بازار

همه چیز در مورد طراحی طلا جواهر ، حقوق و درآمد ، از توهم تا واقعیت

این روزها طراحی طلا جواهر به یکی از پرطرفدارترین شغلهای دنیا تبدیل شده است. اما در ادامه به واقعیت ها و دروغ هایی که در مورد این رشته شکل گفته می پردازیم. پیش از آنکه درآمد طراح های جواهر را بدانید باید در مورد انواع روش های طراحی طلا جواهر بدانید.

انواع روش های طراحی طلا جواهر

به طور کلی دو نوع طراحی جواهر داریم طراحی جواهر دستی و طراحی طلا جواهر با کامپیوتر

دستی:

در طراحی جواهر دستی با استفاده از قلم یا آبرنگ‌های مخصوص، به طراحی جواهر می‌پردازیم. این مدل طراحی خارج از ایران طرفداران بیشتری دارد اما در ایران طراحی طلا جواهر با کامپیوتر درآمد و طرفداران بیشتری دارد.

طراحی جواهر دستی بیشتر از طرف برندهای بزرگ دنیا مورد حمایت است اما طراحی جواهر با کامپیوتر طرفداران بیشتری بین مردم معمولی و برندهای جواهر معمولی و کوچکتر دارد.

با کامپیوتر:

طراحی جواهر با کامپیوتر هزینه‌های کمتری داشته و بسیار دقیق‌تر است. ضمناً طرحی که با استفاده از کامپیوتر زده می‌شود اگر با توجه به استانداردهای طراحی باشد، حتماً قابل ساخت است اما طرحی که با استفاده از طراحی دستی زده می‌شود ممکن است قابل ساخت نباشد.

در واقع زمانی که شما کاری را با کامپیوتر طراحی می‌کنید مستقیماً قابل ساخت است اما زمانی که طرحی را به صورت دستی طراحی می‌کنید ابتدا باید به طراحی کامپیوتری تبدیل شود و سپس برای پروسه ساخت آماده شود

به همین دلیل است که طراحی با کامپیوتر هزینه‌های کمتری داشته و سرعت بالاتری دارد و پرطرفدارتر است.

درآمد طراح جواهر چقدر است؟

در اینجا در مورد طراحی طلا جواهر با کامپیوتر صحبت میکنیم.

درآمد طراح جواهر نیز به المان‌های مختلفی بستگی دارد درآمد یک طراح جواهر معمولی با سابقه کار معمولی بین ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان است اما درآمد یک طراح جواهر متبحر که پروفایل قوی دارد بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان است

اگر یک طراح جواهر بتواند یک سرمایه معمولی برای خود دست و پا کند و طرح‌های خود را به مرحله تولید و فروش برساند درآمد وی بالای۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود. هرچه سرمایه شما در زمینه فلزهای قیمتی و نیمه قیمتی مانند طلا و نقره بیشتر باشد درآمد شما به عنوان یک طراح جواهر با کامپیوتر بیشتر خواهد بود

بهترین کلاسهای طراحی جواهر کدامند؟

بهترین دوره‌های طراحی طلا جواهر با کامپیوتر دوره‌هایی هستند که همراه با کارآموزی باشند. ضمناً اگر شما بتوانید در زمان دریافت آموزش، طرح‌های خود را تولید بکنید می‌توانید همزمان با گرفتن آموزش به درآمد نیز برسید.

دکوریکور یکی از آکادمی‌های آنلاین معتبر است که می‌تواند به شما طراحی جواهر با کامپیوتر را بیاموزد و در طول دوره کارآموزی وتولید را نیز به شما آموزش دهد.

images 1705234937 65a3d1f92953f

درآمد دلاری طراحی جواهر در ایران، توهم یا واقعیت

به طور کلی چند سایت برای درآمد دلاری و فریلنسری طراحی جواهر وجود دارد. اما رسیدن به درآمد دلاری با استفاده از این سایت‌ها ساده نیست شما باید یک پروفایل قوی داشته باشید و رزومه شما پربار باشد ضمناً باید حداقل ۱۰۰ مدل پیچیده و نسبتاً قوی زده باشید تا کارفرما به شما به عنوان طراح جواهر اعتماد کند.

در دوره جامع طراحی جواهر با کامپیوتر دکوریکور به همه این موارد اشاره خواهد شد و به شما در مورد ساخت یک پروفایل قوی و رزومه پربار آموزش داده خواهد شد ضمناً سایت‌هایی که می‌توانید از آنها به صورت دورکاری درآمد دلاری داشته باشید اعلام خواهد شد.

اما توجه کنید کسب درآمد دلاری برای کسانی که در ایران هستند و نقد کردن این پول ساده نیست.

اخذ مدرک طراحی جواهر با کامپیوتر

اگر به دنبال کسب درآمد از طریق رشته طراحی جواهر با کامپیوتر هستید خیلی به مدرک آن توجه نکنید زیرا هر برندی که بخواهد با شما کار کند قطعاً از شما امتحان خواهد گرفت و مدرک فنی حرفه‌ای طراحی جواهر یا سایر مدارک خیلی به کار شما نخواهد آمد. مهمترین اصل برای شما آموزش کارآموزی در دوره طراحی جواهر است

مهمترین عامل موفقیت یک طراح جواهر

یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک طراح جواهر بررسی طرح‌های برندهای بزرگ دنیا و تلاش برای زدن طرح‌های مشابه آنهاست. اگرشما بتوانید طرح‌های برندهای بزرگ دنیا را بزنید یعنی شما یک طراح جواهر متبحر هستید.

برای شرکت در آکادمی آنلاین طراحی جواهر دکوریکور چه کنیم؟

برای شرکت در این دوره وارد سایت دکوریکور شوید و اطلاعات کلاس طراحی جواهر را مشاهده کرده و برای دوره ثبت نام کنید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و عصر مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه