بازار

معرفی سایت‌های خرید اقساطی

در سال‌های اخیر، به دلیل افزایش قیمت کالاهای مختلف، سایت‌های خرید اقساطی طرفدار زیادی پیدا کردند. بسیاری از مردم ترجیح می‌‌دهند وسایل موردنیازشان را به صورت قسطی تهیه کنند و دیگر خرید نقدی مثل قبل متقاضی زیادی ندارد. اما چه سایت‌هایی در زمینه خرید اقساطی فعالیت می‌کنند و هر کدام چه ویژگی‌هایی دارند؟ در این مقاله می‌خواهیم انواع سایت‌های خرید اقساطی در ایران را معرفی کنیم و ویژگی‌های هر کدام را توضیح دهیم. در نهایت، شما می‌توانید با توجه به مزیت‌های انواع سایت‌های خرید قسطی، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سایت‌های خرید اقساطی در ایران

در حال حاضر، سایت‌هایی مثل لندو، قسطا، دیجی‌پی، تکنولایف و اتما در زمینه خرید اقساطی فعالیت می‌کنند. در ادامه، شرایط و ویژگی‌های این سایت‌ها را توضیح می‌دهیم.

خرید اقساطی از لندو

سقف خرید اقساطی از لندو ۲۰ میلیون تومان است. شما می‌توانید با ثبت‌نام و احراز هویت در این سایت، وام بگیرید و کالاهای موردنیازتان را تهیه کنید. برای خرید قسطی از لندو به چک و ضامن معتبر احتیاج ندارید، فقط کافیست سفته ارائه کنید. به‌علاوه، لندو از شما پیش‌پرداخت نمی‌خواهد، اما باید قسط اول را قبل از دریافت وام پرداخت کنید.

خرید اقساطی با قسطا کارت

یکی از جدیدترین سایت‌هایی که در زمینه فروش اقساطی کالا فعالیت می‌کند، قسطا است. با ثبت‌نام در این سایت، می‌توانید قسطا کارت بگیرید و از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی سراسر کشور خرید کنید. نکته مهم اینکه برای خرید قسطی با قسطا کارت به حساب بانک آینده احتیاج دارید. سقف وام خرید کالا قسطا ۲۰ میلیون تومان است و برای دریافت آن به سفته احتیاج دارید.

خرید قسطی با دیجی‌پی

سایت دیجی‌پی زیر نظر دیجی‌کالا فعالیت می‌کند و به شما اعتبار خرید قسطی می‌دهد. برای استفاده از اعتبار دیجی‌پی باید در این سایت ثبت‌نام کنید و مراحل احراز هویت را به صورت آنلاین انجام دهید. بعد از دریافت اعتبار و خرید کالاهای موردنیازتان، می‌توانید اولین قسط را یک ماه بعد پرداخت کنید.

سقف اعتبار خرید قسطی دیجی‌پی ۵۰ میلیون تومان و حداکثر مدت بازپرداخت ۱۸ ماه است. نکته مهم اینکه شما با استفاده از اعتبار دیجی‌پی فقط می‌توانید از کالاهای دیجی‌کالا خرید کنید. بنابراین امکان خرید قسطی از فروشگاه‌های دیگر وجود ندارد.

خرید اقساطی کالا از دیجی‌شهر

دیجی‌شهر زیرمجموعه بانک شهر است و برای خرید اقساطی کالا، وام فوری بدون ضامن می‌دهد. برای دریافت این وام باید در سایت دیجی‌شهر ثبت‌نام کنید و مدارک خواسته‌شده را بارگذاری کنید. حداکثر مبلغ اعتبار این سایت ۲۰۰ میلیون تومان است و باید آن را اقساط ۶۰ ماهه پرداخت کنید.

نکته مهم این است که برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی دیجی‌شهر و شروع خرید قسطی باید در بانک شهر حساب داشته باشید و مدارک شغلی خودتان را ارائه کنید. به‌علاوه، در صورتی‌که شغل آزاد داشته باشید، باید جواز کسب، کارت بازرگانی یا اجاره‌نامه را بارگذاری کنید.

بررسی سایت های خرید قسطی

خرید قسطی در سایت ایزی پی

بیشتر مردم سایت ایزی پی را به خدماتی مثل پرداخت قبض، عوارض آزادراه، تهیه شارژ موبایل و بسته اینترنت می‌شناسند، اما امکان خرید اقساطی هم در این سایت وجود دارد. مبلغ اعتبار دریافتی در ایزی‌پی با توجه به نوع ضمانت و دوره بازپرداخت متفاوت است. سقف خرید قسطی از سایت ایزی‌پی ۱۰۰ میلیون تومان است و در نهایت ۲۴ ماه برای بازپرداخت فرصت دارید.

قسطی کلاب

شما با ثبت‌نام در قسطی‌کلاب می‌توانید تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان از فروشگاه‌های مختلف خرید کنید و ۲۴ ماه فرصت دارید تا اقساط را پرداخت کنید. امکان خرید انواع لوازم خانگی و دیجیتال و وسایل آرایشی و بهداشتی هم در قسطی کلاب وجود دارد. نکته مهم اینکه با استفاده از اعتبار قسطی کلاب فقط می‌توانید از محصولات این سایت خرید کنید و امکان خرید از فروشگاه‌های دیگر وجود ندارد.

خرید قسطی از سایت اتما برای فرهنگیان

اگر جزو فرهنگیان و کارمندان دولت هستید یا در بانک‌های ملی، تجارت و صادرات کار می‌کنید، می‌توانید از سایت اتما به صورت قسطی خرید کنید. خرید قسطی از سایت اتما کمی پیچیده است و به شرایط زیادی نیاز دارد. مثلاً، برای خرید قسطی تا سقف ۲۰ میلیون تومانی باید حکم رسمی خودتان را ارائه کنید. اقساط این سایت بلندمدت هستند و ۳۶ ماه برای پرداخت اقساط فرصت دارید.

خرید قسطی از سایت ازکی‌وام

خرید قسطی از ازکی‌وام

سایت ازکی‌وام قدیمی‌ترین سایت خرید قسطی کالا و ارائه اعتبار است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره تلفن همراه در ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و وام ۷۵ میلیون‌تومانی بگیرید. بین انواع سایت‌های خرید قسطی، ازکی‌وام تنها سایتی است که اعتبار ۷۵ میلیون‌تومانی ارائه می‌کند. بنابراین، اگر برای خرید لوازم خانه مثل یخچال و تلویزیون و خرید لوازم دیجیتال مثل لپ‌تاپ و موبایل به اعتبار خرید قسطی احتیاج دارید، خرید قسطی از سایت ازکی‌وام بهترین راه‌حل است.

مدارک مورد نیاز وام ازکی‌وام تنها یک برگ چک صیادی است و با استفاده از آن می‌توانید وام ۷۵ میلیون‌تومانی را دریافت کنید و اقساط آن را در ۱۸ ماه پرداخت کنید.

بهترین سایت خرید اقساطی در ایران

در بین سایت‌های خرید اقساطی ازکی‌وام شرایط بهتر و کالاهای متنوعی دارد. به‌علاوه، مهم‌ترین ویژگی مثبت ازکی‌وام این است که شما با ثبت‌نام در این سایت می‌توانید، بدون ضامن تا سقف ۷۵ میلیون تومان خرید کنید. در حالی‌که، سقف خرید قسطی در بقیه سایت‌های خرید قسطی تا ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومان است.

سایت‌هایی هم که اعتبار خرید قسطی ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیونی می‌دهند، مدارک و ضمانت‌های مختلفی از شما می‌خواهند. نکته دیگر اینکه، مراحل ثبت‌نام و دریافت اعتبار در ازکی‌وام در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و لازم نیست برای ثبت‌نام و بررسی مدارک زمان زیادی صبر کنید. در نهایت، اگر قصد دارید خرید اقساطی مطمئنی را تجربه کنید و محصولات متنوعی بخرید، ازکی‌وام مناسب‌ترین گزینه است.

سوالات متداول

چه سایت‌های خرید قسطی دارند؟

ازکی‌وام، دیجی‌کالا، لندو و قسطی‌کلاب از جمله سایت‌های خرید قسطی در ایران هستند.

آیا برای خرید قسطی به ضامن احتیاج داریم؟

خیر، برای خرید قسطی از سایت‌های ازکی‌وام و دیجی‌پی به ضامن احتیاج ندارید.

بهترین سایت خرید قسطی در ایران چیست؟

با توجه به شرایط ثبت‌نام و حداکثر مبلغ خرید قسطی، ازکی‌وام بهترین سایت خرید قسطی ایران است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه