بازار

خدمات زیبایی کلینیک آوان

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع ازقیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.

آر اف فرکشنال نیدلینگ

با بالا رفتن سن  تاثیر گذاری عواملی دیگر مانند: کاهش وزن، ژنتیک و بیماری، آلودگی های محیطی و … موجب می شود تا  پوست دچار مشکلاتی و آسیب هایی شود که نیاز به بازسازی و ترمیم دارد. در روش آراف فرکشنال نیدلینگ با استفاده از سوزن های بسیار ظریف روزنه هایی روی پوست ایجاد می شود و گرما به وسیله اپیدرم پوست (لایه سطحی پوست) به درم پوست (لایه میانی پوست ) می رسد و این امر موجب تحریک کلاژن سازی در پوست شده و پوست جوان سازی می شود.  از مزایای این روش می توان به بهبود جای اسکار زخم و آکنه، لیفت پوست، بسته شدن منافذ باز پوست، کنترل چربی و بهبود چین چروک ها اشاره کرد. این روش جزء روش های کم تهاجمی و ایمن می باشد و همه ی افرادی که از سلامت جسمانی برخوردار هستند می توانند انجام دهند.

2co

لیزر CO2 فرکشنال

یکی از لیزرهای پرکاربرد و موثر در درمان آسیب های پوستی لیزر CO2 فرکشنال است. این لیزر در میان انواع لیزرها حد وسط  لیزرهای تخریبی و غیر تخریبی می باشد یا به معنای ساده تر لیزرهای تخریبی تنها روی لایه سطحی پوست اثر گذار هستند و غیر تخریبی تنها روی لایه میانی پوست اما لیزر CO2 روی هر دو لایه به طور همزمان تاثیر گذار است. در نسل جدید این نوع لیزر مدت زمان ترمیم و بازسازی پوست کاهش یافته است. این لیزر روی بهبود چین و چروک ها، لک های پوستی، بسته شدن منافذ باز پوست، جوان سازی پوست، درمان جای اسکار و برداشتن زگیل و خال موثر می باشد. حین انجام کار فرد درد خفیفی را تحمل می کند و بعد از اتمام کار نیز تنها قزمزی و التهاب مختصری ایجاد می شود که بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت.

3co

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ در حقیقت نوعی تحریک مکانیکال در پوست است که در آن با کمک سوزن های بسیار ظریف میکروکانال روی پوست ایجاد می شود. این روش از روش های ایمن بوده که با حداقل تهاجم انجام می شود. این روش به تنهایی می تواند باعث تحریک کلاژن و الاستین در پوست شود و انواع مشکلات پوستی مانند چین و چروک های سطحی، جای اسکار اکنه و زخم، منافذ باز، افتادگی پوست، و … را درمان می کند. در این روش استفاده از مواد مزوتراپی می تواند تاثیر گذاری مواد را چند برابر کند. میکرونیدلینگ برای افرادی که به دنبال انجام یک درمان موثر و کم تهاجمی برای جوان سازی و بهبود مشکلات پوستی هستند گزینه بسیار مناسبی است. در صورت ابتلا به بیماری های خود ایمنی، دیابت شدید و کنترل نشده و عفونت فعال نمی توانید از این روش درمانی استفاده کنید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه