بازار

هدیه‌ای که همه کارمندان مرد دوستش دارند!

در سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، دریافت پاداش و هدایا همیشه به‌عنوان یک اصل برای قدردانی از زحمات کارمندانی که عملکرد بهتری دارند، شناخته می‌شود. این پاداش‌ها و هدایا در ایجاد احساس ارزشمند بودن به اشخاص یک سازمان نقش ‌بسزایی دارد.

جدا از پاداش، روزهای مناسبتی زیادی داریم که مستلزم خرید هدایای مختلف است. شاید فکر کنید این موضوع میان اقوام، فامیل‌ و دوستان‌مان رایج است؛ اما لزوماً این‌گونه نیست و شرکت‌ها و سازمان‌ها هم برای بهبود رضایت کارمندها و پرسنل‌هایشان، استراتژی‌های مختلفی را پیاده‌سازی می‌کنند تا به مناسبت‌های مختلف و در روزهای خاص، هدایایی را در اختیار کارمندان‌شان قرار دهند.

عموماً خرید هدیه پرسنلی برای سازمان‌ها چندان راحت نیست. این مطلب اما، راه‌حلی برای سازمان‌های کوچک و بزرگ است تا بتوانند به ایده‌های جذابی برای هدیه‌های پرسنلی برای کارمندان مرد دست پیدا کنند و یک روز دلنشین و زیبا برای آن‌ها بسازند. اگر می‌خواهید در این‌باره اطلاعاتی به‌دست آورید، حتماً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خستگیِ بعد از یک روز شلوغ

برای تمامی ما در بین روزهای کاری شلوغ و خسته‌کننده که یک چرخه بی‌پایان محسوب می‌شود، روزهایی هم وجود دارد که کنار عزیزان و نزدیک‌ترین آدم‌های زندگی‌مان می‌نشینیم و چند ساعتی را دور هم می‌گذرانیم تا طعم خوشحالی را بچشیم و قدردان روزهایی باشیم که پشت سر می‌گذاریم.

به‌عنوان مدیران و مسئولین یک سازمان، مهم‌ترین خواسته این است که کارمندانی خوشحال داشته باشیم تا بتوان کیفیت کار را حفظ کرد و نیرویی وفادار به‌دست آورد. اما چگونه می‌توانیم آن‌ها را خوشحال کنیم و روزهایی این‌چنینی را برایشان بسازیم؟ این‌جاست که ارکیده کارت می‌تواند به عنوان یک گزینه عالی برای هدیه دادن به کارمندان مرد، وارد عمل شود و در صدرِ لیست خریدهای شما قرار بگیرد. اما ارکیده کارت اصلاً چیست و چه ویژگی‌های خوبی برای ما دارد؟

images 1705501024 65a7e16050bc3

یک کارت، یک شب ویژه

ارکیده کارت به‌عنوان یک کارت اعتباری شناخته می‌شود که می‌توانید از آن در هر کدام از شعبه‌های فعال رستوران ارکیده در سرتاسر کشور، از تهران گرفته تا کرج، جاده چالوس، متل‌قو و اصفهان، استفاده کنید. در واقع، شما با داشتن این کارت نیازی به پرداخت هزینه‌های رستوران از طریق پول نقد یا کارت بانکی ندارید و می‌توانید به‌راحتی با ارائه این کارت، هزینه سفارش‌های خودتان در رستوران را پرداخت کنید.

ارکیده کارت همان هدیه‌ای است که می‌تواند روزهای شلوغ و پردغدغه‌ای که بسیاری از آقایان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند را به یک شب دل‌نشین و به‌یادماندنی تبدیل کند؛ به عنوان مثال؛ شبی که همکاران‌تان به مناسبت مراسم روز پدر در رستوران، می‌توانند در فضایی دنج و زیبا، به تجربه غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران‌های ارکیده در کنار خانواده‌هایشان بپردازند.

images 1705501024 65a7e16059065

دارندگان این کارت می‌توانند تا سقف اعتباری که برای آن معین شده، هزینه تمام غذاهای ایرانی و فرنگی منوی رستوران‌های ارکیده مثل کباب بره، کباب سلطانی، کباب برگ، کباب بختیاری، کباب شاندیز مخصوصِ ارکیده، باقالی پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک پلو با مرغ را با آن پرداخت کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که این کارت تنها مختص منوی غذاهای این رستوران نیست و شما می‌توانید با آن از خدمات و سرویس‌های کافه‌های ارکیده هم استفاده کنید و هزینه نوشیدنی‌های مختلف، اسموتی، شیک، بستنی و عرقیات گیاهی را با ارکیده کارت بپردازید.

ارکیده‌کارت هیچ محدودیتی ندارد

یکی از خوبی‌های کارت‌ رستوران‌های زنجیره‌ای ارکیده، این است که اعتباری مادام‌العمر دارد؛ یعنی از زمانی که شارژ می‌شود و به دست کارمندان‌تان می‌رسد، تا هر زمان که بخواهند می‌توانند آن را نگه دارند و از آن استفاده نکنند. به نوعی، نیازی نیست که نگران محدودیت زمانی‌ که در کارت‌های هدیه دیگر وجود دارد، باشید و هر زمان که بخواهید می‌توانید از اعتبار موجود در آن، استفاده کنید.

جدا از این موضوع،‌ رستوران ارکیده دستِ سازمان‌ها را در انتخاب میزان اعتبار کارت‌ها باز گذاشته است و شما می‌توانید بر اساس نیاز و انتخاب‌های خودتان، یکی از گزینه‌های ارکیده کارت ۵۰۰ هزار تومانی، ارکیده کارت ۱ میلیون تومانی و حتی ارکیده کارت ۲ میلیون تومانی را سفارش دهید.

همین الان ارکیده کارت را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و درب شرکت یا منزل تحویل بگیرید!

رزرو تلفنی رستوران ارکیده

برای رزرو یکی از شعبه‌‌های رستوران ارکیده کافی است با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) ۳۴۱۲۲-۰۲۱

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) ۳۴۱۲۳-۰۲۶

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) ۶۵۲۵۱۶۱۶-۰۲۱

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن) ۸۸۸۸۵۳۰۰-۰۲۱

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) ۵۴۶۱۲۲۱۲-۰۱۱

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) ۴۴۴۰۴۶۴۵-۰۱۳

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) ۴۵۶۴۴۴۸۰-۰۱۳

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) ۷۲۱۴۶-۰۲۱

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) ۷۹۳۹۷-۰۲۱

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه