بازار

خرید انواع یراق و اتصالات از بهترین برند های دنیا

یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی که در زندگی روزمره همه ی افراد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، اما ممکن است زیاد به چشم نیاید، انواع یراق آلات هستند. با استفاده از این محصولات انجام بسیاری از فعالیت ها مانند: حرکت و باز و بسته شدن درب کمد ها، حرکت کشو ها ، کاربری کابینت ها و دیگر موارد این چینی راحت و آسان تر می شود. در واقع یراق و اتصالات تاثیر بسیار زیادی در استفاده و کاربری راحت تر تجهیزات مختلف دارند. به صورتی که که نصب و اتصال کابینت کمد و دیگر موارد این چنینی بدون این اتصالات تقریبا امکان پذیر نیست. و این محصولات از کاربردی ترین تجهیزات برای نصب و اتصال انواع کابینت و کمد و دیگر اکسسوری ها در دکوراسیون های مدرن می باشد.

امروزه وجود کابینت، کمد و اکسسوری های آشپزخانه در طراحی های مدرن موجب شده است تا شما به راحتی بتوانید از تمام فضای محیط مدنظرتان استفاده نمایید. از این رو استفاده از این محصولات برای ایجاد فضایی قابل استفاده و زیبا امری لازم و ضروری است. پس بهتر است هنگام خرید انواع یراق و اتصالات، بهترین نوع آن را خریداری کنید. در این صورت کاربری و ماندگاری تجهیزات شما بسیار فوق العاده تر می باشد.

بازرگانی نامی، انواع یراق، اتصالات و اکسسوری های مورد نیاز آشپزخانه، اتاق، محیط های اداری و…را با بهترین کیفیت به شما ارائه می نماید. شما می توانید بهترین یراق و اتصالات اعم از محصولات بلوم و محصولات فانتونی را از وب سایت این مجموعه خریداری نمایید.

در ادامه کاربردی ترین یراق آلات را به شما معرفی می نماییم.

کاربردی ترین انواع یراق آلات کدام اند؟

  • دستگیره‌ها:  این محصولات عموما برای باز و بسته کردن درب های کابینت، کمد و کشو استفاده می‌شوند. دستگیره ها دارای انواع مختلفی اعم از: دسته‌های گرد، مربع، خطی و مدور در اندازه‌ها و طرح‌های متنوع می باشند.
  • بست‌ها:  نوع دیگری از انواع یراق آلات کاربردی، می توان به بست ها اشاره نمود. این محصولات برای نگهداری درب های کابینت در حالت بسته استفاده می‌شوند. در واقع آن ها بر روی درب ها نصب می‌شوند. و دارای انواع دستی، گیربکسی یا مغناطیسی هستند.
  • ریل‌ها:  از پرمصرف ترین تجهیزات در فضا های مختلف برای نصب انواع کشو و سبد های سوپر مارکتی، ریل ها هستند. این محصولات معمولاً از جنس فلزی یا پلاستیکی هستند و بر روی کابینت متصل می‌شوند تا حرکت صاف و راحت درها را امکان‌پذیر کنند.
  • برگشت ها: این نوع یراق آلات برای جلوگیری از برخورد درها و کشوها به دیوارهای کابینت استفاده می‌شوند. جنس بست ها معمولا لاستیکی یا پلاستیکی می باشد. نصب آن ها راحت بوده و جابجایی آن ها نیز بدون هیچ دردسری انجام می شود.
  • لولا ها لولا ها از نمونه یراق و اتصالاتی هستند که برای اتصال دو قطعه جهت باز و بسته شدن آن ها استفاده می شوند. این محصولات دارای انواع مختلفی همچون: لولا معمولی، مهار، درجه و غیره می باشد. و هرکدام از آن ها در کابینت های مختلفی بر اساس کاربرد، استفاده می شوند.
  • جک های کابینتی از کاربردی ترین تجهیزاتی که برای ثابت نگه داشتن درب کابینت در هنگام باز بودن مورد استفاده قرار می گیرد، جک ها هستند. جنس این یراق آلات از مواد مختلفی همچون: پلاستیک، برنج یا فولاد ضد زنگ می باشد. و به طور کلی این محصولات به دو دسته کلی: پمپی و اتوبوسی تقسیم می شوند.
  • پیچ ها: از متداول ترین تجهیزاتی که برای نصب به کار می رود، پیچ ها می باشد. این محصولات به عنوان پرمصرف ترین محصولات در دسته یراق آلات شناخته می شود. این محصولات بنا بر کاربرد و جنس آن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. اما پرمصرف ترین نوع آن ها پیچ های فلزی می باشند. این محصولات در صنعت کابینت سازی و اتصال کمد ها بسیار کاربرد دارند.

yaragh2

خرید انواع یراق و اتصالات از بازرگانی نامی

در قسمت فوق با کاربردی ترین انواع یراق آلات به طور کامل و واضح آشنا شدید. البته دنیای یراق آلات، دنیایی بزرگ و بی انتها می باشد. و محصولات بسیاری در این زمینه وجود دارند.

برای آنکه به راحتی بتوانید انواع یراق آلات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت از بهترین برند های جهانی خریداری نمایید، باید یک فروشگاه یراق آلات معتبر را انتخاب کنید. در این صورت بدون دردسر و ساعت ها گشت و گذار در بازار، می توانید در کمترین زمان بهترین تجهیزات را به دست آورید.

بازرگانی نامی با در نظر داشتن نیاز تمام مشتریان، بهترین محصولات را از معتبر ترین برند های جهانی به مشتریان خود ارائه می نماید. با استفاده از این یراق و اتصالات شما می توانید، بهترین دکوراسیون های مدرن را برای فضای مدنظر خود با کیفیت فوق العاده اجرا نمایید. با استفاده از یراق و اتصالات بازرگانی نامی خیالتان از بابت کیفیت، ماندگاری و زیبایی کاملا راحت می باشد.

yaragh3

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه