بازار

معرفی بهترین مدرس دوره رایگان آموزش فروش

آموزش اغلب توسط برخی از کارشناسان برجسته در این زمینه برگزار می شود و با معرفی بهترین مدرس دوره رایگان آموزش فروش آغاز می کنیم. این دوره ها تیم های فروش را قادر می سازد تا با گسترش کسب و کار خود، درکمترین زمان فروش خود را افزایش دهند.

به طور کلی، فروش اجتماعی از سه جزء اصلی تشکیل می شود. ایجاد حضور حرفه ای در رسانه های اجتماعی، تحقیق و برنامه ریزی فعالیت های فروش اجتماعی و جستجو و مشارکت در رسانه های اجتماعی.

برای آموزش و فراگیری کلیه مهارت های فروش آنلاین و سنتی، بسیار هوشمندانه است که از ابتدا به سراغ مدرس حرفه ای با تجربه بروید. اینگونه می توان کلیه مهارت ها و تکنیک هارا بطور شایسته ای بیاموزید و برای گسترش کسب و کار خود آنها را به کار ببندید.

در ادامه این راهنما بهترین مدرس دوره رایگان آموزش فروش را معرفی خواهیم کرد. اطلاعات بیشتر در مورد دورهای مختلف آموزش فروش را می توانید در سایت مافینس مشاهده کنید.

رسول ناصری بهترین مدرس دوره رایگان آموزش فروش

رسول ناصری دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی سازمانی، دانش آموخته دانشگاه ویرجینیای ایالات متحده آمریکاست. او تحصیلات خود را نزد استادان به نامی چون آقایان جان مکسول، جفری گیتومر، جاستین کوهن و رابین شارما با موفقیت به پایان رساند.

ایشان فعالیت تخصصی در حوزه آموزش فروش و بازاریابی کسب و کارهای آنلاین و سنتی را تحت برند مافینس از سال ۱۳۹۸ آغاز نموده است. رسول ناصری چندین کتاب آموزشی از جمله کتاب های مافیای مذاکره و مرجع شناسی فروش را به رشته تحریر درآورد.

ایشان به منظور یاری افراد و رشد آنها در حوزه فروش و افزایش تعداد مشتریان شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک همواره از دانش، تجربیات و مهارت های خود بهره می برد.

رسول ناصری معتقد است که موفقیت بدین معناست که افراد با کمک و آموزش های او به احساسی توام با خوشبختی و پیشرفت نایل شوند. هر آنچه بتواند افرادی بیشتری را به این سمت سوق دهد، به معنای موفقیت بیشتر برای خود اوست.

ایشان با برگزاری دوره و سینمارهای مختلف آموزشی رایگان همواره می کوشد تا دانش، تجربیات و مهارت خود را با هموطنان عزیز به اشتراک بگذارد.

در ادامه فروش مبتنی بر آموزش را با ذکر مثال شرح خواهیم داد. برای دریافت مشاوره آقای رسول ناصری پیشنهاد می کنم به سایت مافینس مراجعه نمایید.

mafiness2

فروش مبتنی بر آموزش چیست؟

فروش مبتنی بر آموزش فرآیندی است که مشتریان بالقوه شما را بهتر و آگاه تر می کند. با سرمایه گذاری زمان و انرژی برای آگاه کردن مشتریان خود، به طور همزمان اعتماد ایجاد می کنید و آنها را  ترغیب می نمایید که به پیشنهادهای شما علاقه بیشتری نشان دهند.

به یاد داشته باشید که برای انجام صحیح این کار، باید اطلاعات جامع تری از مشتریان خود داشته باشید. در غیر این صورت، ممکن است هرگز نتوانید یک ارتباط تاثیرگذار با آنها برقرار کنید و احتمالا مشتریان بالقوه خود را به راحتی از دست خواهید داد. در ادامه این مطلب را با ذکر یک مثال بیشتر توضیح خواهیم داد.

جاش کافمن «فروش مبتنی بر آموزش» را توضیح می‌ دهد

قبل از نقل مکان به کلرادو، همسرم، کلسی، مدیر فروش آتلیه عروس مارک اینگرام در شهر نیویورک، معتبرترین سالن عروس در جهان بود. کار او این بود که به عروس‌ های سرتاسر دنیا کمک کند تا لباس “The One”  (لباس مناسب برای جشن ازدواج رویایی خود) را پیدا کنند.

مارک اینگرام و مارتا استوارت به عنوان یکی از فعالان حوزه صنعت جشن های عروسی شناخته می شود. حس سبک او افسانه ای دارد. لباس‌ های اسکار دلارنتا، مونیک لویلیه، للا رز، و ورا وانگ مجموعه او را کامل می‌ کنند. مشاوران مارک آنقدر ماهر هستند که یکی از سه لباس اولی که به عروس ها پیشنهاد می کنند تقریباً همیشه همان لباسی باشد که عروس ها برای جشن ازدواج خود انتخاب می کنند.

علاوه بر این، تجربه خرید و خدمات مشتری او فوق ‌العاده است ولی مارک تخفیف نمی‌ دهد. اما عروس ‌ها ترجیح می‌ دهند به سراغ او بروند تا اینکه لباس‌ شان را از یک رقیب بخرند، حتی چنانچه لباس ها گران باشند.

mafiness3

انتخاب بر اساس قیمت یا احساس

در مقایسه با اغلب موزون های عروس، آتلیه عروس مارک اینگرام لباس های بسیار گران قیمتی را به فروش می رساند. میانگین قیمت فروش لباس مجلسی در آتلیه مارک ۶۰۰۰ دلار است، چهار برابر میانگین ملی. برای فروش، مشاوران مارک باید به عروس (و والدینش که اغلب قبض را پرداخت می کنند) کمک کنند تا پی ببرند چرا لباس مجلسی که انتخاب می کنند، ارزش پرداخت هزینه گزاف را دارد.

مطمئناً می ‌توان لباس‌ های ارزان‌ تری را از سالن دیگری خریداری کرد، اما لباس‌ ها آنها ویژگی های خود را کاهش می‌ دهند. چرا که اغلب برای دوخت آنها از پارچه ‌های با کیفیت پایین‌ تر استفاده می‌ شود و دارای توری یا منجوق ماشین‌ کاری شده هستند.

همچنین، تغییراتی لازم است تا اطمینان حاصل شود که لباس مجلسی کاملاً متناسب با عروس است. تیم خیاطان عروس مارک بهترین در جهان هستند و تنها در صورتی می توانید با آنها کار کنید که از آتلیه مارک لباس مجلسی خریداری کنید.

فروش مبتنی بر آموزش فرآیندی است که مشتریان بالقوه شما را بهتر و آگاه تر می کند. به عنوان یک مشاور فروش، کلسی برای انجام این دو کار تلاش می کند: (۱) ایجاد احساس راحتی و آرامش در عروس، سپس (۲) کمک به عروس در مورد نحوه دوخت لباس‌ ها و اینکه در هنگام خرید به چه چیزی توجه کند.

تجویز به جای فروش

سعی می کند نجویز کند به جای اینکه عروس را تحت فشار بگذارد تا لباس خود را از او خریداری کنند. کلسی همواره وقت می گذاشت تا جزئیات پارچه، توری، منجوق، نحوه دوخت و تغییرات را برای عروس و خانواده اش توضیح دهد. او برای آگاه ‌تر کردن مشتریانش وقت می گذاشت.

همین امر باعث شد که آن‌ها لباس ‌های گران ‌تر را از او بخرند، هم به این دلیل که می آموختند کاملاً از کیفیت چیزی که او می ‌فروشد اطمینان حاصل کنند و هم به این دلیل که او اعتماد آنها را به دست آورده بود.

این مثال به شما نشان داد که فروش مبتنی بر آموزش مستلزم سرمایه‌ گذاری اولیه روی مشتریان بالقوه شماست، اما این کار ارزشش را دارد. با سرمایه گذاری انرژی به منظور آگاهی رسانی به مشتریان بالقوه خود، به طور همزمان به تخصص خود اعتماد خواهید کرد.

اینگونه باعث می شوید آنها به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند. با این حال، قبل انجام این کار، آگاه باشید که آموزش مؤثر مستلزم آن است که پیشنهاد شما به نحوی برتر از رقبای شما باشد، در غیر این صورت، مشتریان را از دست خواهید داد.

سؤالاتی درباره “فروش مبتنی بر آموزش

چه کاری انجام می دهید تا مشتریان احتمالی خود را باهوش تر و آگاه تر کنید؟

چگونه می توانید آنها را آگاه تر کنید به نحوی که به آنها در درک مزایای پیشنهاد شما کمک کند؟

پاسخ تمامی این موارد را در سایت مافینس مشاهده کنید.

سخن پایانی

این مورد تنها یکی از مهمترین تکنیک های آموزش افزایش فروش است. برای آگاهی از تکنیک ها و مهارت های فروش به سایت مافینس مراجعه کنید و یا در دوره های آموزش فروش استاد رسول ناصری بهترین مدرس دوره های آموزش رایگان فروش شرکت کنید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه