بازار

پوکه معدنی و مزایای آن

پوکه معدنی از سنگ های آتش فشانی است که سبک و متخلل بوده و آن را به نام پومیس و پامیس نیز می شناسند. پوکه های معدنی را می توان به عنوان ضایعات معدنی دانست که دارای فواید و خواص بسیار خوبی هستند. در این مقاله می خواهیم به پوکه معدنی و ویژگی های آن بپردازیم. پوکه معدنی ها سنگ هایی با ارزش هستند که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. این سنگ ها دارای ویژگی های خاصی هستند که موجب تمایز این سنگ ها با سایر سنگ ها شده است.

مرکز پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده ی پوکه معدنی در کشورمان است و انواع پوکه معدنی را با کیفیت عالی به دست مصرف کنندگان می رساند. برای خرید پوکه معدنی مرغوب مانند پوکه معدنی قروه از طریق این مجموعه اقدام به خرید پوکه معدنی مرغوب نمایید.

شکل گیری پوکه معدنی

زمانی که آتش فشان شروع به فعالیت می کند، مواد مذاب از دل کوه به بیرون می آید و بر روی سطح زمین قرار می گیرد.  در  طول زمان بر اثر خنک شدن این مواد ، سنگ ها شکل می گیرند. یکی از سنگ های آتش فشانی است که به این صورت تشکیل می شود، پوکه معدنی است. به دلیل وجود گاز در مواد مذاب ، پس از تشکیل سنگ ها، حفره هایی بر روی آن تشکیل می شود که سبب بافت متخلخل آن می شود. پوکه معدنی بسیار سبک است و این به سبب بافت این نوع سنگ معدنی می باشد. یکی از انواع پوکه معدنی های مرغوب ، پوکه معدنی قروه است که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و محبوبیت زیادی دارد. پوکه معدنی قروه در شهر قروه واقع در کردستان یافت می شود. فروش پوکه معدنی در تهران از طریق این مجموعه انجام می شود.

مزایای پوکه معدنی

پوکه معدنی دارای ویژگی های بسیار خوبی است و به همین دلیل از آن در صنایع مختلف می توان استفاده کرد. استفاده از پوکه معدنی ها به دلیل وزن سبک آن در ساختمان سازی بسیار زیاد است. همچنین این سنگ در کنار وزن سبک ، مقاومت بسیار زیادی دارد. پوکه معدنی ضد حریق بوده و مقاومت بالایی را در مقابل حریق از خود نشان می دهد. پوکه معدنی ضد حشره است و این سنگ معدنی در مقابل رسوب مقاوم می باشد. میزان تخلخل پوکه معدنی ها با یکدیگر متفاوت است و هر چه میزان تخلخل سنگ ها بیشتر باشد ، در نتیجه کیفیت آن بالاتر خواهد بود. پوکه معدنی را پومیس هم می نامند و پوکه معدنی پودر شده را به نام پومیست می شناسند. امروزه انواع پوکه های صنعتی به تولید می رسد که از خاک رس ساخته شده اند.

فروش پوکه معدنی در تهران توسط مرکز پوکه معدنی رضایی انجام می گیرد. در صورت نیاز به خرید پوکه معدنی قروه و سایر انواع پوکه معدنی می توانید با مناسب ترین قیمت پوکه معدنی را تهیه نمایید. این مجموعه به دلیل پخش بی واسطه ، قیمت گذاری بسیاری مناسبی را در نظر گرفته است.

خرید پوکه معدنی قروه

ویژگی های پوکه معدنی

  • عایق بودن

پوکه معدنی یکی از عایق های بسیار خوب در مقابل صوت و انرژی است، به همین دلیل از این سنگ ها برای ساخت ساختمان ها استفاده ی زیادی می شود. آلودگی صوتی در آپارتمان ها وجود دارد و استفاده از پوکه معدنی می تواند موجب جلوگیری از ورود و خروج صوت شود. همچنین این سنگ ها عایق مناسبی برای سرما و گرما می باشد بدین ترتیب در ساخت سازه ها از پوکه معدنی  استفاده می شود.

  • مقاوم در مقابل رطوبت

در ساخت سازه ها بخصوص ساختمان سازی ، بسیار مهم است که از متریالی استفاده شود که در مقابل رطوبت مقاوم باشد. پوکه معدنی در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است و استفاده از آن برای ساخت ساختمان ها می تواند موجب جلوگیری از مشکلات ناشی از رطوبت شود.

  • غیر قابل احتراق بودن

پوکه معدنی در مقابل حریق مقاوم است. بنابراین استفاده از پوکه معدنی در ساخت سازه ها بسیار مهم است زیرا در مقابل حریق مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.

  • غنی از مواد معدنی

سنگ پومیس به دلیل این که از سنگ های معدنی است ، دارای مواد معدنی بسیار زیادی است.  به همین دلیل در کشاورزی از پوکه معدنی برای رشد گیاهان استفاده ی زیادی می شود.

  • وزن سبک

پوکه معدنی سنگی بسیار سبک است به طوری که بر روی آب شناور می ماند. این نوع سنگ در کنار بافت متخلخل ، دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

  • خاصیت جذب آب

برخی از انواع پوکه معدنی ها می توانند آب زیادی را به خود جذب کنند. در برخی موارد این ویژگی پوکه معدنی بسیار مهم است. به طور مثال در کشاورزی که فاکتور اصلی آب است ، استفاده از پوکه معدنی می تواند برای ذخیره سازی آب به کار رود.

  • استحکام بالا

پوکه معدنی دارای استحکام بالایی است و این سنگ معدنی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. گرچه ساختار پوکه معدنی  متخلخل است اما به دلیل ساختار ویژه و نحوه ی شکل گیری ، مقاومت بالایی دارد.

خرید پوکه معدنی قروه

پوکه معدنی قروه از انواع پوکه معدنی های با کیفیت است که در کشورمان طرفدار زیادی دارد. از پوکه معدنی قروه می توان برای مصارف مختلف استفاده نمود. پوکه معدنی قروه توسط برخی از فروشندگان عرضه می شود. مرکز پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز فروش پوکه معدنی است و این مجموعه فروش پوکه معدنی در تهران ارائه می کند. برای اطلاع از قیمت پوکه معدنی قروه با همکاران ما تماس بگیرید.

خرید پوکه معدنی با قیمت ارزان

در صورتی که می ‌خواهید خرید پوکه معدنی را مناسب ‌ترین قیمت تهیه کنید از طریق سایت پوکه معدنی رضایی می ‌توانید انواع پوکه معدنی مرغوب از قبیل پوکه معدنی قروه را با هزینه بسیار عالی انجام دهید. پوکه معدنی‌ ها در بازار توسط فروشندگان مختلفی ارائه می ‌شوند و هر یک از فروشندگان قیمت‌ های مختلفی را برای عرضه محصولاتشان در نظر می‌ گیرند. همچنین هرچه کیفیت پوکه معدنی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. مرکز پوکه معدنی رضایی انواع پوکه معدنی ‌ها از قبیل پوکه معدنی عدسی ، پوکه معدنی نخودی ، پوکه معدنی گردویی، پوکه معدنی گردویی و غیره را با بهترین قیمت عرضه می ‌نماید. در صورت نیاز به خرید پوکه معدنی قروه و سایر انواع پوکه مدنی با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خرید پوکه معدنی قروه

فروش پوکه معدنی به صورت اینترنتی

برای خرید پوکه معدنی و  ماشین آلات راهسازی نیازی نیست که به مراکز عرضه کننده پوکه معدنی مراجعه کنید و از طریق مرکز پوکه معدنی رضایی می‌ توانید انواع محصولات مورد نیاز را تهیه کنید. این مجموعه انواع پوکه معدنی ‌های مرغوب و با کیفیت را عرضه می ‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌ های محصولات پوکه معدنی رضایی ،کیفیت بالای محصولاتش است و این پوکه معدنی ها برای انواع مصارف مورد استفاده قرار می ‌گیرند. همچنین در کنار کیفیت بالای پوکه معدنی ، این مجموعه توانسته مناسب ‌ترین قیمت ‌ها را در نظر بگیرد. فروش پوکه معدنی از طریق مرکز پوکه معدنی رضایی به صورت اینترنتی قابل انجام است. شما می‌ توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنید. به دلیل عرضه مستقیم پوکه معدنی توسط این مجموعه ، قیمت ‌ها به قیمت پخش در نظر گرفته شده است و شما می ‌توانید پوکه معدنی ها را در حجم مورد نظر تهیه کنید.

https://pokerezaei.com/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه