بازار

پولاکس برند لوکس و متفاوت نور روشنایی + معرفی کامل محصولات

ابزارهای نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی دارند. ابزارهایی که جنبه تزییناتی دارند و بهتر و سریعتر در اذهان عموم شناخته می شوند. آن وقت است که برندینگ محصول تاثیر بسزایی در ثروت ساز شدن برند دارد. یکی از این برندهای مطرح و ثروت ساز برند پولاکس است. پولاکس یک برند موفق در زمینه عرضه محصولات نورپردازی است که به طور حرفه ای به برندینگ محصولات نور و روشنایی می پردازد. این برند لوکس و متفاوت نور و روشنایی تجهیزات خود را با صددرصد اطمینان عرضه می کند تا بتواند سهمی در حمایت از تولیدات ملی داشته باشد.

محصولات برند لوکس پولاکس

روشنایی داخلی

اهمیت نورپردازی در محیط های تجاری آن هم با تجهیزات نورپردازی Pollux lighting نیازمند نگاه ویژه طراح به موضوع است. به طرز عجیبی استفاده نادرست از تجهیزات نورپردازی در محیط و عدم تنظیم دقیق سایه و نور منجر به خستگی چشم و سردرد می شود. وقتی با زدن یک کلید ساده می توان زیبایی محیط را دو چندان کرد پس چرا نور هر اتاق را با یک ترکیب رنگ ملایم و تکنولوژی جدید نورپردازی نکنیم. راهنمای استفاده از محصولات برند لوکس پولاکس را مطالعه کنید.

چراغ سقفی توکار

چراغ سقفی توکار برند پولاکس از بهترین ابزارهای نورپردازی در خانه محسوب می شود. این چراغ ها سیستم سیم کشی پنهان دارند یا به نوعی در یک محفظه جای می گیرند. ایده ای که پولاکس در اجرای این چراغ های توکار دارد، ایده خوبی است. چرا که با نصب لامپ بر روی دیوار و سقف لامپ از درون یک دهانه می درخشد. بنابراین در ساده ترین حالت بهتر است اجرای چراغ با سقف در یک سطح باشد تا ظاهری براق و صیقل به محیط انتقال یابد.

چراغ سقفی روکار

نور سفید چراغ ‌های سقفی روکار برند پولاکس محیط را آرامش بخش می کنند. این چراغ های کم مصرف و شیک بدنه فوق ‌العاده باریکی دارند که نصب چراغ را بر روی سقف راحت می کند. همینطور نور یکنواخت و بدون لکه تیره زیبای چراغ های سقفی روکار خلسه خوشایندی را به شما القا می کند. اما ابزارهای نورپردازی روکار بیشتر در فضاهای کوچک با فاصله کم از سقف استفاده می شوند تا بر روی سطوح پرتو نور را به طور گسترده منتشر کنند.

قاب هالوژن

یک قاب هالوژن که درصد بالایی از زیبایی و مقاومت لامپ را تشکیل می دهد در مدل ها و کیفیت های مختلف ساخته می شود. مهمترین ویژگی قاب هالوژن زیبایی آن است که در نورپردازی ها به عنوان شی تزیینی استفاده می شود. وقتی از این قاب در نورپردازی استفاده می شود باید بدانید بخشی از این تعمیم دادن به خاطر ساختار عدسی قاب است که به بازتاب نور کمک می کند تا نور متمرکز شود. اما بخش دیگرش مربوط به فواید هالوژن است که دما و حرارت را کنترل می کند تا مانع از سوختن لامپ شود.

چراغ آویز

چراغ آویز برند پولاکس یک چراغ خیلی معمولی است که با بند، زنجیر و میله فلزی مانند لوستر از سقف آویزان می ‌شود. اولین بار این محصول در کشور ما با نام چراغ قطره و یا چراغ تعلیق معرفی شد. چراغ هایی که اغلب چندتایی هستند و به ‌صورت مستقیم بر روی میز آشپزخانه و سرویس غذاخوری اجرا می‌ شوند. مدل های جدید چراغ های آویز پولاکس مثل لامپ هالوژن یا فلورسنت، چراغ بیلیارد یا جزیره کم مصرف هستند. اما مدل های چند رشته ای این چراغ ها بیشتر از جنس فلزی، شیشه ای، بتنی و پلاستیکی ساخته می شوند.

روشنایی خارجی

به نورپردازی فضای بیرون ساختمان ها، پارک ها و خیابان ها روشنایی خارجی گفته می شود. از روشنایی خارجی بیشتر به منظور تامین ایمنی، امنیت و افزایش مدت زمان استفاده از فضای بیرون استفاده می شود. نورپردازی دیوار با نور افکن های برند پولاکس به ارزش ملک شما می افزاید. اما اصلی ترین دلیل استفاده از منابع نوری مختلف روشنایی خارجی با لامپ های رشته ای، فلورسنت، LED و لامپ های خورشیدی زیبا سازی محیط است.

چراغ زیر راه پله

چراغ زیر راه پله یکی دیگر از چراغ های برند پولاکس است که به هنگام نورپردازی پله در ارتفاع ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری بالای پله میانی نصب می شود. در بسیاری از مواقع از این چراغ به منظور حفظ امنیت و ایمنی استفاده می شود. از دیگر کاربردهای چراغ زیر راه پله می توان به وضوح دید و انتشار نور یکنواخت با زاویه پرتو وسیع اشاره کرد. بهتر است اولین چراغ را در بالای پایین ترین پله و آخرین چراغ را روی بالاترین پله نصب کنید. زمانی که پله ها دارای فرود وسط هستند دو چراغ بر روی دیوار راه پله نصب کنید و از دیودهای LED پنهان هم به منظور به حداقل رساندن میزان تابش نور خیره کننده استفاده کنید. فقط چراغ‌ های پرتو باریک را به صورت یک در میان نصب کنید.

چراغ سقفی پولاکس

تجهیزات نورپردازی

به تجهیزات الکتریکی که به طور خاص برای تولید نور مصنوعی استفاده می شوند مثل لامپ ها، چراغ ها، بالاست ها، تیرها، پست ها، لنزها و سازه های مرتبط تجهیزات نورپردازی گفته می شود. از تجهیزات نورپردازی برند پولاکس مثل سوئیچ ها، وسایل و ماژول های نورپردازی برای روشنایی خیابان ها و معابر استفاده می شود.

لامپ ال ای دی

لامپLED یک چراغ الکتریکی است که با استفاده از دیودهای ساطعLED نور تولید می کند. این لامپ‌ در مقایسه با لامپ ‌های رشته ‌ای و فلورسنت انرژی بهینه تری تولید می کند. محصول تجاری برند پولاکس که دارای بازدهی بیش از (Lm/w)200 می باشد. بیش از نیمی از توان ورودی در لامپ های ال ای دی تبدیل به نور می شوند. همچنین لامپ های ال ای دی چندین برابر بیشتر از لامپ های رشته ای و فلورسنت طول عمر دارند.

چراغ ریلی

چراغ های ریلی برند پولاکس بر روی پایه های جداگانه در طول مسیر نورپردازی نصب می شوند. این چراغ ها با عنوان تجهیزات روشنایی مسیر شناخته می شوند که در طول مسیر حرکت می کنند. محصولاتی که قابلیت تنظیم زاویه و موقعیت خاص برای نورپردازی در رستوران ها و مراکز تجاری مثل کافه ها را دارند.

چراغ ریلی پولاکس

ایده های نورپردازی لوکس

ایده نورپردازی با رنگ سفید سرد و خنثی چراغ های برند پولاکس یکی از تاثیرگذارترین عناصر دیزاین داخلی محسوب می شود. بیشتر شهرت برند پولاکس به خاطر ایده های خلاقانه در نصب و اجرای لامپ ها است. مثلا کاربرد نور سفید خنثیk 4500 در نورپردازی های روزمره این تصور را در ما ایجاد می کند که همه چیز در لحظه اتفاق می افتد در حالی که می دانیم این طور نیست. همچنین استفاده از نور سفید سرد با وات k6000 در نورپردازی های شبانه به وضوح و تمرکز بیشتر کمک می کند. در حالی که برای صحنه پردازی از چراغ‌ های دیواری استفاده می کنید منبع نور را بر روی دیوارهای کوتاه نصب کنید تا ‌توجه از دیوارهای بلند دور شود. طراحان داخلی پروژه های اجرایی خود را از طریق اجرای لامپ های ۶۰ و ۷۵ واتی با شیوه های مختلف بازسازی می کنند. آنها لامپ های خالی را در داخل دیفیوزرها پنهان می کنند تا زیبایی فضای داخلی همچنان حفظ شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه