بازار

معرفی بروزترین تکنیک های جراحی بینی

جراحی بینی یا عمل شکل دهی به بینی یکی از پر طرفدارترین پروسیجرهای زیبایی رایج در سطح جهان است. بیماران با بهره مند شدن از جدیدترین پیشرفت ها در تکنولوژی پزشکی به دامنه وسیعی از تکنیک ها و ابزار برای دستیابی به نتایج مطلوب خود دست پیدا کرده اند. برخی از بروز ترین تکنیک های جراحی بینی ، در ادامه معرفی شده اند :

  • زیبایی بینی تان را با تصویر برداری سه بعدی ارتقا دهید!

در سال های اخیر ، تکنولوژی تصویر برداری سه بعدی یکی از مهم ترین پیشرفت ها در تکنیک جراحی بینی بوده است. این تکنولوژی به جراح اجازه می دهد تا مدل دیجیتالی را از صورت بیمار خلق کرده و از آن برای شبیه سازی شکل و اندازه های مختلف در بینی استفاده کند.

با این تکنیک تصویر برداری ، بیمار هم می تواند قبل از عمل ببیند که بینی او بعد از جراحی به چه شکلی در خواهد آمد. به این ترتیب ، می توان تصمیم گیری آگاهانه تری درباره جراحی انجام داد.

  • دقت بیشتر ، نتایج جذاب تر با جراحی پیزوالکتریک !

جراحی پیزوالکتریک یک تکنیک نسبتاً جدید است که تحولی را در جراحی بینی ایجاد کرده است. در این تکنیک به جای استفاده از ابزار جراحی سنتی مثل تیغ یا سوهان ، از ارتعاشات اولتراسونیک برای برش استخوان و غضروف استفاده می شود. این روش کمتر تهاجمی بوده و دقت بیشتری در آن اعمال می شود و در نتیجه برش های ایجاد شده در طول جراحی ، دقیق تر و کوچک تر خواهند بود.

امواج اولتراسونیک که توسط دستگاه پیزوالکتریک تولید می شود بسیار کنترل شده است ، بنابراین بافت اطراف آن در طول اجرای فرایند ، آسیبی نمی بیند. بعلاوه ، جراحی پیزوالکتریک باعث بروز خونریزی ، ورم و کبودی کمتری می شود و در نتیجه بیمار ، ریکاوری سریع تری را تجربه خواهد کرد. این تکنیک در سال های اخیر بسیار رایج شده است و بسیاری از جراحان بینی آن را یک استاندارد طلایی در جراحی رینوپلاستی تلقی می کنند.

بطور کلی ، جراحی پیزوالکتریک یک گزینه بی خطر ، دقیق و کمتر تهاجمی برای شکل دهی به بینی بوده و یک گزینه فوق العاده برای آن دسته از افرادی تلقی می شود که خواهان داشتن یک بینی طبیعی و در عین حال زیبا هستند.

  • بینی رویایی تان را با تکنیک CAD/CAM شکل بدهید !

رینوپلاستی با تکنولوژی CAD/CAM یک تکنیک به روز است که با استفاده از طراحی کامپیوتری ، ایمپلنت های سفارشی را برای شکل دهی به بینی ، خلق می کند. این تکنیک از یک اسکنر سه بعدی برای تولید مدل دیجیتال از بینی بیمار استفاده می کند و ایمپلنت سفارشی را بوجود می آورد که با ساختار منحصر بفرد بینی بیمار متناسب است. این تکنولوژی باعث می شود که جراحی با دقت بیشتری اجرا شود و دوره ریکاوری بعد از عمل ، کوتاه تر شود. همچنین ، بیمار عوارض جانبی کمتری را نیز تجربه خواهد کرد. ایمپلنت های سفارشی در این تکنیک به گونه ای طراحی می شوند که با بینی بیمار کاملاً تناسب دارد به این معنی که احتمال جابجا شدن ایمپلنت یا پس زنی آن وجود نخواهد داشت. به علاوه ، با توجه به اینکه ایمپلنت ها با استفاده از پرینتر های سه بعدی خلق شده اند ، سرعت تولید آنها بالا بوده و در نتیجه ، زمان جراحی را کاهش می دهند.

  • با تکنولوژی واقعیت های مجازی ، با نسخه جدید خودتان آشنا شوید !

رینوپلاستی واقعیت مجازی یک تکنیک به روز و مدرن است که برای شبیه سازی جراحی بینی استفاده می شود. در این تکنیک از یک هد ست واقعیت مجازی برای خلق یک مدل سه بعدی از صورت و بینی بیمار استفاده می شود. جراح از این مدل برای شبیه سازی شکل و اندازه های گوناگون در بینی استفاده کرده و بیمار هم می تواند ببیند که بینی او بعد از عمل به چه شکل در خواهد آمد. این تکنیک این مزیت را به همراه دارد که بیمارانی که در خصوص تغییرات بعد از عمل بینی ، به قطعیت کامل نرسیده اند ، می توانند نتیجه گزینه های مختلف جراحی را قبل از اجرای پروسیجر مشاهده کنند. رینوپلاستی واقعیت مجازی به بهترین جراح بینی تهران کمک می کند تا طرح درمان را با دقت بیشتر و با در نظر گرفتن جزئیات بیشتر در صورت بیمار ، ترسیم کند.

اهمیت انتخاب یک جراح بینی خوب در گزینش به روز ترین تکنیک در جراحی بینی

یک جراح ماهر و با تجربه که سال ها از عمر کاری خود را صرف کسب تجربه در زمینه این رشته تخصصی جراحی پلاستیک نموده است و به جدیدترین پیشرفت های این حوزه تسلط و احاطه کامل دارد و مرتبا ً اطلاعات خود را در خصوص جدیدترین تکنیک ها و تکنولوژی ها ، به روز نگه داشته است ، قطعاً می تواند بهترین نتیجه ممکن را برای بیمارانی که به دنبال دستیابی به یک نتیجه یونیک هستند ، خلق کند. دکتر رجب پور ، فوق تخصص جراحی پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی ، در طول جلسه مشاوره با بیمار خود ، بعد از انجام معاینات و ارزیابی های لازم روی بینی ، متناسب با نیاز هر بیمار ، از میان تکنیک های پیشرفته و به روز ، مناسب ترین گزینه را انتخاب می کند و با بهره گرفتن از خدمات ارائه شده توسط این تکنیک ، مسیر درمان را به گونه ای جلو می برد که مقصد نهایی آن رسیدن به یک نتیجه فوق العاده و چشم نواز باشد.

منبع : دکتر احمدعلی رجب پور

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه