بازار

نایلون حبابدار چیست

نایلون حبابدار که به آن پلاستیک حبابدار ، مشمای حبابدار ، نایلون ضربه گیر هم می گویند، نوعی مواد پلاستیکی است که دارای حباب می باشد و از آن به عنوان پوشش ضربه گیر در بسته بندی لوازم استفاده می شود. حتما شما هم نایلون حبابدار را مشاهده کرده اید زیرا این نایلون ها سال هاست مورد استفاده قرار می گیرند. نایلون حباب دار یکی از مهم ترین نایلون ها در صنعت بسته بندی است که دارای ویژگی های عالی می باشد. نایلون حباب دار نایلونی ارزان قیمت است که با داشتن حباب های هوا بر روی سطح آن ، قادر به تحمل ضربه می باشد بدین ترتیب برای جلوگیری از شکستگی کالا، خط و خراش و آسیب به کالا ها از نایلون حبابدار استفاده می شود. نایلون ضربه گیر دارای تفاوت زیادی با سایر نایلون ها است. در واقع وجود حباب های هوا بر روی سطح این نایلون موجب عملکرد عالی آن به هنگام حفاظت از کالا ها است. نایلون حباب دار موجب کاهش خسارات وارده به کالا ها تا ۸۰ درصد می شود. این نایلون به عنوان نایلون ضربه گیر شناخته می شود. نایلون ضربه گیر در انواع متراژ ها به تولید می رسد و می توانید با انتخاب ابعاد مناسب برای محصولاتتان ، از آن ها محافظت کنید. برای بسته بندی کالا هایی مانند یخچال ، وسایل برقی ، مبل ، لوازم چوبی و… از نایلون حبابدار استفاده می شود. نایلون حباب دار از نظر اندازه ی حباب در انواع نایلون ضربه گیر حباب درشت و نایلون حبابدار حباب ریز دسته بندی می شود.

دریا پلاستیک از مراکز معتبر و بزرگ تولید و پخش نایلون ضربه گیر است که انواع نایلون حبابدار را با کیفیت عالی عرضه می نماید. شما از طریق سایت دریا پلاستیک می توانید خرید اینترنتی نایلون ضربه گیر را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

نایلون حبابدار چه نوع نایلونی است؟

نایلون ضربه گیر نایلونی مشابه فیلم استرچ است اما دارای حباب است. بنابراین سطح پلاستیک ضربه گیر صاف و یکنواخت نبوده و دارای حباب هایی است و این حباب ها از گاز پر شده است تا بتواند ضربه گیری لازم را ایجاد کند. استفاده از نایلون حباب دار می تواند موجب جلوگیری از خش دار شدن ، شکستگی کالا و آسیب های احتمالی شود. این نایلون دارای تعداد لایه های مختلف است که هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد ، مقاومت نایلون ضربه گیر بالاتر می رود بدین ترتیب برای کالا های حساس تر از نایلون حبابدار با تعداد لایه های بیشتر استفاده می شود. نایلون ضربه گیر در انواع رولی هم به تولید می رسد که می توان در متراژ مختلف آن را تهیه کرد. اما این نایلون بسیار متنوع است که در مدل های نایلون ضربه گیر کشدوزی ، نایلون حبابدار کاوری ، نایلون حبابدار پاکتی و.. به تولید می رسد. همان طور که گفتیم نایلون حبابدار در انواع حباب درشت و حباب ریز به تولید می رسد. برای کالا های ظریف تر می توان از نایلون حبابدار حباب ریز استفاده کرد و برای کالا های بزرگ تر می توان از نایلون حباب دار حباب درشت استفاده نمود.

کاربرد نایلون حبابدار

نایلون ضربه گیر دارای کاربرد های متنوع است و این نایلون در طول سال ها بسیار کاربردی واقع شده است. از نایلون حبابدار در بسته بندی ها استفاده ی زیادی می شود به طوری که تولید کنندگان برای داشتن متریال بسته بندی کاربردی از نایلون ضربه گیر استفاده می کنند. نایلون حباب دار از کالا ها حفاظت خوبی را به عمل می آورد و در زمان جابجایی، محصولات آسیب نخواهند شد. یکی از دیگر مصارف نایلون ضربه گیر برای کیسه خواب است که شاید جالب باشد. با گذاشتن نایلون حبابدار در کیسه خواب می توانید نرمی را در کیسه خواب بوجود آورید. نایلون ضربه گیر همانند عایقی است که می توان به وسیله ی آن پنجره ها را پوشش دارد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد. برای عایق بندی لوله های آب نیز می توانید از نایلون ضربه گیر استفاده کنید. زیرا لوله های آب در سرما دچار یخ زدگی می شوند و با این کار می توانید از یخ زدگی لوله ها جلوگیری کنید. کشاورزان در سرما از نایلون حبابدار برای عایق کاری گلخانه بهره می برند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند.

خرید نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار به صورت اینترنتی

فروش نایلون حباب دار به صورت اینترنتی از طریق سایت دریا پلاستیک انجام می گیرد. شما می توانید خرید نایلون حبابدار را به صورت اینترنتی از طریق سایت این مجموعه انجام دهید. خرید اینترنتی را از طریق مجموعه های معتبری مانند دریا پلاستیک انجام دهید زیرا این مجموعه خدمات دهی بسیار عالی را ارائه می کند. این مجموعه انواع نایلون حبابدار را با بهترین کیفیت ارائه می کند و شما می توانید خرید نایلون شیرینگ را به راحتی انجام دهید. فروش محصولات از طریق سایت به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده است تا بتوانید خریدتان را آسان تر انجام دهید.

خرید انواع نایلون حباب‌ دار

همونطور که گفتیم نایلون‌ های حباب ‌دار دارای تنوع زیادی هستند که به صورت رولی رایج می ‌باشند. شما می ‌توانید نایلون حبابدار را در اندازه دلخواه تهیه کنید همچنین برای بسته ‌بندی ساده ‌تر انواع نایلون حباب ‌دار پاکتی به تولید رسیده است که می ‌توان از آن به راحتی برای بسته‌ بندی کالا ها استفاده کرد. اما نایلون حباب ‌دار پاکتی را باید در سایز کالا های مورد نظر تهیه کنید. انواع نایلون ضربه گیر آنتی استاتیک برای بسته‌ بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برای قطعاتی که دارای الکتریسیته ساکن هستند نایلون حباب ‌دار آنتی استاتیک می‌ تواند گزینه خوبی باشد.

فروش نایلون حبابدار از فروشگاه معتبر

اگر شما هم می‌ خواهید که خرید نایلون اضطراری انجام دهید باید به دنبال مراکز فروش اینترنتی نایلون حبابدار باشید. مجموعه‌ های معتبری همچون مجموعه دریا پلاستیک هستند که دارای سال‌ ها اعتبار و سابقه در حوزه فروش اینترنتی نایلون ‌ها می‌باشد و می ‌توانند بهترین مرجع برای خرید های شما باشد. با خرید آنلاین نایلون ضربه گیر از طریق مجموعه دریا پلاستیک شما می ‌توانید با اطمینان از کیفیت محصولات نایلون ‌ها را تهیه نمایید.

خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان

یکی از نایلون ‌های بسیار پرکاربرد و مهم در صنعت بسته ‌بندی پلاستیک حباب‌ دار است. نایلون ضربه گیر از نایلون ‌های کارآمدی است که برای پوشش دهی به محصولات استفاده می ‌شود تا کالا ها در مقابل ضرب آسیب نبینند. امروزه در کارخانجات زیادی از نایلون حبابدار به عنوان پوشش اصلی برای کالا ها استفاده می‌ شود. نایلون حباب دار در اندازه‌ های مختلف به فروش می ‌رسد و شما می ‌توانید متناسب با ابعاد کالا های نایلون را تهیه کنید. نایلون ضربه گیر در انواع نایلون حباب‌ دار فوم ‌دار ، نایلون حبابدار ضد استاتیک و غیره به فروش می ‌رسد. اگر می‌خواهید خرید نایلون حباب‌ دار را با قیمت ارزان انجام دهید، این مجموعه در خدمت شماست. در صورتی که شما به حجم زیادی از نایلون حباب دار نیاز دارید می ‌توانید برای تامین این نایلون‌ ها از طریق مجموعه دریا پلاستیک اقدام نمایید.

خرید نایلون حبابدار

دریا پلاستیک از مراکز معتبر عرضه کننده ی انواع نایلون ها همچون نایلون حبابدار است. این مجموعه تنوع بالایی از نایلون ها را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. در صورتی که می خواهید خرید نایلون حبابدار را از فروشگاهی معتبر انجام دهید، دریا پلاستیک بهترین فروشگاه می باشد.

https://daryapelastic.com/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه