بازار

راهنمای خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰

کولر گازی یکی از تجهیزات برقی خانگی پرکاربرد است که در مدل ها ظرفیت ها و برندهای گوناوگون به بازار عرضه می شود برخی از این کولر های گازی قدرت بیشتری دارند و برای مکان های بزرگ مناسب هستند و برخی دیگر با قدرت کمتر برای فضاهای کوچک تر مورد استفاده قرار میگیرند.دربهترین اسپلیت ها نوع کمپرسور و فناوری به کار رفته در کولر های گازی میزان مصرف انرژی و همینطور گارانتی نیز موجب تفاوت این دستگاه های مدرن و پرکاربرد شده است . به همین جهت اغلب مردم در هنگام خرید کولر گازی سردرگمی های فراوانی دارند ودر انتخاب نوع مناسب دستگاه دچار تردید می شوند . مطلب حاضر راهنمای خرید بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰یکی از ظرفیت های کولر گازی هست که برای فضای اتاق بزرگ یا هال کوچک مناسب هست بنا به برند های مختلفی که در بازار وجود و بنا به شرایط اب وهوایی  کولر گازی با ظرفیت ۱۲۰۰۰نهایت تا ۲۶متر را به صورت مناسب پوشش می دهد که ان هم بنا به برند  شرایط استفاده مانند رفت وامد یا تابش نور افتاب مربوط می شود . کولر گازی ۱۲۰۰۰مانند بسیاری از مدل های دیگر کولرگازی دیواری دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی هست. کولر گازی ۱۲۰۰۰به صورت اینورتر هم ارایه میشود  اگر هنوز با مفهوم اینورتر اشنایی ندارید پیشنهاد می کنم مقاله کولر گازی اینورتر را مشاهده کنید. کمپرسور های  استفاده شده در کولر گازی ۱۲۰۰۰ از نوع روتاری و کولر گازی پیستونی هست و گاز مصرفی در کولر گازی ۱۲۰۰۰نیز R22 و یا R410 می باشد . کولر گازی ۱۲۰۰۰ ارزان را بخرید.

بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰

خوب اگر بخواهیم از لحاظ برندی بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰را مورد بررسی قرار دهیم مقاله ۵  برند پر فروش ترین کولر گازی برند های مطرح برای کولر گازی با ظرفیت ۱۲۰۰۰ را معرفی کرده ایم . این ۵ برند به دلیل کیفیت خوب می توانند لقب بهترین کولر گازی را بگیرند البته که بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰ بنا به شرایط شما تعیین می شود  مطمعن بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰در استان های شمالی با بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰در استان های جنوبی یکسان نیست  یا شده است یا هزینه برق مصرفی ان کمتر می باشد  نکرده هست . برخی از برند هاب اسپلیت ۱۲۰۰۰ هزینه ابتدایی  بالایی دارند ولی برخی هزینه پایینی در عوض هزینه های نگهداری کولر گازی که ابتدا هزینه بیشتری برای ان شده است یا هزینه برق مصرفی ان کمتر می باشد  کولر گازی گری  و وایت وستینگ هاوس و … تولید می شود.

خصوصیات کولر گازی پنجره ای با ظرفیت ۱۲۰۰۰

در راهنمای خرید بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰بهتر است با کولر گازی پنجره ای نیز اشنا شوید. کولر گازی پنجره ای ۱۲۰۰۰مناسب فضاهای کوچک است و تمامی اجزای ان در یک جعبه قرار دارد . به عبارت دیگر در این  کولر ها کمپرسور کندانسور اواپراتور و کویل خنک کننده همگی در یک بدنه ودر فضای اتاق نصب می شوند

171938649817

ویژگی های کولر پرتابل با ظرفیت های ۱۲۰۰۰

خصوصیات کولر های پرتابل نیز در مطلب خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰مورد بررسی قرار می گیرد. این نوع کولر ها ذر بخش زیرین خود مجهز به چرخ هستند و به راحتی جابجا می شوند این تجهیزات سرمایشی یک تکه ای هستند و نصب اسانی دارند . نصب کولر گازی پرتابل نیازی به لوازم یا مهارت خاصی ندارند. کولر گازی پرتابل ۱۲۰۰۰ جزو گزینه های مناسب نصب در فضاهای کوچک است . این دستگاه ها نسبت یه سایر مدل ها ی کولر گازی قیمت کمتری دارند و شما می توانید با خرید بهترین کولر گازی با ظرفیت ۱۲۰۰۰مدل پرتابل فضای اپارتمان کوچک خود را به خوبی خنک و دلپذیر کنید.

معرفی خصوصیات کولر های گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده یکی از گزینه های مطلوب برای خنک کردن مکان های عمومی مانند .ترمینال های مسافربری و فروشگاه ها و مساجد است . این نوع کولر ها ۲ بخش دارند . کندانسور های این دستگاه در خارج از محل و پنل اصلی انها در داخل اتاق قرار می گیرند . مکان هایی که امکان نصب کولر های اسپلیت یا پنجره ای برای انها وجود ندارد نصب کولر های ایستاده ونداد کولر بهترین گزینه به شمار می رود.

۱۰ نکته برای  انتخاب کولر گازی ۱۲۰۰۰ مناسب

۱٫نوع کمپرسور به کار رفته در کولر گازی

همانطور که قبلا اشاره شد . کمپرسور هایی که در کولر گازی ها به کار می روند در سه نوع کمپرسور پیستونی . کمپرسور روتاری . کمپرسور اسکرول هستند.

کمپرسور پیستونی

دراین نوع کمپرسور برای مکش و متراکم کردن از حرکت رفت و برگشنت پیستون استفاده می شود.

کمپرسور روتاری

نام دیگر این کمپرسور . کمپرسور دوار می باشد . به این دلیل که عمل مکش و کمپرس گاز مبرد با گردش ۳۶۰درجه تیغه های کمپرسور انجام می گردد کمپرسور های روتاری نسبت به کمپرسور های پیستونی مصرف انرژی برق پایین تری دارند و راندمان بالاتری را نسبت به کمپرسور هاب پیستونی ارائه می دهند.

کمپرسور اسکرول

کمپرسور های اسکرول به دلیل رانمان بالا و مطرف انرژی پایین عالبا در کولر گازی هایی با ظرفیت بالا کاربرد دارند . فشرده سازی و مکش دراین کمپرسور ها از طریق دو نقطه حلزونی که یکی ثابت و دیگری متحرک است . انجام می گیرد صدای تولید شده به وسیله این نوع کمپرسور کم است و طول عمر بالایی دارد. مزایای ای کمپرسور موجب شده است تا کمپرسور اسکرول قیمت بالایی داشته باشد.

۲٫ظرفیت های کولر گازی

نکته مهم دیگری که در انتخاب کولر گازی مهم است مورد نوجه قرار گیرد . ظرفیت کولر گازی است ۳٫ واحد اندازه گیری butسنجیدهمی شود . برای مساحبه ظرفیت مناسب لازم است تا عوامل موثر در این زمینه در نظر گرفته شود. عوامل موثر در انتخاب ظکولر گازی که تاثیر زیادی روی قیمت کولر گازی اینورتر دیواری دارد . هرچه ظرفیت کولر گازی بیشتر باشد قیمت و هزینه اسپلیت بالاتر خواهد رفت . پس در ادامه . توضیح خواهیم داشت.

۳٫میزان رفت و امد

میزان رفت وامد از این جهت مهم است که در ثابت ماندن دمای محیط تاثیر می گذارد . به همین دلیل در مکان هایی که رفت و امد زیاد است . لازم است تا کولر گازی با ظرفیت بالا در نظر گرفته شود.

۴٫شرایط اب و هوایی

شرایط اب و هوایی تاثیر زیادی بر کار کرد کولر گازی می گذارد و لازم است به حداکثر و حداقل دمای محبط در طول سال توجه داشت . به عنوان مثال در شرایط و هوایی اب و هوایی بسیار گرم . ظرفیت های مثل ۹۰۰۰-۱۲۰۰۰-۱۸۰۰۰-۲۴۰۰۰-۳۰۰۰۰-۳۶۰۰۰وظرفیت های بالاتر مناسب می باشد.

۵٫تعداد افراد حاضر در محیط

تعداد افرادب که اغلب در محبط مورد نظر حضور دارند. در انتخاب ظرفیت کولر گازی موثر است . هر چه تعداد افراد حاضر در محیط بیشتر باشد. ظرفیت بالاتری لازم است انتخاب شود . مازاد بر ظرفیت کولر گازی لازم است به ازای هر نفر btu 600در نظر گرفته شود.

۶٫میزان افتاب گیر بودن محیط

میزان افتاب گیر بودن محیط تاثیر قابل تو جهی در دمای ان در فصل های مختلف سال دارد و نباید نادیده گرفته شود. در صورتی که محیط در بیشتر سال افتاب گیر است . مازاد ظرفیت کولر گازی ۱۰۰۰BTUنیز باید در نظر گرفته.

۷٫ارتفاع سقف

به طور معمول ارتفاعسقف بین ۲/۷متر تا ۳ متر است و در صورتی که ارتفاع سقف از این اندازه ها بیشتر باشد .ظرفیت بالاتری لازم است برای کولر گازی انتخاب گردد.

171938649871

مزایا استفاده از کولر ۱۲۰۰۰

  • خنک سازی هوا طبق دمای مشخص شده
  • تصفیه هوا از طریق گرفتن بخار های اضافی و ریز گرد های موجود در ان
  • عدم تولید بوی ناخوشایند کولر های ابی
  • گرم کردن هوای ساختمان و عدم نیاز به سایر سیستم های گرمایشی
  • تاثیر بر زیبایی و ظاهر ساختمان

سخن پایانی

با دلیل اینکه کولر گازی یا سپلت ۱۲۰۰۰برای بیشتر دفاتر کار و اتاق ها مناسب هست طرفداران زیادی دارد و دیدیم که اکثر برند ها ظرفیت کولر گازی ۱۲۰۰۰ را تولید می کنند و سعی کرده اند از این ظرفیت کولر گازی مدل های متفاوتی با امکانات متفاوتی تولید کنند تا بتوانند بازار این ظرفیت ۱۲۰۰۰ را از ان خود کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به  سایت کولر گازی هاوین سنتر مراجعه فرمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه