بازار

بررسی بازی Pokemon Black and White همراه با فایل Rom

فرنچایز Pokemon بیش از ۲۵ سال است که با ارائه تجربه های منحصر به فرد گیم پلی یکی پس از دیگری ادامه داشته است. Pokemon Black and White  با بهبود گیم پلی خود نسبت به بازی های نسل خود یک انقلاب برای سری بازی پوکمون بود. پوکمون سیاه و سفید در ابتدا انتشار و عرضه برای کنسول آنچنان که باید طرفدار پیدا نکرد ولی با گذشت زمان و بررسی منتقدان و گیمرها و نظرات مثبت آنها محبوبیت بیشتری پیدا کردند. پس از ستایش منتقدان از این بازی ها، Game Freak دنباله های مستقیمی را با عنوان Black 2 and White 2 معرفی کرد.

تغییرات بازی نسبت به سری قبل

این سری تغییرات زیادی در منطقه Unova و شخصیت‌های درون آن ایجاد کردند. این بازی‌ها   داستان و گیم پلی متفاوتی ارائه کردند و با نسخه های مانند HeartGold و SoulSilver کاملا متفاوت می باشد. Unova، با الهام از ایالات متحده، یک تغییر با طراوت از مناظر را برای مربیان پوکمون ارائه کرد. مناظر متنوع آن، از شهرهای شلوغ گرفته تا مناطق روستایی آرام، فرهنگ غنی منطقه را به نمایش می گذارد.

آغاز ماجراجوی در Pokemon Black and White

هنگامی که بازیکنان سفر خود را آغاز میکند، با شهرهایی مانند Castelia City، یک کلان شهر شلوغ که یادآور شهر نیویورک است، و Nacrene City، شهری غرق در تاریخ و هنر، مواجه می شوند. یکی از ویژگی های مشخص پوکمون سیاه و پوکمون سفید، معرفی مجموعه کاملا جدیدی از گونه های پوکمون بود. Pokédex منطقه دارای ۱۵۶ موجود منحصر به فرد بود که بسیاری از آنها از جنبه های مختلف فرهنگ و طبیعت آمریکا الهام گرفته بودند. این افزوده‌های جدید هیجان جدیدی را به این فرنچایز تزریق کرد و بازیکنان را تشویق کرد تا ساکنان منطقه Unova را کشف کنند.

گیم پلی بازی

Pokémon Black و Pokémon White با معرفی نبردهای سه‌گانه و چرخشی، نوآوری را در نبردها به ارمغان آوردند. نبردهای سه گانه شامل سه پوکمون در هر طرف بود که یک لایه استراتژی اضافی را اضافه می کرد زیرا مربیان باید موقعیت یابی را در نظر می گرفتند. نبردهای چرخشی به بازیکنان اجازه می‌داد تا پوکمون‌های فعال خود را بچرخانند و نیاز به تفکر سریع و سازگاری داشت. The Dream World یک ویژگی آنلاین بود که به بازیکنان اجازه می داد در دنیای مجازی با پوکمون تعامل داشته باشند، انواع توت ها را پرورش دهند و آیتم های منحصر به فردی را به دست آورند. این یک جنبه اجتماعی و پرورشی به بازی ها اضافه کرد و ارتباط بین بازیکنان را ارتقا داد.

در حال حاضر، بسیاری از طرفداران پوکمون مشتاقانه منتظر یک بازسازی از محصولات نسل پنجم این فرنچایز، یعنی نسخه ۳ Pokemon Black and White هستند.

دانلود و اجرای بازی Pokemon Black و Pokemon White با Emulator

شما می توانید هر دو بازی را در Nintendo DS (NDS) Emulators یا شبیه ساز نینتندو دی اس، بر روی گوشی یا کامپیوتر خود اجرا کنید، برای اینکار ابتدا باید فایل Pokemon Black Rom و Pokemon White Rom را دانلود کنید و پس از نصب امولاتور، این فایل ها را در امولاتور لود کنید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه