بازار

بهترین کولرگازی های گری ۲۰۲۴

شرکت گری بزرگترین شرکت تخصصی تهویه مطبوع جهان است که تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات را ادغام می کند و محصولات آن به بیش از ۱۶۰ کشور و منطقه صادر می شود. شعار شرکت گری این است که عمل، آینده را می سازد و نوآوری باعث موفقیت می شود. بنابراین شرکت گری به آینده با فلسفه تجاری ، نوآوری و کیفیت می نگرد.

در سال ۲۰۱۲، شرکت گری مرحله تبدیل شدن به رهبر معنوی، صنعت تهویه مطبوع و کولرگازی را آغاز کرد و چندین فناوری و محصولات “پیشرو در جهان” را با موفقیت توسعه داد که عملکرد، کنترل هوشمند، تامین هوای سالم و سایر زمینه های فن آوری تهویه مطبوع را ارتقا داد. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه کولرگازی و تهویه مطبوع هوا مشغول به فعالیت می باشد از اینرو دارای انواع مدلهای کولرگازی اینورتردار، کولرگازی پرتابل (قابل حمل)، کولرگازی ایستاده و داکت (کانالی) می باشد.

کولر گازی گری ساخت کدام کشور است؟

تکنولوژی و فناوری کولرگازی گری متعلق به کشور آمریکاست و این شرکت اصالتا یک شرکت آمریکایی است. اما بنا به دلایلی از جمله گران بودن نیروی کار در این کشور، شرکت گری ساخت و مونتاژ کولرهای گازی خود را به کشور چین واگذار کرده است. یعنی کولرگازی گری موجود در بازار، ساخت چین هستند و در کشور چین مونتاژ می شوند.

koler1

چرا کولر گازی گری بخریم؟

به جرات میتوان گفت که امکانات و کیفیت ساخت کولرگازی گری جزو دو یا سه برند اول بازار است و به علت کیفیت و امکانات بالا ما همیشه خرید کولرگازی گری را به همه توصیه می کنیم:

  1. استفاده از مبرد R410 که بهترین گاز برای خنک کنندگی می باشد.
  2. مصرف برق پایین A+++
  3. کیفیت ساخت فوق العاده
  4. دارای فیلتر تصفیه هوا
  5. وجود قطعات یدکی در بازار
  6. دارای فناوری اینورتر
  7. قابلیت هوشمند و اتصال به وای فای
  8. جریان هوا ۴ طرفه
  9. فناوری i-feel که در آن یک سنسور دما در ریموت کنترل تعبیه شده است. هنگامی که حالت “I FEEL” فعال می شود، دما در جایی که کنترل از راه دور قرار دارد به بهترین شکل تنظیم می شود.
  10. یخ زدایی هوشمند
  11. قابلیت کنترل آمپر: شما قادر خواهید بود میزان آمپراژ مصرفی کولر گازی را بسته به نیاز خود تنظیم کنید.

انواع سری کولرگازی دیواری گری تا سال ۲۰۲۴

اسپیلت دیواری گری در انواع مدل کولرگازی اینورتردار و بدون اینورتر و مدلهای با امکان گرمایش و سرمایش در ظرفیت های مختلف توسط فروشگاه بانه۹۰ به فروش می رسد که به شرح زیر می باشد.

koler2

  1. کولرگازی سری پلار: دارای سرمایش و گرمایش و کمپرسور T3 دارای مدل های با و بدون اینورتر
  2. کولرگازی گری سری لومو: دارای سرمایش و گرمایش و فناوری اینورتر با کمپرسور روتاری T3
  3. کولرگازی گری سری آی سیو: دارای سرمایش و فناوری اینورتر با کمپرسور روتاری
  4. کولرگازی سری اکسنت: دارای سرمایش و گرمایش بدون اینورتر و کمپرسور T1  (مخصوص مناطق معتدل و شرجی)
  5. کولرگازی گری سری اسفورماتیک: دارای سرمایش و گرمایش سری بدون اینورتر با کمپرسول T1 و T3
  6. کولرگازی گری سری کیوفورماتیک: دارای سرمایش و بدون اینورتر با کمپرسور روتاری تروپیکال T3 مخصوص مناطق گرم و خشک
  7. کولرگازی گری سری جیفورماتیک: دارای سرمایش بدون اینورتر و کمپرسور پیستونی T3مخصوص مناطق گرم و بیابانی

انواع کولرگازی ایستاده گری

کولر گازی ایستاده گری یکی از انواع کولرهای گازی است که همانطور که از نامش پیداست به صورت ایستاده عمل گرمایش و یا سرمایش را انجام می دهد و از دو قسمت تشکیل شده است؛ پنل داخلی و پنل بیرونی. این نوع  به علت ظرفیت سرمایشی و یا گرمایشی بالایی که دارند بیشتر برای سالنهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. کولر گاری ایستاده گری در انواع ظرفیت، با و بدون اینورتر در فروشگاه بانه۹۰ موجود می باشد که میتوانید برای دریافت قیمت کولرگازی از وب سایت فروشگاه دیدن کنید یا با دوستان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

انواع کولرگازی داکت گری

داکت اسپلیت یک سیستم تهویه مطبوع است که توان تولید باد خنک و گرم را دارد. این دستگاهها به اسپلیت کانالی نیز معروف هستند و با استفاده از کانال هایی از جنس گالوانیزه، فلکسی بل و یا پلی یورتان هوای گرم یا سرد را به دورن محیط انتقال می دهند. داکت اسپلیت تا حدودی شبیه به کولرهای گازی دیواری است، با این تفاوت که به جای اسپیلت یا پنلی که روی دیوار نصب می شود و روکار است، از یک یونیت داخلی توکار برای تهویه هوا استفاده می شود و از طریق دریچه ریزش هوا، باد تولید شده به محیط می رسد.

برند تاثیر به سزایی در قیمت کولر گازی دارد و شرکت گری یکی از قدرترین و بهترین سازندگان اسپلیتهای کانالی است. این موضوع در کیفیت کولرهای گازی دیواری و ایستاده شرکت گری کاملا مشهود است همچنین شما دوستان میتوانید با ورود به وب سایت بانه۹۰  نسبت به خرید و دریافت مشخصات، قیمت انواع مدل و یا خرید کولرگازی گری اطلاع لازم را کسب کنید.

قیمت کولرگازی گری

کیفیت محصولات گری بدون هیچگونه اغراقی نسبت به اکثر برندهای موجود در بازار بالاتر می باشد و با جرات میتوان گفت که جزو سه شرکت اصلی تولید کننده کولر گازی با کیفیت می باشد.

koler3

کولرهای گازی گری مناسب برای هر شرایط آب و هوایی هستند. کولرهای گازی گری مصرف انرژی بسیار کمی دارند. باید گفت که قیمت کولرگازی گری کمی به نسبت مارکهای متفرقه بالاتر می باشد که بخاطر کیفیت ساخت، فناوری و طول عمر بالاتر این برند می باشد که در دراز مدت این هزینه بیشتر، با مصرف پایین تر انرژی و طول عمر بالا، برای خریدار جبران خواهد شد.

پس اگر دنبال خرید کولرگازی گری هستید، دنبال قیمت کولرگازی خیلی پایین نباشید.

هر مدل از کولرگازی گری میتوان گفت بهترین بازار می باشد. فروشگاه بانه۹۰ با بیش از ۱۲ سال سابقه فروش حضوری و اینترنتی انواع لوازم خانگی اصلی، دارای نماد اعتماد الکترونیک، شناسنامه کسب و کار و لوگوی رسانه برخط همراه با کارشناسان خبره که نیاز شما مشتریان گرامی را درک و بهترین پیشنهاد خرید را بسته به آن به شما عزیزان خواهند داد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه