بازار

سفارش جدیدترین تابلو مغازه

تابلوهای مغازه را باید مهم‌ترین بخش در ظاهر یک مغازه دانست. اگر از یک تابلو مناسب و با طرحی جذاب استفاده کنید، خواهید دید که چگونه این تابلو توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد و در افزایش تعداد مشتریان شما نیز تاثیر فراوانی خواهد داشت.

تابلوهای مغازه بنابر نوع سلیقه افراد در انواع و اقسام مختلف، همچنین در ابعاد متنوعی، طراحی و تولید می‌شوند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع تابلو مغازه بپردازیم و همچنین به فواید هر کدام نیز اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

چرا باید یک تابلوی خوب برای مغازه خود داشته باشیم؟

این روزها مردم تمایل دارند از فروشگاه‌های شیک و درجه یک، اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند. به همین دلیل نیز باید گفت که تابلوی فروشگاه یا مغازه، به‌عنوان چهره و صورت ظاهری آن عمل می‌کند. داشتن یک تابلوی مغازه خوب و مناسب باعث می‌شود تا در نظر همگان، فروشگاه شما بسیار شیک و جذاب جلوه کند و مشتریان زیادی را جذب کند.

انواع مختلف تابلوهای مغازه را بشناسید

تابلو مغازه در مدل‌های مختلفی طراحی و اجرا می‌شوند. عموم این مدل‌ها از لحاظ جنس، طرح، رنگ، نوع نورپردازی و موارد مختلف دیگری با یک‌دیگر فرق دارند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین تابلوهای مغازه می‌پردازیم.

تابلو مغازه چوبی

تابلو چوبی از جمله پراستفاده‌ترین تابلوهای نصب شده بر سر در فروشگاه‌هاست. چوب‌هایی که می‌توان از آن در ساخت چنین تابلویی بهره گرفت، انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین و مقاوم‌ترین مدل آن‌ها، چوب ترموود است که ترموود فنلاند بهترین مدل آن است. دلیل محبوبیت این نوع چوب، مقاومت بالای آن به خاطر فرآیند تولید خاص آن است که عوامل فرسایش و نابودی آن را به‌طور کامل از بین می‌برد.

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو چلنیوم دارای ظاهری خاص و جذاب است که در آن حروف به شکل و شمایل مختلف و به‌صورت برجسته قرار می‌گیرند. این مدل تابلو نیز از پراستفاده‌ترین تابلوهای فروشگاهی محسوب می‌شود. تابلو مغازه چلنیوم در انواع مختلفی تولید می‌شود که از مهم‌ترین موارد آن باید به چلنیوم الماسی، چلنیوم دوبل، چلنیوم طلایی، چلنیوم پانچ و چلنیوم هفت رنگ اشاره کرد.

تابلو مغازه کامپوزیتی

کامپوزیت یک ماده خاص از جنس آلومینیوم است که در تابلو سازی مغازه کاربرد دارد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. از این مواد کامپوزیتی برای ایجاد پس زمینه تابلو استفاده می‌شود که به خاطر زیبایی، جذابیت و تنوع زیاد آن، یکی از پراستفاده‌ترین مواد در اکثر تابلوها به شمار می‌رود. تابلوهای کامپوزیتی در کنار حروف برجسته از نوع چلنیوم یا استیل، جذابیت ظاهری خاصی را به همراه دارند.

تابلو مغازه استیل

تابلوهای استیل نیز از جمله پرسفارش‌ترین و محبوب‌ترین تابلوهای فروشگاهی به شمار می‌روند. حدود پنج دهه است که این مدل تابلوها تولید می‌شوند و این نشان از محبوبیت زیاد آن‌ها دارد. تابلوهای استیل اغلب به شکل حروف برجسته و برای استفاده در زمینه تبلیغات طراحی و ساخته می‌شوند. از انواع تابلوهای استیل باید به تابلو استیل نور اندریک، استیل نئون پلاستیک، استیل پانچی و استیل رینگی اشاره کرد.

تابلو مغازه لبه سوئدی

تابلو مغازه لبه سوئدی از جمله جدیدترین مدل‌های مرتبط با تابلوهای تبلیغاتی است که ظاهر آن شبیه تابلو چلنیوم است و از ویژگی نورپردازی داخلی نیز بهره‌مند است. یک مسئله مهم درباره حروف لبه سوئدی این است که در ساخت آن، پلکسی گلاس روی لبه قرار دارد و در پیاده‌سازی حروف چلنیوم، پلکسی گلاس تقریبا ۵ میلی‌متر داخل لبه قرار می‌گیرد. از تابلو‌های لبه سوئدی به‌عنوان یکی از نوآورانه‌ترین مدل‌های تابلو یاد می‌شود.

تابلو مغازه نئون پلاستیک

تابلوهای نئون پلاستیک از جمله قدیمی‌ترین تابلوها در صنعت تبلیغات هستند و در مجموعه‌های تجاری و فروشگاهی نیز کاربرد فراوانی دارند. تابلوهای نئون پلاستیکی پس از ورود تابلوهای نئون شیشه‌ای به بازار عرضه شدند. نئون پلاستیک از ماده‌ای به نام پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک مشابه شیشه است، توسط تابلوسازان تولید می‌شود. از تفاوت‌های اصلی این تابلو با چلنیوم می‌توان به امکان نورپردازی از لبه‌ها اشاره کرد.

تابلو مغازه نئون شیشه‌ای

تابلوهای نئون شیشه‌ای با لوله‌هایی از جنس شیشه طراحی می‌شوند و در خود یک حس نوستالژی قوی را به همراه دارند. با وجود قدیمی بودن این تابلوها، همچنان مورد سفارش هستند و تقاضا برای آن‌ها زیاد است. عموما این نوع تابلوها پشت شیشه مغازه قرار می‌گیرند و همچنان اولویت اول بسیاری از فروشگاه‌ها هستند.

تابلو مغازه نئون فلکسی

تابلو مغازه چلنیوم

از جمله جدیدترین تابلوهای فروشگاهی در مغازه‌ها، تابلو نئون فلکسی است که در ساخت آن یک نوع پلاستیک نرم استفاده می‌شود. تابلو نئون فلکسی در مقایسه با تابلوهای نئون شیشه‌ای، دارای برتری‌های زیادی همچون تنوع رنگ بیشتر، طول عمر بیشتر، انعطاف‌پذیری بیشتر و مصرف برق کمتر است. از تابلو نئون فلکسی نیز اغلب در داخل مغازه و پشت شیشه مغازه استفاده می‌شود.

تابلو مغازه لایت باکس

تابلو لایت باکس که معادل فارسی آن همان جعبه نور است، یکی از مهم‌ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی بوده که در ساخت آن ابتدا یک فرم جعبه‌مانند از جنس کامپوزیت، چوب یا استیل ساخته می‌شود و به وسیله SMDهای خطی، بلوکی یا لنز دار، نورپردازی می‌شود. این نوع از تابلوها به دلیل زیبایی و جذابیت بالایی که دارند، همواره جزو پرفروش‌ترین و پرسفارش‌ترین تابلوها هستند.

تابلو مغازه فلکسی

تابلو فلکسی از جمله تابلوهایی است که حدود دو دهه از ورود آن به دنیای تابلوسازی می‌گذرد و همچنان نیز مورد استفاده است. دلیل اصلی محبوبیت تابلو فلکسی نسبت به دیگر تابلوها همچون تابلوهای حروف برجسته را می‌توان قیمت مناسب و ارزان‌تر آن عنوان کرد. تابلو فلکسی یکی از برترین تابلوهای مغازه ارزان‌قیمت است که در ساخت آن ابتدا یک فریم فلزی به‌عنوان پایه و چارچوب تابلو قرار می‌گیرد و سپس تابلو روی آن نصب می‌شود.

سخن نهایی

تابلوها نقشی حیاتی و بسیار مهم در دیده شدن فروشگاه یا مغازه شما دارند. یک تابلو مغازه خوب می‌تواند فروش شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. لازم به ذکر است باتوجه به اینکه تابلو چلنیوم و تابلو لایت باکس در انواع مختلفی تولید می‌شوند و تنوع ساخت بالایی نیز دارند، همواره طراحی جدیدترین انواع آن‌ها باتوجه‌به ایده‌پردازی و خلاقیت تابلوسازان، امکان‌پذیر است.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه