراه با یادگیری یک‌شبه امکان‌پذیر نیست. مدرسه مجازی آی نو در پیمودن این مسیر تا زمان برگزاری کنکور تجربی ۱۴۰۳، همراهی شما خواهد بود. این مدرسه‌ی اینترنتی با برترین کادر آموزشی ایران، اقدام به ارائه‌ی پکیج و آموزش ویدیویی کنکور تجربی ۱۴۰۳ نموده است.

تمام امکانات درسی مدرسه‌ی مجازی آی نو فقط با پرداخت ماهانه هزینه‌ای بسیار کم (۲۴۵ هزار تومان)، در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر شما بخواهید هزینه تهیه کتاب‌ها و کلاس‌های کمک آموزشی با برترین اساتید را در نظر بگیرید، به مراتب با اعداد و ارقامی نجومی روبه‌رو خواهید شد. از طرفی قیمت ارائه کنندگان دیگر بسته‌های آموزشی کنکور تجربی ۱۴۰۳ بسیار بیشتر از مبلغ اشتراک در مدرسه آی نو است.

بنابراین این گونه به نظر می‌رسد که مدرسه مجازی آی نو توانسته است که با در اختیار قرار دادن پکیج‌های آموزشی کنکور با قیمتی به صرفه، مسیر موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز را تسهیل نماید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه