بازار

راهنمای خرید و نصب انواع پارتیشن شیشه ای

در سال های اخیر استفاده از پارتیشن ها در فضاهای مختلف بیشتر از قبل طرفدار پیدا کرده است و حتی در بازسازی و نوسازی ساختمان ها نیز اجرا می شود. از طرفی با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ایمنی و ویژگی های خاص شیشه، از شیشه در ساختمان ها نیز بسیار استفاده می شود و برای زیبایی بخشی، مدرنیته و حتی افزایش امنیت در بخش های مختلف سازه های شیشه ای به کار گرفته می شوند. پارتیشن شیشه ای یکی از جدیدترین سیستم های جداسازی بخش های مختلف خانه و محل کار می باشد که به طور فزاینده ای در بین مردم محبوب شده است. بیشتر کاربرد پارتیشن های شیشه ای به دلیل ویژگی هایی همچون نیاز به فضای کم، عایق صدا، شفافیت در عین حفظ حریم خصوصی و مقاومت بالا در ادارات می باشد، اما در بسیاری مراکز تجاری و منازل نیز این پارتیشن ها استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای چیست؟

در واقع پارتیشن شیشه ای نوعی جدا کننده از جنس شیشه است که برای تغییر اندازه فضاهای داخلی یا ایجاد یک فضای جدید استفاده می شود. با استفاده از پارتیشن شیشه ای معایبی مثل تاریکی فضا، اشغال بخش زیادی از فضا و فرسودگی سریعتر که با پارتیشن های چوبی و فلزی وجود داشت، از بین خواهد رفت. امروزه انواع مختلفی از پارتیشن های شیشه ای وجود دارند که با توجه به موقعیتی که مورد استفاده قرار میگیرند و سلیقه شخصی از آنها استفاده کرد. مهمترین تقسیم بندی این پارتیشن ها به دو صورت پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار هستند، علاوه بر این چنین پارتیشن هایی را می توان با استفاده از انواع شیشه ای ایمنی، شیشه های دکوراتیو و به همراه یراق آلات دلخواه تولید کرد. ایمنی پارتیشن شیشه ای مساله ایست که گاها سوال برانگیز می شود که با وجود انواع شیشه ایمنی مقاوم در برابر ضربه و نفوذ و همچنین امکان استفاده از انواع قفل و یراق های ایمنی روی آنها تضمین می شود.

مزایای پارتیشن شیشه ای اداری

استفاده از پارتیشن شیشه ای به منظور جداسازی فضاها و تفکیک هر بخش از اداره یکی از بهترین روش ها برای استفاده حداکثری از کمترین فضا می باشد. همچنین با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توان جلوه مدرن و زیبایی را در محیط ادارات فراهم نمود. با توجه به این که در بیشتر دکوراسیون های امروزی از شیوه مدرن استفاده می شود ، در کنار مزایای کاربردی پارتیشن شیشه ای اداری، می توان محیط ساده ادارات را به زیباترین حالت ممکن خود درآورد. همچنین به دلیل شفافیت شیشه که از خواص شیشه می باشد کادر مدیریتی اداره بر روی عملکرد کارمندان خود تسلط بیشتری داشته و در کنار این موضوع استفاده از پارتیشن اداری می تواند در عملکرد تیمی و گروهی اداره مسمر ثمر واقع شود.

مزایای استفاده از این نوع پارتیشن ها در ادارات کم نیست و شامل موارد زیر می باشد:

تسلط و اشراف کامل مدیریت به نحوه عملکرد کارمندان

  • استفاده حداکثری از نور طبیعی و همچنین تنظیم میزان نور ورودی
  • بهرمندی کارکنان از عملکرد تیمی و کار گروهی که سبب افزایش عملکرد اداره می شود
  • اشغال کمترین فضا و استفاده از تمامی فضاها
  • ایجاد جلوه مدرن و زیبا به محیط
  • تعریف کاربری های مختلف برای محیط اداره و تفکیک هر بخش
  • جلوگیری از انتقال صدا و حرارت
  • سرعت بالای نصب و عدم نیاز به تخریب
  • ارائه حریم خصوصی مورد نیاز با استفاده از پارتیشن اداری مات

راهنمای خرید و نصب انواع پارتیشن شیشه ای

با توجه به اهمیت کیفیت بالا و ایمنی، برای خرید انواع پارتیشن شیشه ای باید نکات و فاکتورهایی را در نظر داشته باشید تا بهترین گزینه را با توجه به محیط مورد نظرتان انتخاب کنید. از جمله مواردی که در هنگام خرید پارتیشن شیشه ای باید بدانید به شرح زیرند:

  • جنس شیشه مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای با استفاده از شیشه استاندارد یا شیشه ایمنی ساخته می شود که با توجه به شرایط محل قرارگیری انتخاب می شود؛ هرچه محلی که قرار است پارتیشن در آن قرار گیرد شلوغ و پر رفت و آمد باشد، نیاز به ایمنی بیشتر دارد. ساخت پارتیشن شیشه ای با شیشه سکوریت یا شیشه لمینت، علاوه بر اینکه خطر شکستن شیشه را کاهش می دهد، بلکه در صورت بروز این اتفاق امنیت را با گرد بودن لبه های خرده شیشه و چسبیدن آنها به لایه میانی افزایش میدهد.

  • ویژگی های خاص پارتیشن شیشه ای

خاصیت اصلی پارتیشن های شیشه ای شفافیت و عبور نور از آنهاست که ویژگی بسیار جذابی برای بخش های مختلف اداره می باشد، اما برای پارتیشن شیشه ای اداری دفتر مدیریت یا به عنوان مثال جداسازی سرویس بهداشتی به شیشه هایی با ویژگی خاص نیاز است. پارتیشن شیشه ای دوجداره گزینه مناسبی برای دفاتر مدیر یا کنفرانس است، زیرا ویژگی عایق صدا دارد، همچنین میزان حریم خصوصی که پارتیشن ارائه می دهد نیز می تواند به دلخواه با استفاده از انواع شیشه های مات و طرح دار تغییر کند.

shisheh2

  • ثابت یا متحرک بودن پارتیشن شیشه ای

همانطور که از نام این پارتیشن های شیشه ای مشخص است، پارتیشن شیشه ای متحررک این قابلیت را دارد که جابجا شوند و امکان مدیریت فضا را به شما می دهند، اما در نوع ثابت این امکان وجود نداشته و تنها با یک درب شیشه ای باز و بسته خواهند شد و محدودیت بشتری خواهد داشت.

  • میزان بودجه برای خرید پارتیشن شیشه ای

هزینه ای که می خواهید برای خرید پارتیشن شیشه ای صرف کنید، تاثیر به سزایی در انتخاب و خرید شما خواهد داشت. با توجه به ویژگی هایی که از یک پارتیشن شیشه ای انتظار دارید، قیمت آن تفاوت دارد، به عنوان مثال هزینه پارتیشن شیشه ای متحرک بیشتر از پارتیشن ثابت می باشد. به همین ترتیب ویژگی هایی مانند ایمنی بیشتر، طرح های سفارشی، اندازه بزرگتر و عایق صدا نیز قیمت پارتیشن شیشه ای را افزایش خواهند داد.

انتخاب شرکت متخصص برای خرید پارتیشن شیشه ای

اگر می خواهید یک پارتیشن شیشه ای با کیفیت با هزینه ای مناسب داشته باشید و نصب آن به صورت تخصصی انجام شود باید از یک شرکت متخصص و با تجربه کمک بگیرید. شرکت سازه های شیشه ای ترنج یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع پارتیشن شیشه ای می باشد که کارشناسان مجرب و حرفه ای در بخش های تولید و نصب را در اختیار دارد. شرکت شیشه ترنج در سالهای فعالیت خود توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند و این موضوع در گسترده بودن تعداد و شناخته و معتبر بودن این مشتریان نمایان می باشد.

چنانچه قصد خرید پارتیشن شیشه ای را دارید می توانید با کارشناسان شرکت شیشه ترنج در ارتباط باشد، کارشناسان متخصص این مجموعه با تجربه طولانی مدت خود شما را راهنمایی خواهند کرد و قیمت انواع پارتیشن شیشه ای را به اطلاع شما خواهند رساند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه