بازار

خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان قیمت

با توجه به اعتبار بالایی که اپراتور همراه اول در بین مخاطبان دارد بسیاری از افراد به فکر تهیه سیم کارت از این اپراتور هستند. با توجه به رشد چشم گیر قیمت خط ۹۱۲ در سال های اخیر، افراد به دنبال تهیه خطوط ارزان قیمت همراه اول می باشند.

شاید بعد از خواندن مطلب بالا این سوال در ذهن شما نیز نقش بسته باشد که با توجه به بالابودن قیمت سیم کارت های ۰۹۱۲، چطور به دنبال خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان قیمت باشیم؟

ما به شما این مژده را می دهیم که اصلا نگران نباشید چرا که “سایت سیم کارت جم” به عنوان یکی از کامل ترین مراجع خرید و فروش سیم کارت همراه اول در کشور بهترین و خوش قیمت ترین سیم کارت ها را برای شما گردآوری کرده است. با ورود به سایت و بررسی خطوط موجود در سایت می توانید بهترین و مناسب ترین سیمکارت را با قیمت مناسب انتخاب کنید.

آیا سیم کارت ۹۱۲ ارزان واقعیت دارد؟

سیم کارت های همراه اول از زمان ورود به بازار تاکنون روزبه روز به اعتبارشان افزوده شده است و همچنان در مقایسه با سیم کارت های اپراتورهای دیگر از اعتبار بیشتری برخوردار هستند. با توجه به ارزش و اعتبار این سیم کارت ها، در این خصوص شکی نیست که سیم کارت ۰۹۱۲ نقش مهمی در افزایش پرستیژ شخصی ایفا می‌ کند. اما با توجه به قیمت بالای خطوط ۹۱۲ اغلب افراد به سمت خرید سیم کارت‌ های اعتباری ارزان سوق داده شده‌اند. در صورتی که هنوز هم امکان خرید سیم کارت ۹۱۲ ارزان وجود دارد. همانطور که می دانید با دسته بندی سیم کارت های همراه اول از سیم کارت کد ۱ تا کد صفر، در حال حاضر سیم کارت کد ۰ و سیم کارت کد ۹ همراه اول قیمت پایین تری نسبت سایر شماره های دائمی همراه اول دارد و حتی در برخی از مراکز میتوان این سیم کارت ها را به صورت اقساط نیز خریداری کرد.

سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان مناسب چه کسانی است؟

بسیاری از افراد برای رونق کسب و کار و یا حفظ پرستیژ شخصی تمایل دارند سیم کارت ۰۹۱۲ را فارق از شماره و رند بودن آن تهیه کنند. در واقع فارق از قیمت و رندی شماره برای عدد ۰۹۱۲ در اپراتور همراه اول ارزشی ایجاد شده که هر کس به دلایل شخصی یا کاری تمایل به خرید سیم کارت از این اپراتور را دارد.

sim2

 خرید سیم کارت ۹۱۲ پرسود تر از سایر سیم کارت ها

تمامی کد های اپراتور همراه اول از کد ۱ گرفته تا کد ۹ و ۰ از لحاظ آنتن دهی و خدمات هیچگونه تفاوتی با دیگر ندارند. اما سیم کارت کد ۱ تقریبا ده برابر سیم کارت های کد ۰ قیمت  دارند. اما طبق مشاهدات و گزارشاتی که از سال های گذشته داشته ایم سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان همواره پرسود تر از سیم کارت های دیگر بوده است.

در پاین این مقاله به شما این مژده را می دهیم که با ورود به سایت سیم کارت جم و خرید سیم کارت های ارزان قیمت همراه اول یک تیر و دو نشان را زده اید. شما در عین پرداخت هرینه ی کمتر صاحب یک سیم کارت با ارزش و اعتبار بالا شده اید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه