بازار

فوت و فن رزرو هتل در مشهد؛ از بهترین تا اقتصادی ترین

مشهد مقدس به عنوان یک مقصد زیارتی در بیشتر ایام سال مملو از مسافران داخلی و خارجی است. بالابودن میزان تقاضا برای اقامت چند روزه در این شهر باعث شده است که صنعت هتلداری در مشهد پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد و در همین راستا هتل‌های بسیار باکیفیت و متعددی در مشهد احداث شده‌اند که هر کدام خدمات رفاهی بسیار خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

در ادامه به معرفی هتل‌های مختلف مشهد خواهیم پرداخت که از لحاظ کیفیت خدمات، هزینه، موقعیت قرارگیری و… با هم تفاوت دارند، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بهترین هتل های مشهد

تعداد هتل‌های پنج ستاره خوب و باکیفیت مشهد زیاد است. این هتل‌ها شاید نسبت به برخی هتل‌های دیگر هزینه بالاتری داشته باشند، اما کیفیت خدمات رفاهی که ارائه می‌دهند، بسیار بالاست و با اقامت در این هتل‌ها به امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت. از جمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. هتل قصر طلایی (گلدن پالاس): این هتل پنج ستاره، بسیار مجلل و باشکوه است و امکانات بسیار خوبی مثل استخر، سالن بیلیارد، کتابخانه، محل بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، ترانسفر فرودگاهی و… در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل قصر طلایی در بلوار امام رضا واقع شده است.
  2. هتل الماس ۲: از دیگر هتل‌های لوکس و شیک مشهد می‌توان هتل پنج ستاره الماس ۲ را نام برد. این هتل معماری بسیار خاص و فوق‌العاده‌ای دارد، همچنین با امکاناتی مثل روف گاردن، رستوران گردان، تریا، استخر و… بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل در بلوار امام رضا قرار دارد.
  3. هتل سی نور مشهد: هتل پنج ستاره سی نور، طراحی و سازه بسیار خاصی داشته و شبیه به دو برج دو قلو است. این هتل امکاناتی مثل حمام سنتی، چایخانه سنتی، سفرخانه، سالن بیلیارد و…دارد. هتل منحصربه‌فرد سی نور در خیابان هفده شهریور قرار گرفته است.

هتل الماس دو

هتل درویشی، هتل نگین مصلی، هتل هما ۱، هتل مدینه‌الرضا، هتل بزرگ جهان، هتل ضیافت‌الزهرا، هتل نوین پلاس مشهد، هتل پردیسان، هتل خورشید هشتم، هتل ارغوان، هتل بزرگ پارک حیات، هتل پارسیس، هتل میثاق، هتل قصرالضیافه و… از دیگر هتل‌های پنج ستاره هستند که امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی دارند. برخی از این هتل‌ها فاصله بسیار کمی با حرم داشته و گزینه مناسبی برای رزرو هتل مشهد نزدیک حرم محسوب می‌شوند.

هتل های اقتصادی مشهد

برای تجربه یک اقامت خوب و باکیفیت در شهر مشهد لازم نیست که حتما هتل‌های پنج ستاره رزرو کنید. شما می‌توانید با رزرو هتل‌های ارزان‌تر و با پرداخت هزینه معقول در هتل‌های باکیفیت و اقتصادی اقامت داشته باشید و لحظات دلنشینی را در جوار حرم امام رضا(ع) سپری کنید. از جمله هتل‌های اقتصادی مشهد موارد زیر هستند.

  1. هتل هاترا در نبش سرشور ۳۷
  2. هتل دیپلمات در میدان راه‌آهن
  3. هتل کارن در خیابان امام رضا(ع)
  4. هتل سارینا در چهارراه بی‌سیم
  5. هتل گندم در خیابان امام رضا(ع)
  6. هتل خورشید تابان در بلوار امام خمینی
  7. هتل سهند ۱ در بلوار امام رضا(ع)

هتل قصر الضیافه

هتل‌های معرفی شده و اکثر هتل‌های اقتصادی مشهد علاوه‌بر مقرون‌به‌صرفه بودن، امکانات رفاهی خوبی مثل

رستوران، کافه، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، تاکسی سرویس و… دارند. برخی از هتل‌های اقتصادی مثل هتل دیپلمات امکانات رفاهی دیگری مثل سونا، جکوزی، استخر، حمام ترکی و… را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

بهترین هتل های مقرون به صرفه مشهد

تنوع و تعداد بالای هتل در شهر مشهد باعث شده است که امکان اسکان مسافران داخلی و خارجی با هر سلیقه و بودجه‌ای فراهم باشد. در واقع افرادی که در سفر به مشهد مقدس نمی‌خواهند هزینه زیادی برای هتل و اقامتگاه صرف کنند، می‌توانند هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در مشهد را رزرو نمایند. از جمله هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در مشهد موارد زیر را می‌توان برشمرد.

  1. هتل شهریار مشهد
  2. هتل ایساتیس
  3. هتل آپارتمان کنعان
  4. هتل جاوید مشهد
  5. هتل همراز مشهد
  6. هتل آپارتمان درسا
  7. هتل آریا مشهد
  8. هتل پارمیدا مشهد
  9. هتل آپارتمان ماهان مشهد
  10. هتل آپارتمان ارمغان

اگر می‌خواهید سفری اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به مشهد مقدس داشته باشید، علاوه‌بر رزرو هتل‌های اقتصادی می‌توانید هزینه وسیله نقلیه را نیز مدیریت کنید. به‌این‌صورت که به جای خرید بلیط هواپیما می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس vip هزینه مسیر سفر را کاهش دهید و از زیبایی‌ها مسیر نیز لذت ببرید.

نکات مهم برای رزرو هتل در شهر مشهد

هنگام رزرو هتل در مشهد باید برخی نکات را مدنظر قرار دهید تا اقامت راحت‌تری داشته باشید. از جمله اینکه اگر می‌خواهید در فواصل زمانی مختلف و با پای پیاده به حرم مطهر بروید، باید رزرو هتل‌هایی را دراولویت قرار دهید که فاصله کمی با حرم دارند و نزدیک حرم هستند. مورد دیگر هم نزدیکی هتل به برخی اماکن عمومی است؛ یعنی اگر در طول سفر می‌خواهید به امکانات بیشتری در سطح شهر دسترسی داشته باشید، بهتر است هتلی که در نزدیکی اماکن عمومی قرار دارد را رزرو کنید.

همچنین برای اینکه سفر خاطره‌انگیزی داشته باشید، باید هتلی متناسب با بودجه و هزینه مدنظر خود رزرو کنید؛ یعنی اگر می‌خواهید فضای اقامتی شما مجلل و شیک باشد و امکانات و خدمات بسیار باکیفیتی نیز به شما ارائه دهد، باید به فکر رزرو هتل‌های خوب و ۵ یا ۴ ستاره باشید. در غیر این صورت هتل‌هایی با ستاره کمتر یا برخی هتل‌آپارتمان‌ها را نیز می‌توانید رزرو کرده و یک اقامت اقتصادی در مشهد داشته باشید.

در کل هنگام رزرو هتل ابتدا همه نیازها، خواسته‌ها و بودجه خود را مدنظر قرار دهید و سپس با مشاهده گزینه‌های مختلف و آگاهی از خدمات آن هتل‌ها یک مورد را رزرو کنید.

برای رزرو هتل داخلی می‌توانید به‌صورت حضوری یا از طریق سایت‌های معتبر کارهای مربوط را انجام دهید. اگر سفر شما به مشهد مصادف با ایام عید و تعطیلات است، پیشنهاد می‌کنیم خرید بلیط و رزرو هتل را قبل از آغاز سفر و به‌صورت اینترنتی انجام دهید؛ چون شهر مشهد در این ایام بسیار شلوغ‌تر از بقیه روزهای سال است و ظرفیت هتل‌ها، پروازها، اتوبوس‌ها و… به سرعت تکمیل می‌شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه