بازار

راهنمای سفارش کلاه تبلیغاتی

یکی از پوشاک جذاب و پرطرفداری که امروزه به عنوان یک هدیه تبلیغاتی از آن استفاده می شود کلاه می باشد. این روزها عموم مردم و حتی بانوان از کلاه استفاده می کنند و یک اکسسوری پرکاربرد محسوب می شود. این وسیله علاوه بر زیبایی به دلیل اینکه جلو تابش مستقیم آفتاب را می گیرد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی چون محل قرار گیری آن بر روی سر می باشد همیشه مورد توجه بوده عموم مردم آن را مشاهده می کنند.

1 1

همین امر باعث شد که کلاه تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی شود که برای برند سازی بسیاری از شرکت از آن استفاده می کنند. تنوع کلاه تبلیغاتی بسیار زیاد است و با توجه به مخاطبین هدف می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. این نکته که مخاطبین از چه کلاهی استفاده می کنند بسیار مهم است و پیش از انتخاب می بایست مخاطبین هدف خود را پیدا کنید و سلایق آن ها را شناسایی کنید.

مثلا اگر قرار است فقط برای یک مراسم یک روزه جشن و شادمانی یا طی یک نمایشگاه عمومی موقتی اقدام به اهداء کلاه تبلیغاتی بکنید زیاد لازم نیست از جنس درجه یک و مرغوب استفاده کنید، چون موقتی و برای زمان کوتاهی خواهد بود یا اگر قرار است مخاطبان شما در فصل تابستان از آن کلاه استفاده کنند، باید کلاهی سفارش بدهید که از رویه توری یا روباز برخوردار باشد و هوا براحتی گردش کند یا دقت در لبه کلاه که معمولا هرچه لبه آن بلندتر باشد محافظت بیشتری در برابر نور خورشید خواهد داشت و لبه کوتاه که معمولا برای ورزش  استفاده می شود.

سفارش کلاه تبلیغاتی برای کدام مخاطبین

کلاه عموما بین نوجوانان و جوانان کاربرد بیشتری دارد. اما نمی توان گفت که دارای مخاطب خاص است و برخی از مردم به هیچ وجه از آن استفاده نمی کنند. اما به دلیل تنوع کاربرد آن نیز متفاوت است. مثلا در فصل گرما نمی توان از کلاه های ضخیم به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. یا اگر مخاطبین بانوان باشند می بایست از کلاه هایی استفاده کنید که ظرافت خاصی دارند و رنگبندی آن ها بهتر است.

برای سفارش کلاه برای رستوران می بایست از مدل های خاصی استفاده کنید و اگر بخواهید برای گروه ورزشی یک کلاه تبلیغاتی انتخاب کنید لازم است که از کلاه هایی با پشت توری استفاده شود. بنابراین مهم است که در ابتدا مخاطبین هدف مشخص شوند و سپس کلاه تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کلاه تبلیغاتی از کجا سفارش دهیم؟

پیدا کردن یک تولیدی خوب با قیمت مناسب در این آشفته بازار شاید کمی سخت باشد. به همین سبب پیشنهاد می کنیم با توجه به نمونه کار پیش بروید و حتما پیش از سفارش نمونه کارهای شرکت مورد نظر را مشاهده کنید.

یکی از بهترین شرکت های پوشاک تبلیغاتی تیشرت آرام می باشد که چندین سال است که در زمینه پوشاک فعالیت می کند. شما می توانید انواع مختلفی از پوشاک مانند تیشرت تبلیغاتی، جلیقه تبلیغاتی، لباس کار تبلیغاتی و … را از این مجموعه سفارش دهید و از کیفیت کار آن اطمینان داشته باشید.

هزینه سفارش کلاه تبلیغاتی عمده

با توجه به گستره وسیع جنس و طرح و شکلی که برای کلاه وجود دارد، تقریبا به همان اندازه هم از تنوع قیمت برخوردار است که می تواند امکان خرید و سفارش آن را برای هر کسب و کاری فراهم کند. اگر جنبه رسانه تبلیغات محیطی متحرک آن را در کنار موارد گوناگون استفاده ای که دارد از مد و زیبایی گرفته تا سلامتی(حفاظت از پوست در برابر نور آفتاب)، پوشش کادر اداری یا ورزشی و خدمه و… را در یک کفه ترازو مقابل هزینه سفارش آن بگذاریم، هزینه تبلیغاتی به صرفه ای محسوب خواهد شد.

سفارش کلاه تبلیغاتی از تیشرت آرام

خرید عمده همیشه به صرفه بوده و با تعداد بالا هم می توانید برندسازی گسترده تری داشته باشید و هم می توانید با قیمت کمتر کلاه مورد نظر را خریداری کنید. برای خرید با قیمت کف بازار می توانید به وب سایت تیشرت آرام مراجعه کنید و انواع مدل های آن را به صورت یکجا مشاهده کنید. شما عزیزان می توانید برای سفارش به وب سایت www.tshirtaram.com مراجعه کنید و در صورت تمایل با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. لیست محصولات این مجموه تنها محدود به کلاه و پوشاک تبلیغاتی نمی شود و انواع مختلفی از محصولات را می توانید به صورت یکجا مشاهده کنید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه