بازار

معرفی و بررسی اتوماسیون صنعتی نمایندگی زیمنس

Siemens یکی از شرکت‌های شناخته‌شده و معتبر آلمانی است که در زمینه تولید محصولات مختلف فعالیت می‌کند که اتوماسیون صنعتی یکی از آن‌ها است. در این مقاله قصد داریم کالاهای تولید‌شده توسط این شرکت که می‌توان آن‌ها را از طریق نمایندگی زیمنس در ایران تهیه کرد را به شما معرفی و ویژگی‌هایشان را بررسی کنیم. اگر قصد خرید تجهیزات گفته‌شده را دارید در ادامه با ما همراه شوید تا با مدل‌های گوناگون آن‌ها آشنا شده و بتوانید بر اساس نیازتان، بهترین انتخاب را انجام دهید.

اتوماسیون صنعتی زیمنس

یکی از فعالیت‌های اصلی شرکت زیمنس، تولید اتوماسیون صنعتی است که به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا با کمک کامپیوتر و نرم‌افزارهای گوناگون، دخالت انسان در تولید کالا و خدمات را به حداقل برسانند. به‌طورمعمول از تجهیزات گفته‌شده در بخش کنترل کیفیت و جابه‌جایی مواد استفاده می‌شود.

مدل‌های مختلف اتوماسیون صنعتی در نمایندگی زیمنس

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از اتوماسیون صنعتی زیمنس در بازار موجود است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی کرده و توضیحاتی در مورد هرکدام ارائه می‌دهیم. با بررسی مطالبی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم می‌توانید بسته به نیاز خود، بهترین دستگاه را خریداری کرده و در کسب‌وکارتان از آن استفاده کنید:

پی ال سی S71200 زیمنس

یکی از تجهیزات تولیدشده توسط این شرکت آلمانی پی ال سی است که به‌صورت کامپکت در نمایندگی به فروش می‌رسد. پی ال سی S71200 زیمنس را می‌توان اقتصادی‌ترین دستگاه موجود در بازار دانست. از مهم‌ترین ویژگی‌های این سیستم می‌توان به امکان نصب ۸ ماژول گسترش و ۳ ماژول ارتباطی اشاره کرد. برخی از قابلیت‌های دیگر این دستگاه عبارت هستند از:

  • امنیت بالا و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز
  • نصب آسان و راحت
  • امکان استفاده از نسخه PLCSIM
  • امکان اجرای سریع پروژه و مشکل یابی با استفاده از تابع Trace

images 1705296141 65a4c10d2ef4a

پی ال سی S71500 زیمنس

از دیگر تولیدات زیمنس می‌توان به سری ۱۵۰۰ اشاره کرد که برای ماشین‌آلات کوچک اما پیچیده طراحی‌شده است. از مهم‌ترین ویژگی این دستگاه که امکان خرید آن از نمایندگی زیمنس وجود دارد به شرح زیر است:

  • وجود یک پردازشگر اصلی و مرکزی در هر کنترلر
  • نیاز کنترلرها به منبع تغذیه مستقل
  • امکان تعریف کارت‌های ورودی و خروجی بر اساس نیاز
  • ابعاد بسیار کوچک دستگاه که فضای جزئی را اشغال می‌کند.
  • پاسخگویی سریع
  • طول عمر باطری پی ال سی S71500 زیمنس

پی ال سی S7400 زیمنس

یکی دیگر از دستگاه‌های موجود در نمایندگی‌های زیمنس که به دلیل عرضه با مشخصات مختلف می‌توان از آن برای اتوماسیون‌های مقیاس بزرگ و کوچک استفاده کرد. این تجهیزات دارای ویژگی Hot Swaping بوده که به اپراتور این اجازه را می‌دهد تا ماژول‌های جدید را بدون ایجاد توقف در اجرای برنامه، نصب و راه‌اندازی کنند.
از دیگر مزیت‌های پی ال سی S7400 زیمنس می‌توان به وجود دور Cpu روی رک آن اشاره کرد که از توقف عملیات در صورت بروز خطا در یکی از پردازشگرهای مرکزی جلوگیری می‌کند. یعنی درصورتی‌که مشکلی برای یکی از قطعات گفته‌شده ایجاد شود، دومی به‌سرعت وارد مدار شده تا اختلالی در کار سیستم ایجاد نشود. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حوزه عملکرد گسترده
  • پوشش دهی حجم بالایی از سیگنال‌ها
  • توسعه آسان
  • قدرت بیشتر در مقایسه با مدل‌های قبلی
  • برنامه‌نویسی با STEPE7

پی ال سی S7300 زیمنس

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در نمایندگی زیمنس که به‌منظور کاربردهای پیچیده طراحی‌شده و به‌راحتی قادر به کنترل امور محصول در صنایع بزرگ است. همانند سایر تجهیزات تولیدشده برای اتوماسیون صنعتی، این مدل نیز به‌صورت ماژولار ساخته می‌شود و اپراتور می‌تواند براساس نیاز، میزان ورودی و خروجی‌ها را تغییر دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های پی ال سی S7300 زیمنس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت و قدرت پردازش بالا
  • حافظه زیاد
  • امکان اضافه کردن ورودی و خروجی‌ها

images 1705296141 65a4c10d3587c

مزیت خرید از نمایندگی زیمنس

شما می‌توانید محصولات زیمنس را از طریق فروشگاه‌های مختلف تهیه کنید؛ اما با خرید از نمایندگی‌های رسمی شرکت می‌توانید از مزایای گوناگونی بهره‌مند شوید که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

اصالت محصولات

خرید از نمایندگی مزایای متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اصالت محصولات است. به این معنا که کالاهای تهیه‌شده اورجینال بوده و توسط شرکت اصلی تولیدشده‌اند. این امر تضمین‌کننده کیفیت بالای دستگاه و عملکرد صحیح آن خواهد بود. درواقع با تهیه تجهیزات از فروشگاه‌های معتبر، دغدغه‌ای بابت ایرادات احتمالی نخواهید داشت و تمام تمرکز خود را روی انتخاب بهترین مدل که بتواند نیاز شما را برطرف کند می‌گذارید.

پشتیبانی فنی

نمایندگی زیمنس امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از پشتیبانی فنی برخوردار شوید. یعنی اگر مشکلی برای شما ایجاد شود کارشناسان با ارائه توضیحات فنی جامع و راهنمایی دقیق در مورد محصولات زیمنس پشتیبان شما خواهند بود. این اطلاعات ارزشمند به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از دستگاه به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

پشتیبانی فنی همچنین در مواقع تعمیرات و مشکلات فنی به مشتریان خود کمک می‌کند و این اطمینان را به آن‌ها می‌دهد که در صورت بروز مشکلات، تیم فنی متخصص نمایندگی، آماده است به شما کمک کند و مشکلات را به در سریع‌ترین زمان ممکن رفع نماید. همچنین، این مزیت می‌تواند شما را در دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها و نرم‌افزارهای تجهیزات زیمنس یاری کند. تنها در این صورت است که شما می‌توانید مشکلات و باگ‌های احتمالی سیستم را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنید تا فرایند تولید متوقف نشود.

تأمین قطعات یدکی

تأمین قطعات یدکی از دیگر مزایای خرید از نمایندگی زیمنس محسوب می‌شود. این نمایندگی‌ها دارای دسترسی مستقیم به قطعات یدکی اصلی و اورجینال دستگاه‌های این شرکت آلمانی هستند. در نتیجه مشتری می‌تواند با خیالی آسوده لوازم‌یدکی موردنظر دستگاه خود را تهیه کند و از اصالت و کیفیت آن‌ها مطمئن باشد. از مهم‌ترین ویژگی تهیه قطعات از شرکت‌های معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش طول عمر مفید دستگاه
  • بالا رفتن کیفیت خدمات
  • دسترسی آسان و تعمیر بدون دردسر
  • کاهش هزینه تعمیرات
  • برطرف کردن مشکلات احتمالی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • خرید لوازم‌یدکی با بهترین قیمت

قیمت منصفانه

به‌احتمال فراوان اگر جستجویی ساده در اینترنت انجام داده باشید، متوجه تفاوت قیمت محصولات تولیدشده توسط شرکت Siemens می‌شوید. دلیل اصلی چنین اتفاقی، تهیه تجهیزات موجود از طریق واسطه‌ها است. اگر کالایی که قصد خرید آن را دارید، از نمایندگی زیمنس تهیه کنید، با این مشکل مواجه نمی‌شوید؛ زیرا مجموعه‌های معتبر، دستگاه‌ها را به‌طور مستقیم از کارخانه آلمانی تهیه می‌کنند و شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتر به واسطه‌ها نیستید.

images 1705296141 65a4c10d3b122

جمع‌بندی

در دنیا شرکت‌های مختلف به تولید دستگاه اتوماسیون صنعتی مشغول هستند. یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها زیمنس است که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند. شما می‌توانید برای صنایع کوچک، متوسط و بزرگ از تجهیزات ساخته‌شده توسط این برند معتبر استفاده کنید و دغدغه‌ای از بابت ایجاد مشکل در فرایندهای مختلف نداشته باشید. در این مقاله ۴ مدل از محصولات پرفروش موجود در نمایندگی زیمنس را معرفی کردیم.
درصورتی‌که قصد تهیه هرکدام از آن‌ها را دارید، کافی است به فروشگاه فرازیمنس مراجعه کرده و اطلاعات کالاهای گفته‌شده را بررسی نمایید. درصورتی‌که سؤال خاصی در مورد پی ال سی‌های مختلف داشتید، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های درج‌شده در سایت فرا زیمنس نمایندگی زیمنس در لاله زار  با کارشناسان مجموعه تماس گرفته یا به‌صورت حضوری به دفتر مجموعه در لاله‌ زار تهران مراجعه کنید. و یا با شماره تماس های این مجموعه تماس بگیرید:

تلفن دفتر فروش :۳۳۱۱۷۰۷۷-۳۳۱۱۵۸۲۸

موبایل : ۰۹۱۲۱۹۰۹۰۵۷

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه