بازار

کامل‌ترین برنامه تفریحی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایتالیا

در زمان انتخاب تور ایتالیا و بازدید از جاذبه‌های این کشور، زمان‌بندی برای بازدید از جاذبه‌ها اهمیت بالایی دارد. در ادامه برنامه تفریحی مناسب برای بازدید از جاذبه های ایتالیا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اقامت ۳ روزه در فلورانس برای بازدید از جاذبه های ایتالیا

روز اول

روز اول بازدید از فلورانس را می‌توان به بازدید از گالری آکادمی فلورانس و تندیس داوود اثر میکل آنژ اختصاص داد. البته بازدید از کاخ قدیمی (Palazzo Vecchio) و گالری‌های فرهنگی، هنری و موزه‌های اطراف آن نیز می‌توانند در این برنامه قرار بگیرند. می‌توان گفت اختصاص ساعت ۱۰ تا ۱۴ برای بازدید از این آثار مناسب باشد. پس از گردش و سیاحت در این جاذبه های ایتالیا نوبت به صرف ناهار است. شما می‌توانید از ساعت ۱۴ تا ۱۵ ناهار را در اطراف کاخ قدیمی در یکی از رستوران‌های محلی صرف کنید. ساعات باقی‌مانده در اولین گردش شهر فلورانس می‌تواند به بازدید از کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره اختصاص پیدا کند. البته شما تا ساعت ۲۲ شب فرصت دارید. در این زمان می‌توانید به بازار مرکزی (Mercato central) سر زده و از خرید در آن لذت ببرید.

کامل ترین برنامه تفریحی برای بازدید از جاذبه های گردشگری ایتالیا تصویر 2

روز دوم

در روز دوم اقامت در فلورانس شما از ساعت ۱۰ تا ۱۴ ظهر یعنی قبل از ناهار فرصت بازدید از چند جاذبه مهم را دارید. در این ساعت شما می‌توانید به بازدید از کلیسای جامع فلورانس (Duomo)، برج ناقوس جوتو (Giotto’s Campanile)، کاخ پیتی متعلق به خاندان مدیچی و باغ‌های بوبولی بپردازید. همچنین شما می‌توانید ناهار خود را تا ساعت ۱۵ در باغ‌های بوبولی که از زیباترین جاذبه های ایتالیا است صرف کنید.از بعد ناهار تا ساعت ۲۲ شب شما فرصت کافی را برای گردش در محله‌های اطراف خواهید داشت. شما در این گردش می‌توانید از لذت قدم زدن در شب کنار رودخانه آرنو بهره‌مند شوید. همچنین به بازدید از فروشگاه‌های صنایع دستی در این محله‌ها بپردازید.

روز سوم

در روز آخر اقامت در فلورانس شما از‌ ساعت ۱۰ تا ۱۴ ظهر فرصت کافی را برای بازدید از موزه مشهور هنر اوفیتزی خواهید داشت. همچنین در صورت داشتن فرصت اضافه می‌توانید تا صرف ناهار در شهر به دوچرخه‌سواری بپردازید. برای ناهار نیز یکی از کافه‌های کنار رودخانه آرنو می‌تواند انتخابی مناسب باشد. بعد از ناهار از ساعت ۱۵ تا ۲۲ شب، شما فرصت کافی را برای بازدید از کلیسای سانتا کروچه، آرامگاه میکل آنژ، گالیله و ماکیاولی خواهید داشت.

اقامت ۳ روزه در رم برای بازدید از جاذبه های ایتالیا

روز اول

در ساعات ابتدایی روز اول در رم یعنی بین ۱۰ الی ۱۴ شما می‌توانید به بازدید از کولوسئوم، بازدید از فروم رم بپردازید. همچنین برای ناهار نیز می‌توانید یکی از رستوران‌های اطراف را در کنار فروم رم انتخاب کنید. از ساعت ۱۵ به تا حوالی ۲۲ شب شما می‌توانید به بازدید از موزه واتیکان، کلیسای سیستین، میدان سنت پیتر و بازیلیکا مشغول باشید. برای صرف شام بهتر است فرصت غذا خوردن درTrastevere که محله‌ای پر جنب‌وجوش و سنگ‌فرش شده است را از دست ندهید.

کامل ترین برنامه تفریحی برای بازدید از جاذبه های گردشگری ایتالیا تصویر 3

روز دوم

در روز دوم بازدید از جاذبه های ایتالیا در رم ساعت ۱۰ الی ۱۴ می‌توانید به بازدید از گالری بورگزه، پیازا ناوونا (Piazza Navona) بپردازید. پس از این موارد شما از ساعت ۱۴ تا ۱۵ فرصت کافی برای صرف ناهار در باغ بورگزه را خواهید داشت. در روز دوم زمان باقی‌مانده از روز برای گردش آزاد بوده و شما می‌توانید با فراغ بال به گردش در شهر بپردازید.

روز سوم

روز سوم بازدید از جاذبه های ایتالیا در رم از ساعت ۱۰ الی ۱۴ شما فرصت کافی را برای گردش در دو مکان مهم دارید. اول شرکت در تور گردشگری پیاده‌روی در جاده آپیان، دوم بازدید از فواره آب تروی. در ادامه گردش شما می‌توانید برای ناهار نیز از غذاهای خیابانی رم نهایت لذت را ببرید. در ساعات باقی‌مانده از روز یعنی ۱۵ تا ۲۲ شما فرصت کافی را برای بازدید از قلعه سنت آنجلو خواهید داشت.

اقامت ۳ روزه در ونیز برای بازدید از جاذبه های ایتالیا

روز اول

در روز اول گردش در ونیز از ساعت ۱۰ الی ۱۴ به تله‌کابین سواری در کانال‌های ونیز و قدم زدن کنار پل‌های تاریخی می‌توان پرداخت. همچنین شما فرصت کافی را برای تماشای خانه‌های رنگارنگ، بازدید از کاخ دوج خواهید داشت. برای صرف ناهار نیز تا یکی از رستوران‌های مشرف به دریا می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد. فرصت باقی‌مانده از روز تا ساعت ۲۲ شب، به شما زمان کافی را برای بازدید از کلیسای جامع سنت مارک و تماشای یک نمایش اپرا در تئاتر بزرگ لا فنیچه را خواهد داد.

روز دوم

روز دوم گردش در ونیز از ساعت ۱۰ الی ۱۴ بازدید از مجموعه هنری مدرن پگی گوگنهایم و گالری هنری دل آکادمیا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین می‌توانید در ساعات باقی‌مانده سوار اتوبوس آبی شوید. در ادامه از معماری ونیز بازدید کنید و فرصت قدم زدن در میدان سنت مارک را نیز تجربه کنید. ساعت ۱۵ تا ۲۲ شب می‌تواند زمان مناسبی برای تجربه و گردش این جاذبه های ایتالیا باشد.

روز سوم

در روز پایانی شما از ساعت ۱۰ الی ۱۴ می‌توانید به بازدید از جزیره مورانو و صنعت شیشه‌سازی ونیز بپردازید. برای صرف ناهار نیز جزیره مورانو می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برای بازدید از Scuola Grande di San Rocco و نقاشی‌های تینتورتو و بازدید از کاخ Palazzo Santa Sofia فرصت کافی را خواهید داشت.

اقامت ۳ روزه در میلان برای بازدید از جاذبه های ایتالیا

روز اول

در روز اول بازدید از جاذبه های ایتالیا در میلان شما با انتخاب‌های متعددی روبرو هستید. در ساعت ۱۰ تا ۱۴ شما می‌توانید به بازدید از کلیسای دومو یا کلیسای جامع میلان، بازدید از مرکز مد و بازار ویتوریو امانوئل مشغول باشید. در ادامه روز پس از صرف ناهار تا ساعت ۲۲ شما می‌توانید به بازدید از گالری هنری Pinacoteca di Brera بپردازید. در ادامه شب نیز می‌توانید در منطقه رمانتیک I Navigli به قدم زدن بپردازید.

روز دوم

در روز دوم بازید از ونیز شما می‌توانید به بررسی جاذبه‌های زیبایی مانند قلعه سفورزا بپردازید. همچنین فرصت قدم زدن در منطقه Corso Como و بازدید از کافه‌ها، گالری‌های هنری و بوتیک‌ها را نیز از دست ندهید. زمان کافی برای این جاذبه‌ها و صرف ناهار ساعت ۱۰ تا ۱۵ می‌تواند باشد. برای ناهار نیز بهتر است یکی کافه‌های همین منطقه دلنشین را انتخاب کنید. در ادامه روز تا ساعت ۲۲ شب شما فرصت بهره‌مندی از هنر ایتالیایی را خواهید داشت. بازدید از کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه و نقاشی شاهکار شام آخر لئوناردو داوینچی و بازدید از یک نمایش اپرا در لا اسکالا از جمله این موارد به شمار می‌رود.

روز سوم

در روز سوم شما می‌توانید به بازدید جاذبه های ایتالیا از گالری فرهنگ و هنر معاصر Fondazione Prada بپردازید. همچنین فرصت قدم زدن در منطقه Corso Magenta district و بازدید از رستوران‌های میشلن و کافه‌های مد روز را نیز از دست ندهید. در صورت داشتن فرصت اضافه،‌ بازدید از گالری هنر و نقاشی Museo Poldi Pezzoli دوچرخه‌سواری در شهر نیز می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

چگونه بهترین استفاده را برای بازدید از جاذبه های ایتالیا داشته باشیم

برای بسیاری از افراد که قصد سفر به ایتالیا را دارند، استفاده از تمامی جاذبه‌های گردشگری یک دغدغه مهم به شمار می‌رود. شرکت نهال گشت برای تجربه سفر به ایتالیا می‌تواند برای شما تضمین کند که سفر شما به یکی از زیباترین و فرهنگی‌ترین کشورهای دنیا، به بهترین شکل ممکن انجام شود. این شرکت با ارائه خدمات گردشگری حرفه‌ای و تخصصی، به شما امکاناتی فراوان برای لذت بردن از جاذبه‌ها و فرهنگ ایتالیا را فراهم می‌کند. برای بهره‌مندی از این خدمات شما می‌توانید با شماره ۹۱۰۰۸۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید قیمت تور اروپا و کشورهای مختلف را در وبسایت این شرکت به آدرس nahalgasht.com بررسی کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه