بازار

پرداخت های خود را در کسری از ثانیه انجام دهید

پرداخت قبض موبایل، جز امور پرداختی است که بسیاری از ما با آن سروکار داریم. هر یک از ما برای پرداخت قبض موبایل از یک روش خاص استفاده می‌کنیم. با این حال اکثر ما به سراغ روش‌هایی می‌رویم که در عین امنیت بالا، سرعت خوبی نیز داشته باشد. موضوع سرعت در انجام امور پرداختی، نقش مهمی در تسریع امور مالی و پرداختی دارد.

اگر در انجام امور پرداختی خاص و حتی کوچک مانند خرید شارژ با مشکلاتی همچون سرعت پایین مواجه شده باشید، درک این اهمیت برایتان آسان‌تر است. واقعیت این است که در حال حاضر ده‌ها و حتی صدها ابزار مختلف برای انجام امور پرداختی وجود دارد. اما کدام ابزار یا اپلیکیشن، بالاترین سرعت را دارد؟ اگر پاسخ این سوال را نمی‌دانید با ما همراه شوید تا روشی را به شما معرفی کنیم که از طریق آن تمام پرداخت‌ها در کسری از ثانیه انجام می‌شود. این روش، استفاده از دیجی‌پی است.

چرا سرعت انجام امور با دیجی‌پی بالا است؟

دیجی‌پی برای امور پرداختی، نسخه اپلیکیشن و وب را در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه بر این، برای پرداخت نیز دو روش پرداخت با اپلیکیشن و پرداخت با کیف پول را نیز در نظر گرفته است. این دو روش سرعت و امنیت بالایی دارند. با این حال کیف پول دیجی‌پی، از ویژگی سرعت بسیار بالا برخوردار است. استفاده از این دو روش با هر دو نسخه وب و اپلیکیشن امکان‌پذیر است. با این حال مهم است که نحوه استفاده از آنها را بدانید.

پرداخت قبض موبایل با اپلیکیشن دیجی‌پی

اپلیکیشن دیجی‌پی، پلتفرم پرداختی نهاد مالی دیجی‌پی است. استفاده از خدمات این اپلیکیشن مستلزم دانلود و نصب آن است. با دانلود این اپلیکیشن باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. به طور کلی مراحل ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن دیجی‌پی بسیار آسان است. چنانچه وقتی وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شوید، صفحه‌ای ساده را مشاهده خواهید کرد که در آن گزینه‌های متعددی مانند کیف پول، خرید شارژ، پرداخت قبض و… وجود دارد.

با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، صفحه شما به صفحه بانکی منتقل می‌شود. البته در کنار گزینه پرداخت با کارت بانکی، پرداخت با کیف پول نیز وجود دارد که در صورت فعال بودن کیف پول، می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید. در رابطه با نحوه فعال کردن کیف پول در ادامه به طور مفصل توضیحات لازم را ارائه داده‌ایم. با این حال در مرحله پرداخت با کارت یا حساب بانکی لازم است اطلاعات بانکی نیز وارد شود.

پرداخت قبض موبایل و خرید شارژ آنلاین

در کنار اپلیکیشن دیجی‌پی، امکان پرداخت قبض موبایل و خرید شارژ به صورت آنلاین نیز وجود دارد. در این روش باید به سایت دیجی‌پی مراجعه کنید و گزینه‌های فوق یعنی خرید شارژ یا سایر عملیات مورد نظر را انتخاب کنید. روش پرداخت آنلاین دیجی‌پی نیز دقیقا مشابه اپلیکیشن است. تنها تفاوت موجود در این است که اپلیکیشن یکبار برای همیشه روی گوشی شما نصب می‌شود و هنگام استفاده از آن باید وارد اپلیکیشن شوید؛ اما در روش آنلاین باید وارد سایت دیجی‌پی شوید.

پرداخت قبض موبایل با کیف پول دیجی‌پی (اپلیکیشن)

همانطور که گفتیم وقتی وارد اپلیکیشن دیجی‌پی شوید گزینه‌ای به نام کیف پول وجود دارد. کیف پول نیز برای امور مختلف پرداختی از جمله خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت کرایه تاکسی، کارت به کارت و… کاربرد دارد. احتمالا با این توضیحات، این سوال برای شما مطرح است که چه تفاوتی میان پرداخت با کیف پول و روش‌های قبلی وجود دارد؟ پاسخ این است که کیف پول سرعت بسیار بالایی دارد و در واقع منظور ما از پرداخت در کسری از ثانیه، پرداخت با کیف پول دیجی‌پی است.

دلیل بالا بودن سرعت پرداخت با دیجی‌پی این است که در این روش، نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی نیست. به عبارتی شما یک بار در هنگام شارژ کردن کیف پول، اطلاعات خود را وارد می‌کنید و بعد از آن تا زمان اتمام شارژ، به راحتی عملیات پرداختی متعدد را انجام می‌دهید. کیف پول دیجی‌پی، روزانه تا سقف ۲۰ میلیون تومان قابل شارژ است. شما می‌توانید این مبلغ را طی یک یا چند روز و یا حتی چند ماه استفاده کنید و بعد از اتمام، دوباره شارژ کنید.

پرداخت قبض موبایل با کیف پول دیجی‌پی: (وب سایت)

کیف پول دیجی‌پی در نسخه آنلاین یا وب نیز قابل دسترسی است. استفاده از نسخه وب کیف پول نیز دقیقا مشابه اپلیکیشن است. برای استفاده از نسخه وب، کافیست وارد سایت دیجی‌پی شوید و گزینه کیف پول را انتخاب و شارژ کنید، سپس مانند روشی که پیشتر توضیح دادیم از آن استفاده کنید. لازم به یادآوری است که سقف کارت به کارت با کیف پول، روزانه ۲۰ میلیون تومان است.

اما شما نمی‌توانید تمام این مبلغ را در یک نوبت منتقل کنید. بلکه باید در دو مرحله جدا عملیات کارت به کارت را انجام دهید. با این حال آنچه که استفاده از کیف پول را جذاب و متفاوت می‌کند سرعت و امنیت بالا است. به عبارتی وقتی شما مجبور نباشید برای هر عملیات پرداختی، اطلاعات بانکی خود را وارد کنید قطعا با مشکلات امنیتی کمتری مواجه خواهید بود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه