بازار

برنامه سطوح مهاجرتی کانادا برای سال های ۲۰۲۴-۲۰۲۶

خبر فوری: استقبال بی‌سابقه کانادا از ۱٫۴۵ میلیون مهاجر جدید در برنامه سطوح مهاجرتی ۲۰۲۴_۲۰۲۶

هدف جدید کانادا استقبال از ۴۸۵,۰۰۰ مهاجر جدید در سال ۲۰۲۴ و ۵۰۰,۰۰۰ مهاجر در سال ۲۰۲۵ است. کانادا قصد دارد در سال ۲۰۲۶ نیز میزبان بیش از ۵۰۰,۰۰۰ مهاجر (در سه گروه اصلی اقتصادی، خانوادگی و بشر دوستانه) باشد. استقبال بی‌سابقه کانادا از ۱٫۵ میلیون مهاجر جدید با هدف رشد اقتصادی و حمایت از اتحاد خانواده انجام می‌گیرد.

آیا به فکر یک زندگی جدید در کانادا هستید؟ فرصت های هیجان انگیزی در انتظار برنامه سطوح مهاجرت کانادا برای سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ است! این طرح جامع مهاجرت به کانادا با هدف استقبال از بیش از ۱٫۴۵ میلیون مهاجر، راه های متعددی را برای کارگران ماهر، اتحاد مجدد خانواده و پناهندگان ارائه می دهد. کانادا متعهد به تقویت رشد اقتصادی و تنوع فرهنگی از طریق این طرح ابتکاری بلندپروازانه است.

ما در موسسه مهاجرتی کوه نور به داشتن بهترین مشاوران برای راهنمایی شما در هر مرحله از سفر مهاجرتی خود افتخار می کنیم. به تخصص ما اعتماد کنید تا به شما در رسیدن به رویای کانادایی خود کمک کند.

برنامه جدید مهاجرتی کانادا چیست؟

با توجه به تمرکز دولت کانادا بر جذب استعدادهای برتر از سراسر جهان، هرگز زمان بهتری برای کشف گزینه های مهاجرتی وجود نداشته است. طرح ۲۰۲۴-۲۰۲۶ شامل اهداف جذب مهاجر از سراسر دنیا برای کاندیداهای اکسپرس اینتری کانادا، برنامه های نامزد استانی و حمایت های مالی خانواده است، که یافتن مسیری را برای شما آسان تر می کند که با صلاحیت ها و آرزوهای شما مطابقت داشته باشد.

پیمایش در پیچیدگی های فرآیند مهاجرت به کانادا می تواند چالش برانگیز باشد، اما لازم نیست به تنهایی این کار را انجام دهید. خدمات مهاجرتی موسسه کوه نور راهنمایی و پشتیبانی شخصی ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که درخواست شما تا حد امکان قوی است. مشاوران مجرب ما در جریان آخرین سیاست ها و رویه های مهاجرت هستند و مشاوره دقیق و قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهند. ما برای کمک به شما در ساختن آینده ای روشن تر در یکی از خوش آمدترین و مرفه ترین کشورهای جهان متعهد هستیم. اجازه دهید ما شریک مورد اعتماد شما در تحقق رویای کانادایی شما باشیم.

چرا کانادا به مهاجران جدید نیاز دارد؟

اصلی‌ترین هدف جذب مهاجر جدید توسط دولت کانادا، تقویت پایه‌های اقتصاد کشور و مدیریت جمعیت است. عدم رشد طبیعی جمعیت منجر به نبود نیروی کار و کاهش رشد اقتصادی در کانادا می‌شود. کانادا از جمله کشورهای جهان با رشد منفی جمعیت است.

به همین علت کانادا از سال ۱۹۸۰ استراتژی‌های متفاوتی را برای افزایش نرخ جمعیت در نظر گرفته است. کشور کانادا از سال ۱۹۸۸ به طور منظم سالانه بیش از ۲۰۰,۰۰۰ مهاجر را پذیرفته است. این در حالی است که طی سال‌های اخیر افزایش نرخ مهاجرت در کانادا باعث شده تا این کشور سالانه پذیرای بیش از ۴۰۰,۰۰۰ غیر بومی باشد.

نرخ مهاجرت کانادا در حال حاضر ۱٫۲ درصد است و بعد از ایالات متحده به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان شناخته می‌شود.

برنامه مهاجرتی استان کبک ۲۰۲۴-۲۰۲۶

استان کبک قصد جذب ۵۰,۰۰۰ مهاجر در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ را دارد

طرح سطوح مهاجرت کبک برای سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ فرصتی هیجان انگیز برای تازه واردان فراهم می کند تا در یکی از پر جنب و جوش ترین و غنی ترین استان های کانادا مستقر شوند. هدف این طرح پذیرایی از هزاران مهاجر جدید هر ساله با تمرکز بر رشد اقتصادی، اتحاد مجدد خانواده و تلاش‌های بشردوستانه است. این طرح همچنین الحاق خانواده ها را در اولویت قرار می دهد و تضمین می کند که خانواده ها می توانند در کنار هم بمانند و در محیط جدید خود پیشرفت کنند. علاوه بر این، کبک با ارائه پناهگاه به نیازمندان به تعهدات بشردوستانه خود ادامه می دهد.

تعداد مهاجران استان کبک کانادا در سال ۲۰۲۴ به ۵۰,۰۰۰ نفر افزایش می‌یابد. در سال ۲۰۲۵ نیز، کبک قصد جذب ۵۰,۰۰۰ مهاجر جدید را دارد. با توجه به استقلال کبک در پروسه جذب مهاجر (به علت حفظ جمعیتی که اکثرا فرانسوی زبان هستند)، این استان برنامه‌های مهاجرتی خود را به صورت جداگانه اعلام می‌کند. تیم مشاوران مجرب کوه نور در سیاست ها و رویه های مهاجرتی کبک مسلط هستند و به شما راهنمایی های تخصصی متناسب با شرایط خاص شما ارائه می دهند.

جذب مهاجر با برنامه مهاجرتی کانادا 2024

راهنمای برنامه سطوح مهاجرت کانادا ۲۰۲۴_۲۰۲۶

برنامه سطوح مهاجرت کانادا به کسب و کارها در راستای جذب نیروهای کار مورد نیاز کمک کرده و کانادا را در مسیر دستیابی به موفقیت‌های بلند مدت هدایت می‌کند. برنامه سطوح مهاجرت کانادا ۲۰۲۴_۲۰۲۶ با هدف عمل کردن به تعهدات کلیدی در قبال افراد آسیب‌پذیری که از خشونت، جنگ و آزار و اذیت فرار می‌کنند، طراحی شده است.

اقتصادی

نوع پذیرش مهاجران برنامه جدید مهاجرتی کانادا تعداد مهاجران سال ۲۰۲۳ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۴ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۵ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۶
اقامت دائم

(انواع برنامه‌های اقامت دائم کانادا)

Overall Planned Permanent Resident Admissions ۴۶۵,۰۰۰ ۴۸۵,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰
برنامه نیرو کار فدرال

(با مهارت بالا)

Federal High Skilled ۸۲,۸۸۰ ۱۱۰,۷۷۰ ۱۱۷,۵۰۰ ۱۱۷,۵۰۰
سیاست‌های عمومی اقتصادی فدرال Federal Economic Public Policies ۲۵,۰۰۰ ۳,۰۰۰ _ _
برنامه تجارت حرفه‌ای فدرال Federal Business ۳,۵۰۰ ۵,۰۰۰ ۶,۰۰۰ ۶,۰۰۰
برنامه‌های زیر مجموعه Economic Pilots Economic Pilots،Food Pilot، Northern Immigration Pilot، Economic Mobility Pathways Project ۸,۵۰۰ ۱۰,۸۷۵ ۱۴,۷۵۰ ۱۳,۷۵۰
برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا

(AIP)

Atlantic Immigration Program ۸,۵۰۰ ۶,۵۰۰ ۸,۵۰۰ ۸,۵۰۰
برنامه نامزد استانی کانادا Provincial Nominee Program ۱۰۵,۵۰۰ ۱۱۰,۰۰۰ ۱۲۰,۰۰۰ ۱۲۰,۰۰۰

خانوادگی

متقاضیان واجد شرایط برنامه مهاجرتی کانادا تعداد مهاجران سال ۲۰۲۳ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۴ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۵ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۶
همسر، شرکا و فرزندان Spouses, Partners and Children ۷۸,۰۰۰ ۸۲,۰۰۰ ۸۴,۰۰۰ ۸۴,۰۰۰
پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ Parents and Grandparents ۲۸,۵۰۰ ۳۲,۰۰۰ ۳۴,۰۰۰ ۳۴,۰۰۰

بشردوستانه

متقاضیان واجد شرایط برنامه سطوح مهاجرتی کانادا تعداد مهاجران سال ۲۰۲۳ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۴ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۵ تعداد مهاجران سال ۲۰۲۶
پناهندگان و افراد ‌تحت حفاظت به همراه وابستگان آن‌ها (که ساکن کانادا نیستند) Protected Persons in Canada and Dependents Abroad ۲۵,۰۰۰ ۲۷,۰۰۰ ۲۹,۰۰۰ ۲۹,۰۰۰
پناهندگانی که در کانادا به کمک دولت ساکن شده‌اند Resettled Refugees – Government ۲۳,۵۵۰ ۲۱,۱۱۵ ۱۵,۲۵۰ ۱۵,۲۵۰
پناهندگانی که در کانادا بدون کمک دولت (با حمایت شخصی) ساکن شده‌اند Resettled Refugees – Privately Sponsored ۲۷,۵۰۵ ۲۷,۷۵۰ ۲۸,۲۵۰ ۲۸,۲۵۰

اهداف مهاجرتی کانادا بر اساس گروه‌ بندی

بر اساس برنامه مهاجرتی جدید، کانادا در سال ۲۰۲۴ قصد دارد ۱۹ درصد از جمعیت مهاجران یا به عبارتی ۸۹,۸۶۵ نفر را از طریق گروه بشر دوستانه (پناهندگان و افرادی که باید تحت محافظت قرار بگیرند) جذب نماید. تعداد افرادی که تا سال ۲۰۲۶ در این گروه پذیرش می‌شوند، ۸۰,۸۳۲ خواهد بود.

جذب مهاجران از گروه خانوادگی در سال ۲۰۲۴ نیر معادل ۲۴ درصد جمعیت مهاجران یا ۱۱۴,۰۰۰ نفر است. ۱۱۸,۰۰۰ نفر از مهاجران نیز تا سال ۲۰۲۶ در این گروه پذیرش می‌شوند.

هدف کانادا از جذب مهاجران در گروه اقتصادی متفاوت‌تر از سایر گروه‌ها است. کانادا قصد دارد ۵۸ درصد مهاجران را از طریق این برنامه جذب نماید. ۲۸۱,۱۳۵ نفر تا سال ۲۰۲۴ و ۳۰۱,۲۵۰ نفر تا سال ۲۰۲۶ از طریق این برنامه به عنوان مهاجر امکان اخذ اقامت دائم کانادا را خواهند داشت.

افزایش ظرفیت برنامه مهاجرت استانی و اکسپرس اینتری کانادا

علاوه بر برنامه مهاجرت استانی، اکسپرس اینتری و اسپانسرشیپ همسر، کانادا قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بیش از ۳۲,۰۰۰ مهاجر را از طریق برنامه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ جذب نماید. تعداد مهاجران جذب شده در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ افزایش می‌یابد. تعداد مهاجران جدید در این برنامه به ۳۴,۰۰۰ نفر می‌رسد.

برنامه مهاجرتی جدید کانادا ۲۰۲۴-۲۰۲۶ سال ۲۰۲۴ سال‌های ۲۰۲۵ _ ۲۰۲۶
برنامه مهاجرت استانی کانادا ۱۱۰,۰۰۰ مهاجر ۱۲۰,۰۰۰ مهاجر
برنامه اکسپرس انتری ۱۱۰,۰۰۰ مهاجر ۱۱۷,۰۰۰ مهاجر
برنامه اسپانسیرشیپ همسر ۸۲,۰۰۰ مهاجر ۸۴,۰۰۰ مهاجر

استراتژی های جدید برنامه مهاجرتی کانادا ۲۰۲۴

کانادا به دنبال طراحی استراتژی‌های جدید برای بهبود سیستم مهاجرتی خود است

رونمایی از استراتژی‌های جدید برای بهبود سیستم مهاجرتی کانادا درست یک روز پیش از اعلام برنامه مهاجرتی ۲۰۲۴ _ ۲۰۲۶ توسط وزیر مهاجرت کانادا انجام شد.

اصلی‌ترین اهداف برنامه مهاجرتی کانادا ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای مهاجران، فراهم کردن شرایط مطلوب و تراز برای نیازهای اقتصاد و بازار کانادا و گسترش برنامه‌ای دقیق و البته جامع است.

ثبت نام برنامه مهاجرتی کانادا 2024

هدف کانادا تثبیت سطح مهاجرت است

دولت کانادا در پاسخ به این سوال که چرا تغییری در اهداف مهاجرتی خود نمی‌دهد، توضیح می‌‌دهد که: «این طرح برای حمایت از رشد اقتصادی و متعادل ساختن فشارها در زمینه‌هایی از جمله مسکن یا مراقبت‌های بهداشتی طراحی شده است. طرحی که مسیری واضح برای رشد پایدار جمعیت را ترسیم می‌کند.»

برنامه مهاجرتی جدید کانادا دستورالعملی برای مهاجرانی است که طی سه سال آینده تحت هر یک از برنامه‌های اقتصادی، بشردوستانه و خانوادگی با هدف اخذ اقامت دائم وارد کانادا می‌شوند.

تا جولای ۲۰۲۳ بیش از ۷۰۱,۳۰۰ موقعیت شغلی خالی در کانادا وجود داشت

داده‌های منتشر شده توسط اداره مهاجرت کانادا نشان می‌دهد که بیش از ۷۰۱,۳۰۰ موقعیت شغلی خالی تا ماه جولای ۲۰۲۳ در این کشور وجود داشته است.

استقبال از ۴۰۵,۰۰۰ مهاجر در سال ۲۰۲۱ با توجه به محدودیت‌های ناشی از انتشار ویروس کرونا، باعث شکسته شدن رکورد اعطا اقامت دائم در کانادا شد.

مهاجرت به کانادا با کمک موسسه دانش گستر کوه نور

علی‌رغم وجود روش‌های متعدد برای مهاجرت به کانادا، انتخاب بهترین و ساده‌ترین گزینه تنها در صورتی امکان‌پذیر است که اطلاع کافی از شرایط مهاجرت داشته باشید. در خدمات مهاجرتی کوه نور، ما درک می کنیم که شرایط هر مشتری منحصر به فرد است. رویکرد مناسب ما تضمین می‌کند که ما نیازهای خاص شما را برآورده می‌کنیم، خواه شما یک فرد ماهر و به دنبال فرصت‌های شغلی باشید، دانشجویی باشید که قصد تحصیل در سطح جهانی را دارد و یا خانواده‌ای که به دنبال الحاق و بودن در کنار عزیزانتان هستید.

برنامه اکسپرس اینتری کانادا، برنامه نامزدهای استانی، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، اسپانسرشیپ یا حمایت مالی، ثبت شرکت و مهاجرت از طریق کار به کانادا جزء روش‌هایی است که می‌توان برای مهاجرت به کشور کانادا به آن اشاره کرد.

خدمات جامع ما عبارتند از:

  • مشاوره شخصی: ما واجد شرایط بودن شما را ارزیابی می کنیم و بهترین مسیر مهاجرت را برای شما شناسایی می کنیم.
  • پشتیبانی جامع: کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا درخواست خود را به طور دقیق و کارآمد آماده و ارسال کنید.
  • بررسی اسناد: ما با دقت تمام اسناد را بررسی می کنیم تا از انطباق با الزامات مهاجرت به کانادا اطمینان حاصل کنیم.
  • آماده سازی مصاحبه: ما متخصص و منابعی را برای کمک به موفقیت شما در مصاحبه های مهاجرت ارائه می دهیم.
  • پشتیبانی پس از ورود: خدمات ما فراتر از تاییدیه شما است و به شما در حل و فصل و ادغام در جامعه کانادا کمک می کند.

خدمات مهاجرتی کوه نور با سابقه درخواست های موفق و مشتریان راضی به عنوان پیشرو در صنعت مشاوره مهاجرت برجسته است. تعهد ما به تعالی و رضایت مشتری، ما را به ارائه خدمات درجه یک می رساند که انتقال شما به کانادا را راحت و بدون استرس می کند.

کدام روش مهاجرتی برای شما مناسب‌تر است؟ برای مهاجرت به کانادا چقدر سرمایه لازم دارید؟ آیا امکان مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی وجود دارد؟

ارتباط با مشاورین موسسه کوه نور با بیش از ۱۸ سال سابقه مستند در خصوص مهاجرت تحصیلی، راهنمای شما در مسیر انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا است.

آینده خود را به شانس نسپارید همین امروز با خدمات مهاجرتی کوه نور تماس بگیرید و اولین قدم را برای شروع زندگی جدید در کانادا بردارید. تیم متخصصان متعهد ما اینجا هستند تا در هر مرحله از شما حمایت کنند. سفر شما به کانادا از اینجا شروع می شود…

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه