بازار

شارژ کپسول آتش نشانی فوری در ۱۵ دقیقه

کپسول‌های آتش نشانی به عنوان ابزار ایمنی در مقابل حریق در ساختمان‌ ها و محیط‌ های دیگر می باشند. داشتن کپسول آتش نشانی دلیل بر ایمنی کامل نبوده و کپسول‌ های آتش‌ نشانی در زمان‌ هایی نیاز به شارژ دارند و در صورتی که شارژ کپسول آتش نشانی را در زمان مورد نیاز انجام دهید، کپسول آماده خواهد بود بنابراین کپسول‌ های آتش نشانی همواره باید شارژ شوند. برای شارژ بسیاری از کپسول‌ های آتش نشانی سال یک بار در نظر گرفته شده اما برای شارژ کپسولco۲ سالی یک بار در نظر گرفته می‌ شود این در حالی است که از کپسول آتش نشانی استفاده نکرده باشید اما اگر از کپسول آتش نشانی استفاده کرده باشید نیاز است که پس از استفاده، شارژ کپسول آتشنشانی انجام گیرد.

نکات مهم در زمان شارژ کپسول آتش نشانی

در زمان شارژ کپسول آتش نشانی به مواردی باید دقت داشته باشید که در جهت ایمنی کپسول‌ ها در نظر گرفته شده است. سیم پلمپ باید طوری قرار گیرد تا زمان استفاده بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. مرکز خدمات ایمنی باید زمان شارژ مجدد را به شما اطلاع دهد. در زمانی که شارژ کپسول آتشنشانی انجام می‌ گیرد باید کپسولی در جای مناسب قرار گرفته باشد. در زمان شارژ کپسول اتش نشانی باید بدنه و اجزای کپسول با دقت بررسی شود و در صورت وجود شکستگی ، نشتی و آسیب باید اجزای کپسول تعویض شود. دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی با کیفیت بالا بسیار مهم است و باید حتما مرکزی را انتخاب کنید که خدمات مطمئن و با کیفیتی را به شما ارائه دهد. مجموعه ی خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز بسیار معتبری است که خدماتی عالی را به شما ارائه می نماید. شارژ کپسول های آتش نشانی توسط این مجموعه به صورت فوری و با کم ترین هزینه انجام می شود.

زمان شارژ کپسول آتشنشانی

کپسول‌ های آتشنشانی به تنهایی کارایی خاصی نداشته و نیاز به محتویاتی دارند که در زمان اطفاء حریق این محتویات موجب خاموش شدن حریق شوند. انواع کپسول‌ های آتش نشانی با محتویات مختلف در نظر گرفته شده‌ اند که بر اساس متریال قابل اشتعال به تولید رسیده‌ اند. شارژ کپسول آتش نشانی به صورت دوره‌ ای باید انجام گیرد. برای اطلاع از زمان انقضای محتویات کپسول آتش نشانی به برچسب کپسول مراجعه نمایید. مدت زمان شارژ دوره‌ ای کپسول‌ ها معمولاً سالانه می‌ باشد. اما اگر از کپسول حتی یک بار به میزان کم هم استفاده کرده‌ اید نیاز است که بلافاصله شارژ کپسول آتش نشانی انجام گیرد زیرا استفاده از کپسول موجب کاهش فشار داخل مخزن می شود. از قرار دادن کپسول در محیط‌ های گرم یا سرد خودداری کنید. در صورتی که هرگونه نشتی آسیب قطعات را مشاهده کردید نسبت به بازرسی آن توسط مرکز خدمات ایمنی اقدام نمایید.

شارژ کپسول آتش نشانی

مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز شارژ کپسول آتشنشانی است که بهترین خدمات دهی را به شما ارائه می‌ کند. برای دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی به سایت مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید.

دلیل شارژ مجدد کپسول آتش نشانی

بسیاری از افراد این تفکر را دارند که با یک بار تهیه یک کپسول آتش نشانی این کپسول همواره آماده خواهد بود اما ممکن است نیاز به شارژ داشته باشد.بنابراین شارژ کپسول آتش نشانی از تجهیزات ایمنی  یکی از موارد مهمی است که در نگهداری کپسول باید به آن توجه شود. کپسول آتش نشانی به عنوان یک ابزار دفاعی در مقابل حریق است و به همین دلیل در هر محیطی باید از آن استفاده شود. کپسول‌ های آتش‌ نشانی باید همواره شارژ و آماده باشند و در زمان استفاده باید بلافاصله مجدد شارژ انجام گیرد. کپسول‌ های آتش نشانی انواع مختلفی دارند و بسیار مهم است که در هر محیط از کپسول مناسب استفاده شود. از کپسول آتشنشانی برای اطفاء حریق در زمان‌ های احتمالی استفاده می‌ شود و بسیار مهم است که برای دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.

مرکز شارژ کپسول آتش نشانی

مراکزی برای فروش و شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد که شما در زمان نیاز به چنین خدماتی به این مراکز مراجعه می‌ کنید.‌ شارژ کپسول آتش نشانی باید توسط متخصصین و افراد با مهارت در مرکز خدمات ایمنی انجام گیرد.حتماً به مراکز معتبر و تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی مراجعه کنید تا افراد با تجربه این کار را انجام دهند. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز معتبر و تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی است که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌ کند.

مراحل شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتشنشانی شامل مراحلی می‌ باشد که توسط مراکز خدمات ایمنی انجام می‌گیرد. در ادامه به توضیح این مراحل می‌پردازیم:

مرحله اول شارژ کپسول آتش نشانی شامل تمیز کردن و بررسی خاموش کننده می‌ باشد. در واقع ابتدا تمام محتویات خاموش کننده تخلیه شده و کپسول آتش نشانی برای شارژ مجدد آماده می‌شود. با وارونه نگه داشتن کپسول آتش نشانی و فشار دستگیره آن می‌ توان تخلیه آن را انجام داد. مرحله دوم تمیز کردن بخش بیرونی کپسول آتش نشانی می‌ باشد. بخش بیرونی کپسول‌ های آتش نشانی باید با استفاده از پاک کننده بدون حلال پاک شود. مرحله سوم برای شارژ کپسول آتش نشانی تعمیر یا تعویض خاموش کننده می‌ باشد که در زمانی که خاموش کننده و اجزای آن دارای آسیب باشد بخش آسیب دیده تعویض خواهد شد اما در صورتی که کپسول سالم باشد مجدد شارژ شده و قابل استفاده است. مرحله چهارم از شارژ کپسول آتش نشانی جدا کردن شلنگ تخلیه از شیر می‌ باشد. شلنگ‌ های تخلیه با استفاده از کوپلینگ رزوه‌ای به شیر متصل شده‌ اند و با شل کردن آن می‌ توان شلنگ را از شیر جدا کرد. این کار توسط متخصصین در مرکز خدمات ایمنی انجام می‌ گیرد. در این زمان شیلنگ کوپلینگ ، واشر ها و غیره مورد بررسی قرار می‌ گیرند. مرحله پنجم جدا کردن مجموعه سوپاپ می‌ باشد. مجموعه سوپاپ باید جداسازی شود تا سیلندر خالی پر شود. در زمان جدا کردن سوپاپ دقت داشته باشید که سطوح داخلی سوپاپ آسیب نبیند. مرحله آخر شارژ کپسول آتشنشانی شامل پر کردن محتویات به داخل خاموش کننده می‌ باشد. محتویات شامل آب دی اکسید کربن ، مواد شیمیایی خشک و غیره می‌ باشد که باید بر حسب دستورالعمل‌ ها به کپسول تزریق شود. همچنین کارت یا برچسبی بر روی شارژ بر روی کپسول آتش نشانی قرار داده می‌ شود که زمان شارژ مجدد می‌ باشد. در مرحله آخر از شارژ کپسول آتش نشانی نشتی کپسول بررسی می‌ شود.

شارژ کپسول آتش نشانی

خدمات شارژ کپسول آتشنشانی

کپسول آتشنشانی از لوازم ایمنی مهم شمرده می‌ شوند و نیاز است که حتماً در شارژ خاموش کننده‌ ها دقت زیادی داشته باشید و هم از مراکز معتبر و مطمئن این خدمات را دریافت نمایید به دلیل اینکه شما به صورت دوره‌ ای نیاز به شارژ کپسول آتش نشانی دارید. یافتن یک مجموعه معتبر بسیار مهم و ضروری است. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران است. این مجموعه با ارائه خدمات عالی و فوری به مشتریانش توانسته موجب جلب رضایت آن ها شود.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز معتبری است که خدمات شارژ کپسول آتشنشانی را ارائه می‌ کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش کپسول آتش نشانی و شارژ آنها با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

https://sharjkapsol.com/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه