علم و فناوری

مردم با مشارکت در انتخابات در سیاست‌ها تغییر ایجاد کنند

ایسنا/لرستان رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان با بیان اینکه مردم با مشارکت در انتخابات در سیاست‌ها تغییر ایجاد کنند، گفت: حل‌المسائل مشکلات کشور چیزی جز مردم نیستند.

بهزاد مومنی‌مقدم در آیین افتتاح ستاد پزشکیان و ستادهای همسو شهرستان پلدختر اظهار کرد: نوبت مردم است که به میدان انتخابات بیایند و تغییری در سیاست‌ها ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ما برای ریاست جمهوری صرفا به یک شخصیت سخنور و سیاسی نیاز نداریم، ادامه داد: یک مسئولیت بزرگ و اساسی برای هدایت کشور و مقابله با طوفان‌های بزرگی که در آن وجود دارد بر عهده ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه کشور در شرایط کنونی با مشکلات و گرفتاری‌های متعددی روبروست، افزود: متاسفانه برخی کاندیداها به گونه‌ای در مورد شرایط کشور حرف می‌زنند که انگار همه مردم در رفاه مطلق به سر می‌برند.

مومنی‌مقدم تصریح کرد: تمام شعارهای بر زمین مانده و گرفتاری‌های روزمره به حدی است که اعتماد در بین مردم به شدت کاهش پیدا کرده و از طرفی تورم افسار گسیخته فشار مضاعفی بر مردم وارد کرده است.

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان اضافه کرد: برای عبور از این دو ابر بحران تورم و بی‌اعتمادی مردم راهی جز تغییر در وضع موجود نداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی کاندیداها به جای پاسخ به عملکرد خودشان تمرکزشان را بر نقد عملکرد دولت ماقبل دولت فعلی گذاشته‌اند و این رفتارها دیگر منسوخ شده است، گفت: برای اینکه در مسیر تغییر قرار بگیریم باید همه با هم در یک مسیر به صورت واحد و متحد حرکت کنیم، اختلاف ذائقه، دیدگاه و مسائلی که بعضا باعث نقدهای به همدیگر داشته باشیم در انتخابات فعلی نباید اثرگذار باشد.

مومنی مقدم گفت: همه ما مکلف هستیم به صورت واحد برای ایران، فرزندان مان و ایجاد تغییر و برای اینکه در تاریخ در صف درستی ایستاده باشیم باید درست عمل کنیم.

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان با بیان اینکه گمشده امروز جامعه و حل المسائل مشکلات کشور چیزی جز مردم نیستند، تصریح کرد: با انتقاد صرف نمی‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم، انتقاد در یک جاهایی از سودمندی خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه نوبت مردم است که به میدان بیایند و تغییری در سیاست‌ها ایجاد کنند، اظهار کرد: با انتقاد خالی نمی‌توان به دستاوردها و اهداف‌مان برسیم.

او تصریح کرد: تحریم‌ها گرفتاری‌ها و مصیبت‌های زیادی بر مردم وارد کرده است و یکی از نتایج تغییر وضع موجود از بین رفتن تحریم‌هاست.

مومنی‌مقدم گفت: دومین نتیجه تغییر در وضع موجود احقاق حقوق ملت است، اینکه برای مطالبات اجتماعی و قانونی کشور و مردم بتوانیم مطالبه‌گری کنیم، بتوانیم قدمی برداریم این از دستاوردها و نتایج وضع موجود خواهد بود و مبارزه با فساد سومین نتیجه تغییر وضع موجود است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *