بازار

کاملترین و ارزان ترین لیست لوازم راه اندازی کافی شاپ در فیدار سورن

اگر پیش از شروع کار یک لیست کامل از کارهایی که قرار است انجام دهید و تجهیزاتی که لازم است خریداری کنید را مشخص کنید در نهایت می توانید یک کافی شاپ درجه یک داشته باشید.

لوازم و تجهیزات مختلفی در کافه ها وجود دارد که هرکدام کاربرد خاصی دارد و وجود برخی از آن ها با توجه منو شما ضروری است. برای تهیه این لوازم بایستی اطلاعات کافی در مورد برندها داشته باشید تا یک وسیله حرفه ای و درجه یک خریداری کنید. برای مشاهده لیست قیمت تجهیزات کافی شاپ بر روی این لینک کلیک کنید.

لیست وسایل ضروری برای راه اندازی کافی شاپ

مانند هر کسب و کاری راه اندازی کافی شاپ نیز در ابتدا نیاز به برخی تجهیزات ضروری دارد. تنوع این لوازم بالاست و با توجه به منویی که قرار است در اختیار مشتری قرار دهید لیست لوازم تهیه می شود. بنابراین پیش از خرید منو خود را آماده کنید و با دریافت مشاوره از یک فرد متخصص برای هر گزینه از لیست منو بررسی کنید که چه وسیله و یا تجهیزاتی نیاز دارید. یک لیست از وسایل ضروری که بایستی تهیه کنید به شرح زیر می باشد.

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی: کافه و کافی شاپ با قهوه شناخته می شود بنابراین می بایست یک دستگاه اسپرسو برای تهیه قهوه های خوشمزه را داشته باشید. به هنگام خرید برند این محصول را در نظر داشته باشید تا بهترین گزینه را خریداری کنید. شما می توانید انواع برندها را همراه با قیمت در فیدار سورن مشاهده کنید.

قهوه ساز صنعتی: قهوه ساز نیز مانند اسپرسو ساز جایگاه ویژه ای دارد. این دستگاه برای دم کردن قهوه استفاده می شود. با توجه به حجم مشتری می توانید یک قهوه ساز دو کاپ یا چند کاپ تهیه کنید.

آسیاب قهوه صنعتی: تازه بودن پودر قهوه برای مشتریان بسیار مهم است. همین عوامل باعث می شود مشتریان تبدیل به مشتری پایه ثابت در کافه شما شوند. همچنین پودر کردن قهوه در کافه بر طعم و عطر قهوه نیز تاثیر مستقیمی دارد.

مخلوط کن و میکسر صنعتی: منو کافی شاپ محدود به نوشیدنی های گرم و قهوه نیست و در بخشی دیگر شیک ها دیده می شود که از نوشیدنی های ترکیبی ساخته می شوند و برای ساخت آن ها به یک میکسر و یا مخلوط کن درجه یک نیاز دارید.

آبمیوه گیری صنعتی: اگر به فکر راه اندازی یک کافی شاپ هستید، باید در لیست خرید خود یک دستگاه آبمیوه گیری را نیز وارد کنید. از نوشیدنی های محبوب در کافی شاپ، آبمیوه های طبیعی مانند آب پرتقال، آب سیب، آب هویج و … هستند. برای تهیه بهترین و خوش طعم ترین آبمیوه ها استفاده از دستگاه آبمیوه گیری ضرورت دارد.

یخچال و فریزر صنعتی: مواد اولیه و نوشیدنی های خنک می بایست در فضای سرد نگهداری شوند. مدل های مختلفی از یخچال های صنعتی وجود دارد که می توانید آن ها را در فیدار سورن مشاهده کنید. با توجه به فضایی که دارید و نوع کاربری می توانید مناسب ترین گزینه را سفارش دهید. برای مشاهده قیمت یخچال و فریزر صنعتی کلیک کنید.

دستگاه قهوه جوش: برای تهیه قهوه روش ها و دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید علاوه بر اسپرسوساز و قهوه ساز قطره ای اتوماتیک از شیوه های دیگری نیز یک فنجان قهوه دلچسب تولید کنید. موکاپات یکی از انواع دستگاه قهوه جوش محسوب می شود که قهوه با غلظت بالا را در مدت زمان کم تهیه می کند. نحوه عملکرد موکاپات شبیه اسپرسوساز بوده و بخار آب را با فشار زیاد از میان پودر قهوه عبور می دهد.

دستگاه شیکر: دستگاه شیکر دستگاهی است که برای مخلوط کردن نوشیدنی های مختلف به ویژه نوشیدنی های بر پایه شیر استفاده می شود. این دستگاه در مدل های مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام از ویژگی هایی برخوردار می باشند. برخی از مدل های به صورت دستی و برخی دیگر به صورت برقی هستند.

images 1697364569 652bba597062b 2 scaled

مایکروویو صنعتی: برخی از کافی شاپ ها علاوه بر نوشیدنی های مختلف، انواع غذاها و دسرها مانند ساندویچ، پیراشکی، پیتزا، اسنک، کیک، کوکی، کلوچه، چیز کیک، شیرینی ها و … را ارائه می دهند. مایکروفر، فر و تستر بهترین دستگاه ها برای آماده سازی موارد گفته شده محسوب می شوند.

ماشین ظرفشویی صنعتی: برای بالا بردن سرعت عمل در شستشوی ظرف در کافی شاپ نیاز به یک دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب است. ظروف مختلفی در کافی شاپ برای تهیه انواع نوشیدنی ها و غذاها و همچنین سرو آنها مورد استفاده قرار می گیرند که باید به بهترین شکل تمیز و شسته شوند.

ارزان ترین لیست لوازم کافی شاپ

راه اندازی کافی شاپ و پیشرفت در این شغل تا حد زیادی به تجهیزاتی که خریداری می کنید نیز وابسته است. هرچقدر تجهیزات شما کامل تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار هستید و منویی که آماده می کنید خوشمزه تر است. در عین حال میزان خرابی تجهیزات نیز بسیار کمتر است. شما عزیزان برای خرید لوازم کافی شاپ می توانید با فیدار سورن همراه باشید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه