بازار

تولید و صادرات اسباب بازی تق تقی

محصولات قدیمی و نوستالژی همیشه طرفداران زیادی داشته و روز به روز هم به هوراداران آن افزوده می شود به طوری که با شنیدن اسم این محصول یاد دوران خوش قدیم می افتیم و خاطرات خوشی برایمان تداعی می شود. اما یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع این کالاها اسباب بازی تق تقی است که مطمئن هستیم زمانی که اسمش به گوشتان می خورد یک عالمه خاطره از این محصول هیجان انگیز و مهیج از جلوی چشمتان گذشته است پس بیایید باهم بیشتر این کالا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اسباب بازی تق تقی در واقع متشکل از دو توپ، یک دسته پلاستیکی و ریسمان است که توپ ها به دو سر ریسمان و دسته پلاستیکی در مرکز آن قرار دارد. با در دست گرفتن دسته ی پلاستیکی آن توپ ها به صورت معلق می ماندند و با حرکت دادن مچ دست شروع به برخورد باهم می کنند. این برخورد باعث به وجود آمدن صدایی تق مانندی می شود که با بیشتر کردن سرعت آن صدایی تولید شده هم بیشتر می شود.

این کالا در اواخر دهه ۱۹۶۰ در آمریکا عرضه شد که در ابتدا با متریال شیشه سکوریت عرضه شدند و زمانی که در هنگام برخورد با هم ترک برداشته و یا می شکستند با پلاستیک پلیمری جایگزین شدند. مزیت استفاده از پلاستیک تولید راحت تر، قیمت تمام شده کمتر و ایمنی بیشتر بود.

اما در همین منوال بود که FDA آمریکا اعلام کرد خرید و فروش این کالا ممنوع است و دلیل آن را هم خطرناک بودنش معرفی کرد. این ممنوعیت به آن دلیل بود که این محصول در مدارس به طور چشم گیری رواج پیدا کرده بود و بچه ها آن قدر توپ ها را محکم به هم زدند که شکسته و تکه های آن به هوا پرتاب می شد.

تق تقی اسباب بازی در عین ساده بودن بسیار رواج پیدا کرده اند و افراد مختلف در هرسنی تمایل به افزایش مهارت های خود در این بازی دارند. برندهای گوناگونی هم در سراسر جهان با رویکرد تولید توسط روش های مدرن، این محصول را به فروش می رسانند که در ادامه به بررسی یکی از آن ها می پردازیم.

tagh2

ESTY

Etsy شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که در سال ۲۰۰۵ توسط راب کالین و شرکای کریس مگوایر و هایم شوپیک تأسیس شد که هم اکنون دفتر مرکزی این شرکت در بروکلین، نیویورک است. این برند در زمینه بازار کالاهای دست ساز و سایر محصولات فعالیت می کند.

فروشندگان در این وبسایت فروشگاه های شخصی خود را ایجاد می کنند که به طور کلی سه دسته اصلی از کالاها به فروش می رسد: اقلام دست سازی که توسط خود فروشنده ساخته یا طراحی می شوند مثل جواهرات و مهره ها، روسری های دستباف و خوراکی های دست ساز. اقلام قدیمی مربوط به ۲۰ سال یا بیشتر، مانند پوشاک و اسباب بازی که اسباب بازی تق تقی یکی از آن هاست و صنایع دستی، مانند دکمه ها و الگوهای کاردستی. در قوانین این سایت کالاهایی که نمی توانند در این دسته بندی ها طبقه بندی شوند ممنوع است.

بسیاری از کالاهایی که بر روی این سایت برای فروش قرار دارند خلاقیت های منحصر به فردی داشته و فروشندگان زیادی سفارش ایجاد قطعات سفارشی را می کنند همچنین این شرکت هزینه های فهرست محصولات و درصدی از هزینه های فروش را به عنوان درصد از تولیدکنندگان می گیرد که این به این دلیل است که فضای تبلیغاتی را در اختیار دیگران نمیگذارد. در اواخر سال ۲۰۰۹ اعلام شد که این برند شروع به سودآوری کرده است که در سال ۲۰۱۱ Etsy بیش از ۱۰ میلیون عضو با حدود ۸۰۰۰۰۰ فروشگاه فعال داشت.

tagh3

تق تقی هدهد

مجموعه هدهد، فروشگاه آنلاین تخصصی انواع اسباب بازی های جذاب و هیجان انگیز است و سعی داشته در طی این سال ها، با رویکرد فروش هوشمندانه بهترین محصولات را به شما ارائه کند. انگیزه اولیه برای بنیان گذاری این مجموعه، در درجه اول خدمت گذاری به مردم و بعد احساس نیاز در بازار کشورمان بود که از این رو در سال ۱۳۸۸ این مجموعه پایه گذاری شد. هدهد با بیش از ۱۵ سال سابقه در بحث طراحی و تولید انواع مختلفی از اسباب بازی تق تقی و با بهره گیری از دانش فنی و کادر متخصص توانسته محصولات جذاب و هیجان انگیزی را در سبد فروش خود داشته باشد و در طی این سال ها به لطف مشتریان عزیز این مجموعه پیشرو در این صنعت بوده و همیشه در تلاش برای پیشرفت بوده است.

اما از محصولات جذاب و کاربردی هدهد که از محبوبیت به سزایی هم برخوردارند، اسباب بازی تق تقی هستند که در دو مدل عرضه شده اند.

  • تق تقی

اسباب بازی تق تقی تولیدی مجموعه ما به صورت پازلی و در داخل سلفون قرار دارد. همراه این محصول یک بروشور مخصوص وجود دارد که طبق دستور العمل نوشته شده بر روی آن تکمیل می شود. داخل سلفون یک ریسمان و توپ و دو عدد توپ تق تقی معمولی قرار دارد.

  • تق تقی زنبوری

تق تقی زنبوری کمی متفاوت تر و جدید تر از نوع معمولی آن است و به جهت طراحی آن، صدای تیزتر و زنبوری مانندی را ایجاد می کند. این صدا تیزتز به این دلیل است که بر روی توپ ها شیارهای پنجره مانندی وجود دارد و صدای تولید شده از برخورد، در داخل آن ها تقویت می شود.

امروزه تنوع برندهای اسباب بازی تق تقی در بازار بسیار زیاد شده و برندهای مختلفی با قیمت های متفاوت محصولاتشان را در بازار عرضه می کنند. در این بین خرید مستقیم از تولیدی برای مشتریان معقولانه است اما ممکن است پیدا کردن برندی مطمئن و خوش قول کاری دشوار باشد از طرفی گشت و گذار در بازار های شهر برای پیدا کردن محصولی مناسب برای شما کاری دشوار و هزینه بر است. شرکت تولید بازرگانی هدهد اقدام به تولید مدل های مختلف تق تقی با به کارگیری متریال مرغوب و با کیفیت کرده و محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه کرده است. ما در این مجموعه همواره در تلاشیم با ارتقا و گسترش محصولات خود متناسب با علایق شما عزیزان بهترین کیفیت را ارائه نماییم .

منبع: https://hodhodtoybox.ir

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه