بازار

نایلون استرچ و انواع آن

تولید کنندگان همواره به فکر استفاده از متریال بسته بندی هستند که بتوانند بسته بندی خوب و با کیفیتی را داشته باشند. امروزه یکی از متریال پر کاربرد در صنعت بسته بندی ، نایلون استرچ است. نایلون استرچ از نایلون های پر مصرف است که به وسیله ی آن می توان بسته بندی های بسیار خوبی را ایجاد کرد. از نایلون استرچ برای بسته بندی تکی و پالتی استفاده می شود. از مزایای مهم نایلون استرچ ، استفاده از آن برای محصولات مختلف است.

شرکت دریا پلاستیک یکی از مراکز معتبر فروش نایلون های بسته بندی است که انواع این نایلون ها را با بهترین کیفیت ارائه می کند و یکی از محصولات دریا پلاستیک، نایلون استرچ است که در عرض ها و ضخامت های متنوع عرضه می شود.

نایلون استرچ چیست؟

نایلون استرچ یکی از نایلون هایی است که در صنعت بسته بندی استفاده می شود. این نایلون دارای ویژگی های بسیار خوب است و همین موجب شده از نایلون استرچ برای بسته بندی های مختلف استفاده شود. نایلون استرچ  را با نام فیلم استرچ هم می شناسند. این نایلون دارای چسبندگی بوده و بسته بندی وکیومی را ایجاد می کند. نایلون استرچ مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارد و به سختی پاره می شود. همچنین این نایلون از ورود رطوبت و آلودگی به داخل بسته بندی ها جلوگیری می کند. برای استعلام قیمت نایلون استرچ و سفارش هر میزان نایلون استرچ و سایر نایلون ها با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فیلم استرچ

نایلون استرچ ویژگی های منحصر به فردی دارد. نایلون استرچ را می توانید در انواع ضخامت ها و اندازه ها تهیه کنید. نایلون استرچ  دارای کشسانی بالایی است و نمی توان به راحتی آن را پاره کرد بنابراین بسته بندی های ایجاد شده با استفاده از نایلون استرچ ، بسیار مقاوم هستند. نایلون استرچ را می توانید در انواع رنگی ، بی رنگ و مات تهیه کنید. فیلم استرچ در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم است. نایلون استرچ در مقابل دما بسیار مقاوم است و در دمای بالا تغییر حالت نمی دهد. فیلم استرچ ارزان قیمت است و بسته بندی با استفاده از آن آسان می باشد. استفاده از نایلون استرچ ، به صورت دستی و ماشینی انجام می گیرد که برای خط تولید کارگاه ها و کارخانه ها از نایلون استرچ ماشینی استفاده می شود.

فیلم استرچ

مزایای فیلم استرچ

فیلم استرچ دارای مزایای زیادی است که در ادامه به آن می پردازیم. استفاده از نایلون استرچ بسته بندی ضد نفوذ و عایقی را ایجاد می کند و بدین ترتیب الودگی و گرد و غبار و رطوبت به بسته ها راه نمی یابد. بسته بندی ایجاد شده با استفاده از نایلون استرچ  کم حجم و کم وزن است و این بسته بندی موجب انتقال آسان تر کالا ها و کاهش هزینه ی حمل و نقل می شود. نایلون استرچ در برابر خطراتی همچون شکستگی، آسیب و ضرب دیدگی از محصولات حفاظت می کند. بسته بندی با استفاده از نایلون استرچ با سرعت بالا انجام می گیرد. شفاف بودن نایلون استرچ ، از مزایای این نایلون است که امکان قابل رویت بودن محصولات را ایجاد می کند. به همین دلیل از نایلون استرچ برای بسته بندی بسیاری از کالا ها استفاده می شود و تولید کنندگان توانسته اند به وسیله ی این نایلون ، بسته بندی های خوب و با کیفیتی را برای محصولاتشان ایجاد کنند.

کاربرد فیلم استرچ بسته بندی

از فیلم استرچ برای کاربرد های متنوع استفاده می شود و می توان محصولات مختلفی را با استفاده از نایلون استرچ پوشش داد. بسته بندی محصولات به صورت تکی با استفاده از نایلون استرچ انجام می گیرد البته می توان بسته بندی پالتی و یا چندین محصول در کنار هم را با استفاده از فیلم استرچ انجام داد. بخصوص در زمان جابجایی کالا ها و یا انبار آن ها این کار بسیار کاربردی است. با ایجاد پوشش نایلون استرچ برای محصولات، این نایلون همانند عایقی است که از ورود گرد و غبار و آلودگی ها به داخل بسته جلوگیری می کند. وزن بسته بندی با نایلون استرچ بسیار ناچیز است که موجب سهولت در جابجایی کالا ها می شود.

خرید نایلون استرچ

نایلون استرچ از نایلون های پر کاربرد است که در انواع مختلفی به تولید می رسد. برای خرید نایلون استرچ، باید ابتدا نوع مناسبی از نایلون استرچ را با توجه به بسته بندی مورد نظر انتخاب کنید و سپس خرید نایلون استرچ را از یک مجموعه ی معتبر انجام دهید. فروش نایلون استرچ توسط تولید کنندگان مختلف با کیفیت های مختلف انجام می گیرد به همین دلیل با یافتن یک مجموعه ی معتبر می توانید خرید نایلون استرچ را با کیفیت عالی انجام دهید. شرکت دریا پلاستیک به عنوان تولید کننده ی نایلون استرچ و سایر نایلون های بسته بندی ، در تولید محصولاتش از مرغوب ترین مود اولیه بهره می برد و انواع نایلون های با کیفیت را ارائه می کند. همچنین به جهت فروش مستقیم از درب کارخانه ، قیمت های بسیار مناسب را در نظر گرفته است.

نایلون استرچ مواد غذایی چیست؟

فیلم استرچ مواد غذایی یکی از انواع نایلون استرچ است که در صنعت مواد غذایی از آن استفاده می شود. نایلون استرچ غذایی بهداشتی بوده و می توان از آن برای محصولات غذایی استفاده کرد. این نایلون ها بر طعم مواد غذایی تاثیر نمی گذارند و موجب افزایش ماندگاری آن می شوند. برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند گوشت، سبزیجات، مرغ، قارچ، میوه حبوبات و شیرینی‌ها و… از نایلون استرچ غذایی می تواند بهره برد. نایلون استرچ غذایی از ورود هوا به داخل بسته ها جلوگیری می نماید و به همین دلیل مواد غذایی ماندگاری بالاتری خواهند داشت. نایلون حبابدار چسبندگی بالایی را ایجاد می کند و پوشش بسیار عالی را برای مواد غذایی ایجاد می نماید. فیلم استرچ شفاف است و محصولات برای مشتریان قابل مشاهده هستند. نایلون استرچ را می توانید در ضخامت های مختلف تهیه کنید. نایلون های استرچ به صورت رولی به فروش می رسد و می توانید در عرض های مختلف آن را تهیه کنید.

نایلون استرچ صنعتی چیست؟

فیلم استرچ صنعتی مثل نایلون استرچ غذایی است اما از آن برای کالا ها استفاده می شود یعنی برای مواد غذایی از آن استفاده نمی شود. از نایلون استرچ  در صنایع مختلف استفاده می شود. این نایلون ها دارای ضخامت بیشتری نسبت به نمونه های نایلون استرچ غذایی هستند. نایلون استرچ دارای مقاومت بالایی هستند و در انواع مات و رنگی به تولید می رسند. نایلون استرچ بسته بندی بسیار خوب را برای لوازم خانگی، قطعات الکترونیک، لوازم آرایشی و.. ایجاد می کند. فیلم استرچ مانع از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل بسته بندی ها می شود.

شرکت دریا پلاستیک یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز عرضه کننده ی نایلون استرچ است که می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام به خرید نایلون استرچ مورد نظر نمایید.

فیلم استرچ

قیمت نایلون استرچ

نایلون استرچ در قیمت های مختلف به فروش می رسد و هر چه کیفیت نایلون ها بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر است. وزن نایلون، ضخامت، نوع و.. بر قیمت نایلون استرچ  تاثیرگذار هستند. برای این که بتوانید خرید نایلون استرچ را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید ،خرید از تولید کننده بهترین راه است. با خرید نایلون استرچ از شرکت دریا پلاستیک می توانید خرید نایلون استرچ را به قیمت تولیدی انجام دهید. این مجموعه مناسب ترین قمیت را به همراه بالاترین کیفیت در نظر گرفته است.

https://daryapelastic.com/

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه