بازار

خرید محبوب ترین عینک طبی

عینک ها رایج ترین شکل تصحیح عیوب انکساری چشم به شمار می روند. علیرغم پیشرفت در جراحی های تماسی و تصحیح بینایی، عینک یکی از لوازم اصلی مُد مدرن نیز به حساب می آید. حتی افرادی که از بینایی کامل برخوردارند، از خرید عینک های بدون نسخه استقبال می کنند.

با وجود فریم‌های متنوع در بازار، انتخاب یک عینک جدید می‌تواند بسیار دشوار باشد. در این راهنما، انواع مختلف فریم ها را بررسی خواهیم نمود تا به شما در انتخاب و خرید عینک طبی مناسب کمک نماییم.

نکات مهم در هنگام خرید عینک طبی

انتخاب فریم عینک مناسب بسیار مهم است. شما باید مدلی را پیدا کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد. کاملاً سبک و راحت بوده تا در ساعات طولانی باعث خستگی نگردد. این مدل بیان کننده استایل شما در مناسبت های مختلف است.

انواع فریم عینک

اصلی ترین متریال مورد استفاده در ساخت فریم های عینک به دو دسته اصلی تقسیم می شود:

  1. فریم های کائوچویی
  2. فریم های فلزی

مزایای خرید عینک طبی کائوچویی

برای تولید فریم های کائوچویی، مواد مختلفی نظیر (زیلونیت یا استات سلولز، پروپریونات استات، نایلون و رزین اپوکسی و … ) مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای قاب های کائوچویی عبارتند از:

  1. تنوع رنگ
  2. تنوع شکل
  3. ضد حساسیت
  4. مقرون به صرفه

وقتی صحبت از عینک می شود، همه به یاد فریم های مشکی می افتند، این درحالیست که دامنه طیف رنگی مورد استفاده در ساخت عینک گسترده است. از رنگ های فانتزی گرفته تا نقره ای و طلایی برای طراحی عینک کاربرد دارند. در حال حاضر گزینه های تک رنگ، دو رنگ و چند رنگ فریم های کائوچویی جدید طرفداران زیادی دارد و استقبال خوبی از خرید عینک های فانتزی شده است.

مزایای خرید عینک طبی فلزی

فلزات مختلفی نظیر مونل، تیتانیوم، بریلیم، فولاد ضد زنگ، فلکسون، آلومینیوم برای ساخت فریم عینک استفاده می شود. قیمت فریم های فلزی بسته به جنس مورد استفاده، متفاوت است.

مزایای قاب فلزی عبارتند از:

  1. بادوام
  2. سبک وزن
  3. مقاوم در برابر خوردگی

تیتانیوم یکی از بهترین مواد به کار گرفته شده در ساخت عینک های امروزی است که سبک، بادوام و مستحکم می باشد. این ماده همچنین در برابر خوردگی مقاوم است. اگر تمایل دارید به راحتی قاب های خود را خم کنید، بدون اینکه تغییر شکل داده و یا شکسته شوند باید قاب های تیتانیومی را انتخاب نمایید.

eynak2

انواع اشکال عینک

در حال حاضر جهت خرید عینک طبی ، سه نوع مدل فریم در بازار وجود دارد:

فول فریم

در این مدل ها، لنز یا عدسی به طور کامل توسط فریم احاطه می گردد. در این حالت ممکن است وزن فریم بالاتر رود. این فریم ها بادوام ترین نوع هستند و عینک سازان استفاده از آن را برای عدسی های ضخیم توصیه می کنند.

نیمه فریم

فریم های نیمه ، قسمت بالایی لنز را می پوشانند. آن ها سبک تر و راحت تر هستند، اما لنز را در معرض تراشه ها و ترک ها قرار می دهند.

بدون فریم

مدل های بدون حاشیه بیشترین میدان دید را فراهم می کنند و سبک ترین گزینه هستند. با این حال، آن‌ها نسبت به سایر قاب ها ظریف تر هستند.

eynak3 e1707995874533

بهترین شکل قاب برای فرم صورت شما

یکی از بهترین راه‌ها برای محدود کردن گزینه‌های فریم، تعیین شکل صورت است. در اینجا اشکال اساسی صورت و اینکه چه فریم هایی معمولاً با آن‌ها به خوبی هماهنگ می شوند، آورده شده است.

خرید عینک طبی برای شکل صورت گرد

صورت های گرد دارای ظاهری دایره ای بدون لبه یا زاویه قوی هستند. صورت گرد معمولاً کوتاه است و استخوان گونه پهن ترین بخش آن است. فریم هایی با زوایای تیز (هندسی زاویه دار)، مستطیلی یا حتی مربع به تعادل ویژگی های صورت گرد یا بیضی کمک می کنند.

شکل صورت مربعی

بهترین عینک برای خانم‌ها و آقایانی که صورت‌های مربعی دارند، فریم های گرد می باشد. زیرا عینک‌های گرد با ویژگی‌های تیز و زاویه‌دار صورت مربعی تضاد دارد و لطافتی را به نمایه کاربر می‌افزاید. عینک گرد صورت را لاغر می کند و به ویژگی های آن طول می بخشد. عینک گرد برای افراد با صورت مربعی توجه را به خط فک قوی جلب می کند و در عین حال با همان ویژگی متضاد صورت مربعی را نرم تر نشان می دهد. تعادل کاملی در نمایه کاربر ایجاد می کند و اطمینان می دهد که هیچ ویژگی تا حدی نامعقولی برجسته نمی شود.

خرید عینک طبی برای شکل صورت قلبی

اگر صورت الماسی دارید، عینک بیضی یا گرد برای شما بهترین انتخاب می باشد. با داشتن صورت قلبی شکل تر، باید به سراغ عینک های مربع یا مستطیل بروید و بدین ترتیب در تمام طول روز احساس اعتماد به نفس خواهید داشت.

دلایل استفاده از عینک های بدون نسخه

همان طور که قبلاً بیان شد، فریم های عینک صرفاً جهت برطرف نمودن عیوب چشمی کاربرد ندارند و اکنون به یک نوع اکسسوری مُد تبدیل شده اند. به طور مثال عینک های زاویه دار یا چشم گربه ای زنانه برای استایل های کژوال یا عینک های مستطیل برای استایل های رسمی کاربرد دارند. به کمک فریم های رنگی جدید می توانید استایل خود را متمایز از سایر استایل ها نمایید.

فروش آنلاین عینک طبی، آفتابی، انواع عدسی و لنز

فروشگاه « تهران عینک » با سال ها تجربه، عرضه کننده انواع فریم عینک وارداتی درجه یک و باکیفیت می باشد. این محصولات تنوع زیادی دارند و در کالکشن های مختلفی به فروش می رسند.

شما عزیزان می توانید جدیدترین انواع فریم عینک زنانه و انواع فریم عینک مردانه را در سایت « تهران عینک » بیابید! محصولات این فروشگاه دوام زیادی دارند، از ثبات رنگی بالایی برخوردارند و بسیار سبک هستند.

در فروشگاه آنلاین و حضوری ما می توانید منحصر به فردترین مدل های ترند روز را مشاهده نمایید و به قیمت مناسب آن ها را خریداری کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه